Anders Østrem

Gransdalen 29 1054 Oslo
Anders Østrem er en av 546 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Østrem

Særdeles god

Har hatt Anders Østrem som fastlege i over ti år. Han lytter, tar pasienter på alvor, er svært sympatisk, trygg og stabil! En stor trygghet for meg, som kan være utrygg. Tipp topp! Inget annet å si!

Hyggelig, tilitsfull og dyktig.

Familien har benyttet han i mange år, også etter at vi flyttet ut av oslo. Vil beholde han som lege så lenge det er mulig.

Meget god lege, kunnskapsrik og vennlig

Har brukt Anders fra ca 1984, dvs ca 35 år. God og tett oppfølging som jeg setter stor pris på.
Anders er også en meget lyttende og hyggelig person som har styrt skavankene mine på en utmerket måte gjennom mange år.
Med sin bakgrunn som skihopper har han også god hukommelse hva gjelder tidligere storhoppere😉
Synd han har blitt 59 år(snart pensjonist)men jeg håper han holder koken i mange år ennå👍
Vi trenger en lege som Anders i mange år fremover.

🤭

Hyggelig, trygg og faglig dyktig.

Anders Østrem er vår families fastlege og vi er kjempefornøyde med ham som vår "livlege, alle fire.

Vi føler at han bryr seg om oss og han er flink til å fortelle deg hva som feiler deg, og finner gode løsninger for å få deg frisk igjen, derfor har han vært vår fastlege i over tretti år.

Trygg og kunnskapsrik

Grei og snakke med, tar ting pasienten sier på alvor, gir tilbakemelding når jeg dette er påkrevet. Kort sagt, er så absolutt å anbefale. Veldig fornøyd 😀