Anders Østrem

Gransdalen 29 1054 Oslo
Tlf: 22 90 26 26 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Østrem er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Østrem

Ryddig, ordentlig og ikke minst punktlig

Anbefales på det sterkeste. En lege som prøver å hjelpe og som er på din side i kampen mot NAV.

Han er alltid punktlig. Man blir kontaktet av legekontoret ved prøvesvar ol.

Hatt han så lenge jeg har hatt mine føtter planta på jorda <3

Hadde det ikke hvert for han..

Han har mye kompetanse og er kunnskapsrik. Han er en ufattelig god til og lytte. Han er empatisk og sympatisk som få <3 <3

Østrem verdens beste lege

Ser pasienten! Verdens beste lege. Er alltid imøtekommende, dyktig, støttende. Føler meg trygg. Har gått hos han i mange år. Kunne aldri ha byttet.

HURRA

Endelig skal du komme tilbake. Det har vært lenge å vente, men den som venter på noe godt.....

Ingrid Rolfjord var virkelig en veldig god lege også, det skal sies, hun har de egenskapene en god lege skal ha i rikt monn.

Likevel har du vært dypt savnet. Du er innsiktsfull, interessert i pasienten, lyttende, empatisk, realistisk, hyggelig, og sist men ikke minst en utrolig dyktig lege. Jeg gleder meg til august :-)

Slik skal en fastlege være

Jeg har hatt Østrem som fastlege siden før fastlegeordningen ble opprettet, og selv da jeg flyttet til andre siden av byen, valgte jeg å beholde ham som fastlege.

Jeg har opplevd Østrem som genuint interessert i å holde meg frisk. Han tenker langsiktig og i et par tilfeller der jeg var sykmeldt og ville raskt tilbake i jobb, forklarte han grundig og pedagogisk hvorfor det ikke var lurt, men jeg fikk samtidig følelsen av at han tok meg på alvor. Han fikk selvfølgelig rett.

Han har utfordret meg på punkter der jeg selv kunne gjøre noe (f.eks. røyking), men alltid på en hyggelig måte. Aldri noe ubehagelig press, bare forsiktig overtalelse.

I en periode der jeg kom inn i NAV-systemet, fulgte han opp på best mulig måte, og jeg var aldri i tvil om at han var på "min side", verken i forhold til NAV eller i andre tilfeller der jeg har hatt behov for hans støtte.

Østrem er varm, forståelsesfull, har glimt i øyet og er ALLTID vennlig og lyttende, selv når han har liten tid. Jeg har 100% tillit til ham som lege, og har opplevd forskjellen i denne tiden han har vært i permisjon. Her skulle jeg ønsket meg bedre informasjon, og det er vel det eneste negative jeg har å si. Til tross for det, er den eneste grunnen til at jeg nå faktisk skifter fastlege, at jeg har flyttet så langt fra Oslo at det i praksis er umulig å beholde Østrem som min fastlege.

Han kan varmt anbefales.

En ærlig og troverdig lege med mennesket i fokus.

Håper din permitteringstid snart er over. Øm ikke så må jeg velge annen fastlege og det er absolutt ikke i mine ønsker. Finne en erstatning for deg er neppe mulig. Takk for at du er en slik flott person og står for ditt arbeide. Sjeldent godt menneske.

Den alltid så blide og i møte kommende legen.

Dr Østrem er det ingen som kan måle seg opp mot, han er en lyttende og forståleses full lege. Han tar deg i mot med et smil og spør alltid " hvordan står det til med deg ? ". Har bare godt å si om han .

Den aller beste!

Jeg kan alltid stole på at han stiller opp for meg.

Verdens beste lege, ingen over ingen ved siden!

En forståelsesfull, sympatisk, profesjonell, lyttende, dyktig lege. Har hatt han hele livet og vil aldri noen gang bytte. Bedre lege finnes ikke!!!

Den mest dyktige legen jeg har hatt.

Han er en veldig dyktig lege og føler meg godt i varetatt, har hatt han som fastlege i 13 år. Valgte han som fastlege når jeg bodde i Oslo i 3år og siden flytta derfra og hjem til Gudbrandsdalen falt valget på den samme legen selv om reisen har blitt lengre.

Den beste legen jeg noen gang har hatt.

Blir alltid tatt seriøst og har tid til å høre på deg. En varm og flott person.

Forståelsefull og Utrolig dyktig lege..

Anders Østrem har jeg hatt siden jeg var 6år for da flyttet her ved Furuset for jeg har arvet astma som kronisk sykdom.

A.Østrem er utrolig dyktig, forståelsefull, hjelpsom og alltid en god replikk eller en vits i lur for han vil det beste for pasienten sin så jeg er utrolig takknemlig for at jeg har han når jeg trenger han for uten han så hadde jeg hatt en utrolig vondt liv..

Sånne som han er veldig vanskelig å finne så viktig å ha bra kommunikasjon med fastlegen sin..

En utrolig dyktig og vennlig lege.

Han forstår ikke bare sykdom, men også grunnen til sykdommen. Har hatt Østrem som lege i 20 år, og bytter ikke lege for alt i verden!

Eneste og beste

Beste legen. Står på pasientens side. Ikke noe vondt å si om Anders. Han har vært legen min hele livet. Kommer aldri til å bytte han ut

God og seriøs

Østrem gir inntrykk av å være en dyktig fagperson og jeg har alltid opplevd å få god og oppriktig vurdering fra ham

Super!!

Dypt savnet da vi flyttet så langt unna at det ble umulig å ha han! Gikk kun til han, i stedet for jordmor, gjennom to svangerskap, og han hadde aldri en "dårlig dag". Alltid blid, humoristisk, hjelpsom og ryddig. Utrolig trivelig kontorpersonal også!
Et lite minus for lang ventetid på tlf. De hadde ikke samtale venter så vi måtte ringe "hundre" ganger før vi fikk noe annet enn opptatt.

God

Spesielt fint at man får time raskt. Legen virker faglig dyktig og ryddig. Kun en problemstilling og gangen, dersom ikke annet er oppgit.

Forståelsesfull lege

Blir sett og møtt! Er alltid i godt humør, og på pasientens side. r en støttende lege. God kompetanse, dyktig. Godt håndlag og god til å kommunisere.