Faris Abbas

Tlf: 69 13 03 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Faris Abbas er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Faris Abbas

Min beste lege!

Faris Abbas er den beste legen jeg har hatt,og jeg har hatt en del. Han er lett å be om henvisning til videre behandling, og lytter til pasienten. Tar pasienten på alvor.

Vennlig, våken og bruker den tiden som trenges, absolutt fornøyd!

Jeg har hatt denne fastlegen i mange år og jeg er meget fornøyd. Han tar seg god tid og sørger for att alle mine spørsmål blir besvart tydelig og tilfredstillende, jeg er alltid fornøyd når jeg går derfra!

God fastlege

Faris er en god fastlege. Han lytter, er positiv og henviser deg videre hvis han er usikker. Jeg er meget fornøyd med min fastlege. Vi har ett godtok trygt lege- pasient forhold og jeg anbefaler han videre.

Ikke noe særlig.

Denne legen var bra, helt til han var borte et års tid. Er virkelig ikke den samme legen lenger.

Virker ikke som han tar deg på alvor, det er inn med fortelle om hva som feiler deg, så glemmer han, roter med pasienthistorikken. så er det henvisning til andre plasser, virker ikke som han prøver på noe selv.

Han var en bra lege men nå syntes jeg ikke det lenger.

Negativ opplevelse!

Jeg dro til denne legen fordi min fastlege var på ferie. Dette har jeg angret på i etterkant. En dårlig lege som ikke lytter og som ikke tar pasient på alvor. Lot meg ikke snakke og sa at jeg skulle svare direkte på spørsmål..følte meg fryktelig etter at jeg har vært hos denne legen og fikk ingen hjelp..ble bedt om å kontakte min fastlege når hun er tilbake fra ferie..

Fantastisk fastlege!

Dette er HELT KLART den beste legen jeg har hatt noe med noensinne, og jeg er veldig heldig som har ham som fastlege!
Sympatisk, lytter, hjelpsom og interessert i DEG! Holder ikke på med 100 andre ting mens du er der.

En virkelig dyktig lege!

Jeg var heldig og hadde Abbas de årene jeg bodde i Sarpsborg. Han lytter, er forståelsesfull, ærlig, har god kompetanse og bryr seg virkelig om pasienten. Det gikk ikke på tabletter som første løsning, men ser på alle andre muligheter først, noe som er trygt og godt! Jeg har en samensatt og komplisert helse, noe han klarte godt å håndtere og samtidig fant løsninger. Det var vanskelig å måtte bytte lege da jeg flyttet.

Min fastlege

Er meget fornøyd.Hyggelig lege som tar seg tid til og høre,og som ikke sitter med ryggen i mot når man forklarer sine plager.rask til og sende deg til spesialister om det trengs.Føler nå at jeg har en lege som tar meg på alvor.har stort sett bare positive opplevelser.

meget dyktig!

har hatt andre leger tidligere og trodd de var "ok". så kom jeg hit. Abbas ser deg og hører deg. kjempefornøyd!

En dårlig lege som er en dårlig lytter..

Var hos denne legen, og han skremte meg skikkelig! Trodde leger skulle berolige folk, ikke være frekke og skremme dem.. Han tok ikke særlig hensyn, derfor vil jeg dermed bytte lege. Vil ikke ha han som lege lenger i tiden som kommer.

En dyktig fastlege

Abbas er en tydelig og lyttende fastlege som alltid går litt lenger. Han videresender deg til spesialister, etter en vurdering sammen med deg som pasient. Hyggelig, kunnskapsrik og forståelsesfull fastlege som tar den tiden du trenger. Jeg er meget fornøyd.