Vera Irene Haugan Øksne

Annen etasje legesenter

1995

Annen etasje legesenter Telefonnummer33 41 51 0033 41 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegnasletta 5 3217 Sandefjord
Vera Irene Haugan Øksne er en av 45 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Vera Irene Haugan Øksne

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Rolig, behagelig, kunnskapsrik, føler at man blir hørt og sett. Flink lege! Punktlig og ivaretagende. Føler at man blir fulgt opp, kjapp vurdering og tilbakemelding av prøver.

Meget fornøyd

Alltid tid for meg, er åpen for forslag fra meg, og er kunnskapsrik og med et behagelig vesen.
En av mine to favorittleger opp igjennom årene.

Dyktig

Jeg er svært fornøyd med henne som fastlege til min sønn og meg. Hun følger opp og gir raskt tilbakemelding. Opplever henne som tilgjengelig for pasientene sine. Kommer ikke til å bytte. Helsesekretærerene er også hyggelige og imøtekommende.

Den beste

Best mulig - pliktoppfylene - dyktig - tar seg god tid til å lytte - og gir gode råd for medisinering og utvidet henvisning til videre ekspertise

Beste legen!!

Vera Irene er den beste legen jeg noen gang har hatt. (Bodd i flere byer så har byttet ofte) Hun tar pasienten meget seriøst og gjør alt for å finne ut hva som er galt og gjør alt for å hjelpe. Hun er kjempe flink til å lytte og tar seg god tid. Anbefaler henne på det sterkeste!