Vera Irene Haugan Øksne

Annen etasje legesenter

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord
Vera Irene Haugan Øksne er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Vera Irene Haugan Øksne

Stor faglig tyngde og medmenneske

Vera I. Haugan Øksne har vært min fastlege siden forrige fastlege sluttet ved legesenteret, og jeg har et generelt meget godt inntrykk av henne, både som lege og medmenneske.

Jeg har over en lengere periode vært nødt til å ha jevnlige konsultasjoner hos legen i forb. med sykemelding, og har hver gang opplevd at hun har tatt seg god tid til å lytte og se meg, noe som betyr en verden av forskjell når man oppsøker legen nettopp for å få hjelp og finne løsninger der man kommer til kort på egenhånd. Vera har både faglig tyngde og medmenneskelige kvaliteter, og jeg anbefaler henne derfor gjerne videre til andre.

Jeg har samme opplevelse av Vera de gangene jeg har vært hos henne med mine 2 barn.

Lyttende, sympatisk, kunnskapsrik

Vera er min fastlege, og har vært det i ca 2 år. Pga kronisk sykdom er jeg ofte hos fastlegen, og hver gang føler jeg meg sett og hørt. Hun er alltid imøtekommende, forståelsesfull og lett å prate med. Selv ved forsinkelser tar hun seg tid til pasienten, og viser aldri at hun har lite tid.
Hun har alltid gode løsninger, og viser mye kunnskap.
Jeg er kjempefornøyd med henne som lege.
Litt vanskelig å komme igjennom på telefon til dette legekontoret.

Den beste legen jeg har hatt

Ble utrolig trist da jeg fikk vite at Vera Øksnes har sluttet på Vestli legesenter, var villig til å bytte lege senter for å ha henne som fastlege, men det viste seg for å være Sandefjord. Jeg anbefaler henne på det sterkeste, utrolig flink og dyktig lege som virkelig hjelper deg og hører godt etter. Meget jordnær lege.

En lege som setter pasienten i fokus og som følger opp. Alltid imøtekommende og har tid til deg som pasient! Ble oppriktig lei meg da jeg fikk beskjed om at Dr Vera Øksne slutter som fastlege hos Vestli Legesenter.

Den beste legen jeg vet om!

Den mest forståelsesfulle og hyggeligste legen jeg vet om. Har vært hennes pasient i mange år. Hun er tilgjengelig, grundige og alltid tilstede for meg under konsultasjoner. Hun har tid til å lytte og hun ser meg som menneske ikke bare et kasus.

Takk for at du er til dr. Vera.