Vera Irene Haugan Øksne

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord
Vera Irene Haugan Øksne er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Vera Irene Haugan Øksne

Den beste

Best mulig - pliktoppfylene - dyktig - tar seg god tid til å lytte - og gir gode råd for medisinering og utvidet henvisning til videre ekspertise

Beste legen!!

Vera Irene er den beste legen jeg noen gang har hatt. (Bodd i flere byer så har byttet ofte) Hun tar pasienten meget seriøst og gjør alt for å finne ut hva som er galt og gjør alt for å hjelpe. Hun er kjempe flink til å lytte og tar seg god tid. Anbefaler henne på det sterkeste!

Super lege

Flink til å lytte, hun har alltid god tid, alltid presis, forståelsesfull, kort sagt helt topp :) Hun er ujålete og faglig oppdatert :)

Stor faglig tyngde og medmenneske

Vera I. Haugan Øksne har vært min fastlege siden forrige fastlege sluttet ved legesenteret, og jeg har et generelt meget godt inntrykk av henne, både som lege og medmenneske.

Jeg har over en lengere periode vært nødt til å ha jevnlige konsultasjoner hos legen i forb. med sykemelding, og har hver gang opplevd at hun har tatt seg god tid til å lytte og se meg, noe som betyr en verden av forskjell når man oppsøker legen nettopp for å få hjelp og finne løsninger der man kommer til kort på egenhånd. Vera har både faglig tyngde og medmenneskelige kvaliteter, og jeg anbefaler henne derfor gjerne videre til andre.

Jeg har samme opplevelse av Vera de gangene jeg har vært hos henne med mine 2 barn.

Lyttende, sympatisk, kunnskapsrik

Vera er min fastlege, og har vært det i ca 2 år. Pga kronisk sykdom er jeg ofte hos fastlegen, og hver gang føler jeg meg sett og hørt. Hun er alltid imøtekommende, forståelsesfull og lett å prate med. Selv ved forsinkelser tar hun seg tid til pasienten, og viser aldri at hun har lite tid.
Hun har alltid gode løsninger, og viser mye kunnskap.
Jeg er kjempefornøyd med henne som lege.
Litt vanskelig å komme igjennom på telefon til dette legekontoret.