Yadgar Magid Ali

Autorisasjon (2005)

Yadgar Magid Ali er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Yadgar Magid Ali

Trygg og erfaren lege

Byttet fastlege nylig til Ali og er meget fornøyd med det. Flink til å behandle der han kan og henvise videre når det er behov. Følger opp prøver og tar pasienten på alvor. Jeg har ingenting å utsette på Ali.

utrolig flott lege

Yadgar er en utrolig dyktige og flott lege. Jeg har Vært hos mange leger men ingen er så flott som det yadgar er. Han kan du snakke med om alt. Så bedre lege tror jeg ikke det finnes.

Leser ikke journal, og kjenner meg ikke igjen.

Har vært hos Ali flere ganger, det siste halve året. Men ingen av gangene, har han lest journalen min, hverken før eller under timen. Å som uføretrygdet, er det viktig for meg, at min fastlege setter seg inn i min sykehistorie. Noe jeg ikke opplever hos han.
Videre kjenner han meg heller ikke igjen. Selv etter 3 timer på 4 måneder. Han har heller ikke sendt henvisning, som avtalt under timen. Så jeg er veldig skuffet, å har nå byttet fastlege.

Utrolig flink lege

Har brukt Y.Ali i 3 år. Han er alltid blid.tar seg god tid. Han henviser en raskt videre til utredning . Har jeg spørsmål.ringer han opp samme dag.Er så fornøyd med Ali. Glad han er min lege.

Flink lege

Jeg opplever Ali som en flink lege, men innimellom kan kommunikasjonen bli litt vanskelig hvis jeg føler at han ikke helt forstår meg. (Språket)
De gangene jeg har vært der har han tatt meg på alvor, og henvist meg videre til spesialist hvis han har følt at vi ikke har funnet "noe svar" på hva som kan være feil med meg.
Jeg kan nevne at jeg har veldig problemer med sekretærene i skranken. De er alltid sure, og himler nesten med øynene hver gang jeg har et spørsmål.