Vera Irene Haugan Øksne

Tlf: 33 41 51 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Vera Irene Haugan Øksne er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Vera Irene Haugan Øksne

Den beste

Best mulig - pliktoppfylene - dyktig - tar seg god tid til å lytte - og gir gode råd for medisinering og utvidet henvisning til videre ekspertise

Beste legen!!

Vera Irene er den beste legen jeg noen gang har hatt. (Bodd i flere byer så har byttet ofte) Hun tar pasienten meget seriøst og gjør alt for å finne ut hva som er galt og gjør alt for å hjelpe. Hun er kjempe flink til å lytte og tar seg god tid. Anbefaler henne på det sterkeste!

Super lege

Flink til å lytte, hun har alltid god tid, alltid presis, forståelsesfull, kort sagt helt topp :) Hun er ujålete og faglig oppdatert :)

Stor faglig tyngde og medmenneske

Vera I. Haugan Øksne har vært min fastlege siden forrige fastlege sluttet ved legesenteret, og jeg har et generelt meget godt inntrykk av henne, både som lege og medmenneske.

Jeg har over en lengere periode vært nødt til å ha jevnlige konsultasjoner hos legen i forb. med sykemelding, og har hver gang opplevd at hun har tatt seg god tid til å lytte og se meg, noe som betyr en verden av forskjell når man oppsøker legen nettopp for å få hjelp og finne løsninger der man kommer til kort på egenhånd. Vera har både faglig tyngde og medmenneskelige kvaliteter, og jeg anbefaler henne derfor gjerne videre til andre.

Jeg har samme opplevelse av Vera de gangene jeg har vært hos henne med mine 2 barn.

Lyttende, sympatisk, kunnskapsrik

Vera er min fastlege, og har vært det i ca 2 år. Pga kronisk sykdom er jeg ofte hos fastlegen, og hver gang føler jeg meg sett og hørt. Hun er alltid imøtekommende, forståelsesfull og lett å prate med. Selv ved forsinkelser tar hun seg tid til pasienten, og viser aldri at hun har lite tid.
Hun har alltid gode løsninger, og viser mye kunnskap.
Jeg er kjempefornøyd med henne som lege.
Litt vanskelig å komme igjennom på telefon til dette legekontoret.

Den beste legen jeg har hatt

Ble utrolig trist da jeg fikk vite at Vera Øksnes har sluttet på Vestli legesenter, var villig til å bytte lege senter for å ha henne som fastlege, men det viste seg for å være Sandefjord. Jeg anbefaler henne på det sterkeste, utrolig flink og dyktig lege som virkelig hjelper deg og hører godt etter. Meget jordnær lege.

En lege som setter pasienten i fokus og som følger opp. Alltid imøtekommende og har tid til deg som pasient! Ble oppriktig lei meg da jeg fikk beskjed om at Dr Vera Øksne slutter som fastlege hos Vestli Legesenter.

Den beste legen jeg vet om!

Den mest forståelsesfulle og hyggeligste legen jeg vet om. Har vært hennes pasient i mange år. Hun er tilgjengelig, grundige og alltid tilstede for meg under konsultasjoner. Hun har tid til å lytte og hun ser meg som menneske ikke bare et kasus.

Takk for at du er til dr. Vera.

Menneske, ikke bare hvit frakk. Anbefales!

Jeg har hatt Vera som fastlege nesten siden hun begynte ved Vestli legesenter for over ti år siden.
Mine erfaringer med henne er utelukkende positive. Jeg opplever henne støttende, og rådgivende. Hun er profesjonell, vennlig, og glemmer aldri å være menneske. Man føler seg aldri dum og liten i samtale med henne.
Skal du ha ting gjort raskest mulig, er Vera den beste til å hjelpe deg.
Vestli legesenter har ellers et kjekt personale.

Dyktig og trygg lege

Jeg har hatt Vera Öksne som min fastlege i flere aar og har aldri värt noe mindre enn fornöyd med henne. Hun er hyggelig, effektiv, flink til aa henvise videre naar det trenges, og tar seg tid til aa lytte. Da familien min flyttet tilbake hit hadde jeg ingen kvaler med aa sette henne som fastlege til min datter.

Tålmodig

Vera er en lege av meget god karakter. Flink, oppmerksom og forståelsesfull. Dessuten er hun ryddig, effektiv og blid.

Lege av den "gamle" sorten

Hun er flink til å sette pasienten i fokus og ikke finne lettvinte løsninger.
Er løsningsfokusert og er ikke rett for å prøve alternativer.
Flink til å følge opp og genuint opptatt av den enkelte pasient.
Har hatt henne som fastlege i mange år og har aldri hørt noe negativt :-)

Veldig god lege!

Bytta til Vera Øksne for snart et år siden, og er veldig fornøyd! Hun lytter, henviser og er veldig forståelsesfull ovenfor sykdom eller om det er noe jeg sliter med. Lett å prate med. Føler meg ivaretatt som pasient ved Vestli legesenter.

Dyktig

Han henne som lege når fastlegen min ved samme senter har vært fraværende. Behandler pasienten med verdighet og respekt uansett hva du kommer med. Bruker tid på å bygge tillit hvis det nødvendig. Har en faglig tyngde som gir trygghet.

Hyggelig og grei

Har hatt henne som fastlege i mange år. Hun er hyggelig grei og lett å konversere med.

Hun er eneren av alle leger

Vera jobber for pasienten og hun er der for deg noe som er kjempe viktig. Jeg opplever å bli ivaretatt på alle områder. Beste legen som er.

Er interessert i pasienten og i faget sitt

Profesjonell, vennlig, ryddig.
Får ting gjort (henvisninger, undersøkelser, papirgreier).
Tar hensyn til personvern og diskresjon. Empatisk, men ingen pingle.
Stiller gode spørsmål og følger opp med flere spørsmål til hun får oversikt.
Her er man i trygge hender - hun er på pasientens parti.