Ole Henrik Øyum

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Ole Henrik Øyum er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Henrik Øyum

Topp lege

Har fått veldig god oppfølging og blitt tatt godt vare på når livet er trått. Øyum er alltid interessert i meg som pasient. Anbefales

En god, solid lege

Har hatt Øyum som fastlege i tre år og er veldig fornøyd. Han er dyktig, men tør samtidig å være ærlig i tilbakemeldingene. Har alltid fått god hjelp.

Overfladisk og uinteressert

Øyum er stresset og oppleves som han ikke har tid til å høre etter hva du har på hjertet. På mange måter har jeg opplevd ham som mest opptatt av å få tingene unna og holde omsetningen oppe. Eksempelvis får man som regel tilbud om en time 3-4 uker frem i tid. Om man ikke ønsker å vente kan man ringe på morgenen og få en akuttime som man betaler mer for. Jeg tror det lengste jeg har vært på kontoret hans er 10 minutter.

Bør ikke behandle barn

Ole Henrik er stresset og mangler evnen til å kommunisere. Han er sikkert faglig dyktig, men i kontakt med barn mangler han alt en god lege må ha; tålmodighet, empati og evnen til å skape tillit. Styr unna!!

Styr unna. Gir ikke tillit

Bruker ting mot deg i legekonsultasjoner hvor du tror du kan snakke åpent, men hvor det blir brukt mot deg i etterkant. Gir ikke nødvendig informasjon om viktige ting. Oppfattes som en fundamentalistisk moralist.