Gleng Legesenter DA

St.Marie gate 71 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Gleng Legesenter DA

Tror ikke på pasient

Lege: Ruth Ingjerd Lindeland Flodin Skrevet

Har hatt Ruth som fastlege i flere år. Hun er høflig og tar seg stort sett den tiden som trengs ved legebesøk.
Før jeg faktisk hadde et ordentlig helseproblem var hun en god fastlege. Men når jeg faktisk trengte hjelp med mitt helseproblem følte jeg meg veldig dårlig prioritert, og at hun ikke trodde på det jeg sa.
Fører opp behandling som jeg har fått før som er unødvendig, og gjør ikke de nødvendige tingene for at det skal bli framgang i saken.

Seriøst Den Beste Legen Jeg Noen Gang Har Vært Hos.

Lege: Mayada Faris Ali Skrevet

Alltid tatt meg imot med åpne armer. Virker aldri som hun har dårlig tid, har til tider mått være der inne lenge. Samtidig er hun aldri lenge forsinket. Nei, en fantastisk lege. Vi finner alltid en løsning.

Svært dyktig, lett å prate med

Lege: Ruth Ingjerd Lindeland Flodin Skrevet

Trives veldig godt med Dr Flodin. Hun hører på meg, ser meg og henviser meg vidre om det er behov for det. Er også dyktig med barna. Har bred kompetanse. Å være gravid hos henne var trygt.

Flink og fornuftig

Lege: Mayada Faris Ali Skrevet

Blid og tillitsskapende lege som ser deg i øya når du snakker, og ikke inn i skjermen. Virker faglig sterk og har et fornuftig forhold til medisinering og behandling. Stort sett ganske presis på tiden. Kort ventetid på time. Hyggelige og hjelpsomme helsesekretærer. Anbefales!

Lite ivaretatt

Lege: Faris Abbas Skrevet

Legen er lite blid, føler meg ikke velkommen. Og han har ikke satt seg inn i sykdommen min, får mange rare spørsmål. Også med hensyn til medisinene.