Anders Østrem

Gransdalen Legesenter Drift AS
Gransdalen 29 1054 Oslo
Anders Østrem er en av 543 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Østrem

Meget god lege, kunnskapsrik og vennlig

Har brukt Anders fra ca 1984, dvs ca 35 år. God og tett oppfølging som jeg setter stor pris på.
Anders er også en meget lyttende og hyggelig person som har styrt skavankene mine på en utmerket måte gjennom mange år.
Med sin bakgrunn som skihopper har han også god hukommelse hva gjelder tidligere storhoppere😉
Synd han har blitt 59 år(snart pensjonist)men jeg håper han holder koken i mange år ennå👍
Vi trenger en lege som Anders i mange år fremover.

🤭

Hyggelig, trygg og faglig dyktig.

Anders Østrem er vår families fastlege og vi er kjempefornøyde med ham som vår "livlege, alle fire.

Vi føler at han bryr seg om oss og han er flink til å fortelle deg hva som feiler deg, og finner gode løsninger for å få deg frisk igjen, derfor har han vært vår fastlege i over tretti år.

Trygg og kunnskapsrik

Grei og snakke med, tar ting pasienten sier på alvor, gir tilbakemelding når jeg dette er påkrevet. Kort sagt, er så absolutt å anbefale. Veldig fornøyd 😀

Faglig dyktig og sosialt oppegående

Jeg har hatt Anders Østrem som lege i 26 år. Kom til ham ved en tilfeldighet og kommer ALDRI til å bytte lege.
Han er faglig dyktig, henviser til spesialist om det er noe han ikke "kan nok om". Han har en genuin interesse for pasientene sine og kjenner meg igjen når jeg kommer, selv om det er lang tid siden sist. Jeg er lite syk (heldigvis). Alle barna mine har beholdt ham som lege i voksen alder, så man kan si han er familielegen vår.
Kontorpersonalet er også hyggelige og holder en høy faglig kvalitet.
Veldig fornøyd!

Kunnskapsrik, forståelsesfull

Verdens beste lege, møter meg alltid med smil og tar seg god tid for å høre om mine plagger. Kommer med beste løsning for alt. Veldig kunnskapsrik.