Knut Winger

Autorisasjon (1986)

Knut Winger er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Knut Winger

Lite empatisk

Jeg opplevde Dr. Winger som svært lite empatisk og verken forståelsesfull eller interessert i meg som pasient. Eneste han var ivrig etter var å ta betalt. Byttet fastlege samme dag.

Knut Winger er en, trygg forståelsesfull, og god faslege.

Etter flere år fikk jeg endelig en trygg og god fastlege, Dr Winger. Min tidligere fastlege over 8 år var meget humørsyk, og jeg ble redd å gå til legetimer hos han. Jeg vil takke Dr. Winger så mye for sin forståelse, trygg og god kommunikasjon med meg.

Svært medisinsk dyktig

Tar seg tid til pasienten. Undersøker grundig. Er lett tilgjengelig. Har hatt ham som familiens lege i over 20 år. Han har sendt videre til spesialister ved behov. Han er tillitsfull. Det er bare lurt å la ham få tid til å tenke i ro. Da får man alltid rett og riktig behandlingsform. Kan anbefale ham på det sterkeste.

Grusomt

hører ikke etter, ber deg holde munn fordi han må "skrive", nei dette blir for dårlig dessverre. Fant ut at jeg var gravid, var som å snakke til veggen. Byttet lege med engang etter den siste timen.

Veldig flink lege

Knut er veldig flink, og gjør sitt ytterste for at du skal få riktig behandling. Jeg er veldig lei meg for at jeg må bytte lege siden jeg har flyttet fra Oslo. Håper neste lege er like god som han.