Ole Henrik Øyum

Autorisasjon (2006)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Ole Henrik Øyum er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Henrik Øyum

Mangel på kompetansefelt

Hvis en lege mangler kompetanse på et fagfelt er det svært viktig at legen legger stolthet til side og innrømmer dette.
Da trenger ikke pasienten å bruke tid hos legen og kan heller søke assistanse hos de som har kompetanse på fagfeltet. Det skaper fremdrift.
Når legen velger å vinkle en problemstilling over til et helt annet uviktig aspekt så er legen opptatt av å opprettholde en kontinuitet hos pasienten for inntekten.
I tillegg når legen sender dyre e-konsultasjoner uten at man har blitt enig med pasient om disse former for konsultasjoner så er grensen nådd.

Det er vanskelig å anbefale en lege som opptrer kynisk og prøver å kamuflere dette med overfladiske holdninger.

Dårlig tid

Gir uttrykk for dårlig tid. Skriver på data, må vente med å komminisere til han er ferdig med skrivingen.

Tipp topp tommel opp!

Alltid tilgjengelig, veldig flink og jordnær! Gir gode råd og tips. Er interessert i hvordan det går med deg som pasient og gir seg ikke før han finner en løsning.
Godt at han har litt humor og at det gode humøret hans smitter.
Anbefaler Ole Henrik!

Dyktig lege.

Er vel i utgangspunktet ikke så veldig fan av sider som dette, da de ofte er veldig polariserende i forhold til å gi tilbakemeldinger.

Jeg er en av de som ikke har oppsøkt legen med mindre det har vært strengt nødvendig, men etter å ha vært syk en god stund, så måtte jeg oppsøke legen tidligere i år. Fra første konsultasjon, så har jeg følt at min helse har vært det viktigste.
Dr. Øyum er en utrolig dyktig lege, og han har min fulle tillit.

Grundig og systematisk

Øyum er ryddig, tar en ting om gangen og forklarer hva han gjør/skriver.
Han er flink til å holde tiden, jeg opplever aldri store forsinkelser, noe som også gjør at jeg må bestille flere timer om jeg vil ta opp flere ting.
Han henviser raskt når det er nødvendig.
Han er saklig og effektiv.