Gleng Legesenter DA

Telefonnummer69 13 03 3069 13 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St.Marie gate 71 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av Gleng Legesenter DA

Trygg og omsorgsfull

Lege: Ruth Ingjerd Lindeland Flodin Skrevet

Lytter til deg og ser deg. Viser forståelse og omsorg. Kommer med råd. Heviser deg når det er behov for det.

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Faris Abbas Skrevet

Utrolig flink lege som jeg føler meg veldig trygg hos. Gjør alltid sitt beste og er utrolig flink og hyggelig.

Min beste lege!

Lege: Faris Abbas Skrevet

Faris Abbas er den beste legen jeg har hatt,og jeg har hatt en del. Han er lett å be om henvisning til videre behandling, og lytter til pasienten. Tar pasienten på alvor.

Vennlig, våken og bruker den tiden som trenges, absolutt fornøyd!

Lege: Faris Abbas Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen i mange år og jeg er meget fornøyd. Han tar seg god tid og sørger for att alle mine spørsmål blir besvart tydelig og tilfredstillende, jeg er alltid fornøyd når jeg går derfra!

Verdens beste fastlege!! :):):)

Lege: Mayada Faris Ali Skrevet

Hun er utrolig sympatisk, tar seg tid til deg og er utrolig flink til å finne ut hva som er galt og sender meg raskt videre hvis hun ikke finner ut hva som er galt. hun gir deg ikke før hun får svar. alltid blid og hyggelig, anbefales på det sterkeste. meget dyktig!

Hun hører og forstår pasienten veldig godt og kommer med flere andre løsningsforslag om det første forsøket ikke ga resultat. Hun jobber raskt, strukturert, effektivt.
Hun gir seg ikke før alt er utredet. :)
Kan anbefales på det sterkeste. :)