Alireza Yahyaei

Wismargata 2 0191 Oslo
Alireza Yahyaei er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alireza Yahyaei

100% Kunnskap og kvalitet

Min kone og jeg har hatt lege Alireza Yahyaei som fastlege i mange år. I motsetning til mange andre overfladiske leger vi har hatt kontakt med, er vår fastlege en lyttende, konsentrert, kunnskapsrik og inkluderende person som kan sitt fag. Han har bidratt til at vi har fått en bedre hverdag med riktig diagnose og valg av medisiner. Den karakteristikken som andre har gitt uttrykk for om han i denne listen er totalt ukjent for oss. Men så er det jo mange forskjellige personligheter ute i samfunnet med et mangfold av unødvendige meninger om sin egen helse som kanskje burde tenkt seg om før de belaster en lege og et legekontor. Klinikk Barcode er et sted hvor alle de ansatte hver dag bruker all sin energi for at vi som pasienter skal føle oss velkomne og ivaretatt.

Opptatt av penger

Hvis du spør mer enn ett spørsmål, må du betale ekstra. Istedenfor å sende sms om prøveresultatene, vil han at du skal bestille ny time for å diskutere/fortelle om resultatene, selv om resultatene er normale. I tillegg tar han ekstra betalt fordi han er spesialist, selv om han er ikke er spesialist på mitt område/sykdom.

Fremtrer uinteressert i pasienten

Hadde time hos han en gang da legen min ikke var der. Ellers ser jeg han ofte på legekontoret. Utrolig uhøffelig og frekk lege. Hilser ikke på pasienten, unngår blikkkontakt og er utrolig kort og kvass i kommunikasjonen. Ser kun på data skjermen under hele timen. Lite opptatt av pasienten. Fremtrer svært lite empatisk.

very bad expierience

i have been there 2 times luckily not more than that .i had simple complains .
first from the first moment you would feel your self not welcome . he is always looking at his screen or at the ground while am there ,
he does not explain anything after i try to explain my diagnoses everytime i have to ask him about reasons of my sickness or ask about details . i feel like am begging him to explain whats wrong . his communication skills is below zero or it does not exist at all , my guess at the man simply does not like what he do or something or has had enough of his job .
suddennly you would find him giving you the visa machine pushing it to slide to you in a very arrogant way without saying one word about the price or what should i do next or anything . i have never had such a bad expierience with a doctor in my life like this i would not recommend him to anyone thats why i am writing this to people can avoid him and i think his overall ratings of 2 stars explains the rest

Meget dyktig allmennspesialist og ortopedisk kirurg

Normalt sett hadde jeg ikke engasjert meg i å gi en vurdering av en fastlege på et slikt forum. Den gjennomsnittlige pasienten har ikke den kompetanse som trengs for å vurdere en fagperson som har minst 7+ års utdanning og mange års erfaring som kirurg og fastelege, som Yahyaei jo har. Jeg har lest en rekke vurderinger her av diverse pasienter og må si er forundret over ting det klages på. Derfor gir jeg nå min vurdering. Alireza Yahyaei er meget dyktig fastlege med en CV som mer enn nok reflekterer dette. I timene med han tar han seg svært god tid til å lytte til hva jeg har å si. Noterer han på PCen sin underveis mens jeg snakker, slik noen her har klaget på? Javisst gjør han det. Det skulle bare mangle! Dette kalles for dokumentasjon. Er det noe ventetid før timen? Absolutt er det det...velkommen til bydel Gamle Oslo. That's life. Det er egentlig et godt tegn, da dette viser at legen tar seg god tid til å skjønne pasienten og gjøre seg selv forstått. Legen forklarer meg alltid testene han tar og bakgrunnen for det. Alireza diagnosiserte en nakkeprolaps jeg hadde da han så sammenhengen med en tidligere ryggprolapsoperasjon jeg hadde tatt. Dette er en ting som min tidligere lege som var mye eldre og følgelig hadde mer erfaring, hadde dessverre oversett. Her kom Alireza's ortopedisk bakgrunn til fordel. Noen her har sagt at han mumler. Min erfaring støtter ikke opp under denne påstanden. Han er klar i sin uttalelse og spør gjerne flere ganger om man har forstått det som er blitt sagt.

Yahyaei har 5 stjerner i min bok.