Gleng Legesenter DA

Telefonnummer69 13 03 3069 13 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St.Marie gate 71 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av Gleng Legesenter DA

Dyktig og svært kompetent lege

Lege: Faris Abbas Skrevet

Dette er en lege med integritet. Han har god evne til å sette seg inn i pasientens problemer, fremstår som trygg i sin utøvelse av yrket. Han henviser videre der hans kompetanse ikke strekker til, noe som viser at han er bevist sin rolle.
Han tar pasienten med inn i samtalen om hva og hvordan han tenker. Dette kan sikkert være utfordrende for noen, men skaper absolutt tillit hos meg.

Trygg og kunskapsrik

Lege: Mayada Faris Ali Skrevet

Fantastisk og dyktig lege. Meget flink til og forklare.
Har evnet til og lytte til pasienten. Meget fornøyd.

Dyktig lege

Lege: Helena Borovski Skrevet

Man blir alltid tatt på alvor og får god behandling. Hun lytter, stille spørsmål og finner alltid gode løsninger. Den perfekte fastlegen spør du meg!

Beste fastlegen.

Lege: Mayada Faris Ali Skrevet

Veldig dyktig og flink lege. Tar pasienten på alvor og gjør alt for å løse problemet. finner løsninger og gir seg ikke før hun har funnet riktig diagnose/behandling. Føler meg veldig trygg og ivaretatt når jeg er hos henne. Hun trøster, støtter og beskytter deg som pasient.
Anbefaler henne sterkt

Flink, forståelsesfull og effektiv

Lege: Faris Abbas Skrevet

Min oppfatning av Dr. Abbas er at han er dyktig, god til å kommunisere og tar sine pasienter på alvor. Som hans pasient føler jeg meg ivaretatt og hørt. Han var en uvurderlig støtte da jeg gikk gjennom en tung periode, og jeg beholdt ham som fastlege til tross for at jeg flyttet til en annen by. Dette mener jeg sier mye om hans kvaliteter som lege.