Alireza Yahyaei

Ukjent

Vital Legekontor Telefonnummer400 04 782400 04 7 ...
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Alireza Yahyaei er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alireza Yahyaei

Beste lege

Min fastlege er veldig profesionelt.Han komunisere med meg som
pasient veldig godt eller forklare meg alle disse ting som
jeg er uklært.
Jeg vil
anbefale til
alle.

Ingen mangel

Etter min mening var alt på standard, og jeg så ikke dårlig oppførsel eller mangler.De ga meg nok tid og for det takker jeg både han og den dyktige damen som gjorde eksperimentene.

100% Kunnskap og kvalitet

Min kone og jeg har hatt lege Alireza Yahyaei som fastlege i mange år. I motsetning til mange andre overfladiske leger vi har hatt kontakt med, er vår fastlege en lyttende, konsentrert, kunnskapsrik og inkluderende person som kan sitt fag. Han har bidratt til at vi har fått en bedre hverdag med riktig diagnose og valg av medisiner. Den karakteristikken som andre har gitt uttrykk for om han i denne listen er totalt ukjent for oss. Men så er det jo mange forskjellige personligheter ute i samfunnet med et mangfold av unødvendige meninger om sin egen helse som kanskje burde tenkt seg om før de belaster en lege og et legekontor. Klinikk Barcode er et sted hvor alle de ansatte hver dag bruker all sin energi for at vi som pasienter skal føle oss velkomne og ivaretatt.

Opptatt av penger

Hvis du spør mer enn ett spørsmål, må du betale ekstra. Istedenfor å sende sms om prøveresultatene, vil han at du skal bestille ny time for å diskutere/fortelle om resultatene, selv om resultatene er normale. I tillegg tar han ekstra betalt fordi han er spesialist, selv om han er ikke er spesialist på mitt område/sykdom.

Fremtrer uinteressert i pasienten

Hadde time hos han en gang da legen min ikke var der. Ellers ser jeg han ofte på legekontoret. Utrolig uhøffelig og frekk lege. Hilser ikke på pasienten, unngår blikkkontakt og er utrolig kort og kvass i kommunikasjonen. Ser kun på data skjermen under hele timen. Lite opptatt av pasienten. Fremtrer svært lite empatisk.