Anders Østrem

Gransdalen Legesenter
Gransdalen 29 1054 Oslo
Anders Østrem er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Østrem

Ryddig, ordentlig og ikke minst punktlig

Anbefales på det sterkeste. En lege som prøver å hjelpe og som er på din side i kampen mot NAV.

Han er alltid punktlig. Man blir kontaktet av legekontoret ved prøvesvar ol.

Hatt han så lenge jeg har hatt mine føtter planta på jorda <3

Hadde det ikke hvert for han..

Han har mye kompetanse og er kunnskapsrik. Han er en ufattelig god til og lytte. Han er empatisk og sympatisk som få <3 <3

Østrem verdens beste lege

Ser pasienten! Verdens beste lege. Er alltid imøtekommende, dyktig, støttende. Føler meg trygg. Har gått hos han i mange år. Kunne aldri ha byttet.

HURRA

Endelig skal du komme tilbake. Det har vært lenge å vente, men den som venter på noe godt.....

Ingrid Rolfjord var virkelig en veldig god lege også, det skal sies, hun har de egenskapene en god lege skal ha i rikt monn.

Likevel har du vært dypt savnet. Du er innsiktsfull, interessert i pasienten, lyttende, empatisk, realistisk, hyggelig, og sist men ikke minst en utrolig dyktig lege. Jeg gleder meg til august :-)

Slik skal en fastlege være

Jeg har hatt Østrem som fastlege siden før fastlegeordningen ble opprettet, og selv da jeg flyttet til andre siden av byen, valgte jeg å beholde ham som fastlege.

Jeg har opplevd Østrem som genuint interessert i å holde meg frisk. Han tenker langsiktig og i et par tilfeller der jeg var sykmeldt og ville raskt tilbake i jobb, forklarte han grundig og pedagogisk hvorfor det ikke var lurt, men jeg fikk samtidig følelsen av at han tok meg på alvor. Han fikk selvfølgelig rett.

Han har utfordret meg på punkter der jeg selv kunne gjøre noe (f.eks. røyking), men alltid på en hyggelig måte. Aldri noe ubehagelig press, bare forsiktig overtalelse.

I en periode der jeg kom inn i NAV-systemet, fulgte han opp på best mulig måte, og jeg var aldri i tvil om at han var på "min side", verken i forhold til NAV eller i andre tilfeller der jeg har hatt behov for hans støtte.

Østrem er varm, forståelsesfull, har glimt i øyet og er ALLTID vennlig og lyttende, selv når han har liten tid. Jeg har 100% tillit til ham som lege, og har opplevd forskjellen i denne tiden han har vært i permisjon. Her skulle jeg ønsket meg bedre informasjon, og det er vel det eneste negative jeg har å si. Til tross for det, er den eneste grunnen til at jeg nå faktisk skifter fastlege, at jeg har flyttet så langt fra Oslo at det i praksis er umulig å beholde Østrem som min fastlege.

Han kan varmt anbefales.