Faris Abbas

St.Marie gate 71 1706 Sarpsborg
Faris Abbas er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Faris Abbas

Min beste lege!

Faris Abbas er den beste legen jeg har hatt,og jeg har hatt en del. Han er lett å be om henvisning til videre behandling, og lytter til pasienten. Tar pasienten på alvor.

Vennlig, våken og bruker den tiden som trenges, absolutt fornøyd!

Jeg har hatt denne fastlegen i mange år og jeg er meget fornøyd. Han tar seg god tid og sørger for att alle mine spørsmål blir besvart tydelig og tilfredstillende, jeg er alltid fornøyd når jeg går derfra!

God fastlege

Faris er en god fastlege. Han lytter, er positiv og henviser deg videre hvis han er usikker. Jeg er meget fornøyd med min fastlege. Vi har ett godtok trygt lege- pasient forhold og jeg anbefaler han videre.

Ikke noe særlig.

Denne legen var bra, helt til han var borte et års tid. Er virkelig ikke den samme legen lenger.

Virker ikke som han tar deg på alvor, det er inn med fortelle om hva som feiler deg, så glemmer han, roter med pasienthistorikken. så er det henvisning til andre plasser, virker ikke som han prøver på noe selv.

Han var en bra lege men nå syntes jeg ikke det lenger.

Negativ opplevelse!

Jeg dro til denne legen fordi min fastlege var på ferie. Dette har jeg angret på i etterkant. En dårlig lege som ikke lytter og som ikke tar pasient på alvor. Lot meg ikke snakke og sa at jeg skulle svare direkte på spørsmål..følte meg fryktelig etter at jeg har vært hos denne legen og fikk ingen hjelp..ble bedt om å kontakte min fastlege når hun er tilbake fra ferie..