Vera Irene Haugan Øksne

Autorisasjon (1995)

Vera Irene Haugan Øksne er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Vera Irene Haugan Øksne

Idrettslege

Hun passer som idrettslege, ikke noe mer. Har ikke noe godt inntrykk av henne, dessverre. Alle kan ha en dårlig dag, men..

Alltid bra

Jeg har aldri hatt noe å utsette på Vera. Har hatt henne som fastlege i en del år nå, og jeg har aldri savnet min gamle. Vera lytter alltid, tar seg alltid tid, og klarer å gjøre så jeg føler meg ivaretatt.

Henvisninger til spes.helsetjenesten har vært gode, og har fungert etter hensikten.

Alt i alt, aldri noe problem der, selv for en som er kronisk syk. Flott fastlege, som jeg håper aldri slutter!

Fantastisk lege

Har hatt Vera som fastlege i mange år nå til både meg og ungene og jeg har bare positive ting om henne. Du føler deg sett, hørt og ivaretatt! En virkelig god lege!

Medmenneske i første omgang. God lege.

Lytter. Forstår. Alltid tilgjengelig. Omsorgsfull. Humor. Empatisk. Godt medmenneske. Engasjert. Klok. Er ivaretatt. Trygt.

veldig trygg og snill lege

Jeg er bare så fornøyd med Vera, føler meg sett, trygg, og det er veldig lett snakke med henne. Hun tar seg god til meg, å for time med en gang om jeg skulle trenge det, så bra tilgjengelighet, hun er en ordentlig snill dame, så bedre lege skal man lenge lete etter. anbefaler henne på det sterkeste! :)