Ole Henrik Øyum

Torshovdalen Legesenter AS
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Ole Henrik Øyum er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Henrik Øyum

Har sin egen forklaring på ting.

Har hatt hodepine i over en uke nå og går på antibiotika siden 4 dager. Hodepinen ser ut til å ikke ha endret seg i det hele tatt. Da jeg murte på hvorfor dette kan være, så sa han at det er pga "lite aktivitet". Noe som jeg finner meget provoserende. Hva vet han om hvor mye/lite aktiv jeg er gjennom hverdagen? Det er også lignende ting jeg har merket med denne typen. Han er litt selvgod og mangler ydmykhet. Mennesker er ikke bare et tall i din datamaskin, du må lære deg å snakke med dem.

Snill lege

Denne mannen har jeg hatt som vikarlege. Han er veldig snill og flink.
Han tar seg god tid og lytter til deg som pasient og det betyr veldig mye for meg.
Virkelig å anbefale!!

Unavailable + zero follow-up

Difficult to get a hold on. Even when "urgent", you have to be able to wait 2-4 weeks. And that's if they don't postpone your appointment.

But they tell you you can always go to Legevakt so...

The biggest issue I have had is he does not follow up at all! After a visit, a visit and a blood test, a visit and a neurologist appointment, a visit, a visit and an MRI, a phone call... all for the same issue, the only issue I ever contacted him about, I still have to explain the whole history to him every time. Meeting a replacement of his once also let me know that he doesn't take notes so that may explain why you'll have to remind him everything every time.

If you need a doctor, urgently or for something more complex than renewing a sick leave you got from another doctor, then you need to have another doctor than him.

Flinkeste fastlegen.

Jeg har hatt Ole Henrik som fastlege i mange år, selv er jeg sykepleier. Han tar meg på største alvor når jeg kommer, har alltid god tid. Sender meg videre om han ikke innehar kompetanse. Føler meg veldig tatt vare på.

Trygg og kunnskapsrik

God håndtering av pasient. God oppfølging. Får alltid hjelp og veiledning videre ved eventuelle behov for det.