Ole Henrik Øyum

Autorisasjon (2006)

Ingen på venteliste

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Ole Henrik Øyum er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Henrik Øyum

Unavailable + zero follow-up

Difficult to get a hold on. Even when "urgent", you have to be able to wait 2-4 weeks. And that's if they don't postpone your appointment.

But they tell you you can always go to Legevakt so...

The biggest issue I have had is he does not follow up at all! After a visit, a visit and a blood test, a visit and a neurologist appointment, a visit, a visit and an MRI, a phone call... all for the same issue, the only issue I ever contacted him about, I still have to explain the whole history to him every time. Meeting a replacement of his once also let me know that he doesn't take notes so that may explain why you'll have to remind him everything every time.

If you need a doctor, urgently or for something more complex than renewing a sick leave you got from another doctor, then you need to have another doctor than him.

Flinkeste fastlegen.

Jeg har hatt Ole Henrik som fastlege i mange år, selv er jeg sykepleier. Han tar meg på største alvor når jeg kommer, har alltid god tid. Sender meg videre om han ikke innehar kompetanse. Føler meg veldig tatt vare på.

Trygg og kunnskapsrik

God håndtering av pasient. God oppfølging. Får alltid hjelp og veiledning videre ved eventuelle behov for det.

Flink men stressa type - prøver å være FOR effektiv?

Har for det meste vært fornøyd med Ole Henrik Øyum som fastlege, men sist konsultasjon syns jeg det ble effektivt på grensen til det latterlige. Hadde med en liste med 4 spørsmål. Når han hadde undersøkt og svart på første punkt, noe som tok ca 3 minutter, fikk jeg beskjed om at de resterende spørsmålene måtte jeg få satt opp en ny time for. Synes det er en ineffektiv måte å gjøre ting på, både for han og meg.
Man tar fri fra jobben for å komme seg til legen og bruker ofte totalt sett fort over en time på det fra dør til dør, da føles det teit å måtte dele det opp i mange små timer fordi man har mer enn en ting "på lista". Han brukte nok mer tid på å (bort)forklare hvorfor han hadde dårlig tid enn det ville tatt å svare på de resterende spørsmålene mine.

Hyggelig og svært flink

Har hatt Øyum som fastlege i over to år nå, og er svært fornøyd. Flink i faget og veldig hyggelig. Anbefales absolutt som fastlege.