Geir Ivar Alexandersen

Autorisasjon (1997)

Geir Ivar Alexandersen er en av 5 fastleger i Hitra

Siste vurderinger av Geir Ivar Alexandersen

Flink lege!

Beste legen jeg noengang har hatt. Han er engasjert, faglig dyktig og alltid i godt humør. Da jeg var alvorlig syk ringte han meg selv uten avtale, for å høre hvordan det gikk. Følte meg trygg gjennom sykdommen med Geir som fastlege. Synd han flyttet sørover!

Dyktig lege !

Her føler man seg ivaretatt. Geir tar seg tid til å lytte til deg som pasient, og det er svært viktig ! Hjelpsom, og alltid interessert i å finne løsning slik at man ikke forlater han med uforrettet sak. Tommel opp for denne legen !

Tilstedeværende og samtidig litt distre... det går an, det :)

Opplever ham som genuint tilstede under konsultasjonene, lyttende og empatisk. Det går litt fort i svingene noen ganger ( som hos de fleste ), men han er dyktig på å følge deg opp. Aldri noe problem å få time, og han er alltid hyggelig og blid. Føler meg "sett" - og det er en god følelse! Så min konklusjon er at han kommer godt ut på plussiden, og jeg har ingen planer om å bytte fastlege!

Profesjonell og effektiv. Grundig og god kommunikasjon. Tar pasienten seriøst og virker veldig erfaren

Observant og god kommunikasjon. Seriøs og dyktig. Tar pasienten seriøst og virker veldig erfaren