Alireza Yahyaei

Ukjent

Vital Legekontor Telefonnummer400 04 782400 04 7 ...
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Alireza Yahyaei er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alireza Yahyaei

Uforberedt og uinteressert

Jeg måtte til legekontoret mange flere ganger enn nødvendig for å finne ut av årsaken til symptomer. Han glemte avtaler, sjekket ikke resultatet fra undersøkelsene vi gjorde fra den ene timen til den andre, og virket uinteressert og uforberedt. Den tredje eller fjerde gangen måtte jeg fortsatt forklare han hva som var problemet fra begynnelsen for han ville tydeligvis ikke lese gjennom journalen, selv om han satt og så på pcen konstant. Etterhvert begynte jeg å mistenke hva som var feil selv og oppsøkte spesialist på egenhånd, da han ville kjøre gjennom sin egen liste istedet for å ta innspill fra meg. Problemet er nå løst uten noe hjelp fra han og jeg skal aldri tilbake dit - men har funnet ut av en hel del ting som IKKE er feil med meg da, så det er vel noe.

Han burde aldri vært bli lege.

Den verste legen jeg har møtt i hele mitt liv. Det er seriøst helt sant. Veldig uhøflig, frekk, viser ikke interesse og titter for det meste bare i pcn. Han der anbefales IKKE.

Anbefales!

Veldig hyggelig lege, flink og dyktig! Prøver virkelig å finne ut hva som er problemet og følger opp pasienten bra. Anbefales!

Very good

Very good communication, service, everything. He explained everything nicely, very calm, confident and professional.

Nothing to complain about.

Dårlig lege .

Denne legen anbefales ikke. Han viser aldri interesse og respekt for pasienter. Han pleier alltid å bære opptatt av mobil og pc skjerm og hører aldri på deg som pasient. Anbefales ikke.