Yadgar Magid Ali

Autorisert2005
  • Allmennmedisin
  • Psykiatri
Ledige plasser 31 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kambo legesenter

Skredderveien 2 1537 Moss
Yadgar Magid Ali er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Yadgar Magid Ali

Legeattest

Skulle bare ha legeerklæring til skolen, så han var vikar for legen min .. Jeg følte han stresset og ikke hørte på hva jeg sa.. Timen tokk 5 minutter og betalte 200kr.

Er skuffet over legen

I førsten jeg begynte,lovte han meg mye. Men etter hvert dabbet det av.Ofte når jeg ville prate om mine plager skynte han seg å prate om noe annet. Vet ikke om det kommer av at jeg har annen dialekt og han da ikke altid forstår meg. Jeg har byttet lege

Lege som ikke følger opp .

Glemt å gi beskjed om prøveresultat. Glemt å følge opp kontakt med spesialist. Må selv ta initiativ. Får overfladiske tilbakemeldinger.

Anbefales sterkt (dårlig erfaring med sekretærer)

En veldig dyktig lege, alltid behjelpelig og tar seg god tid. Jeg føler jeg blir tatt på alvor, spesielt med tanke på de psykiske utfordringene jeg bærer på. Har bare gode ord å si om behandlingen jeg har fått, men vurderingen trekkes litt ned av servicen til sekretærene. Jeg opplever dem som særdeles rotete, én av dem som meget uhøflig og føler ikke de tar min rolle som pasient på alvor. Dette har jeg tatt opp med både Ali og min tidligere fastlege Egil, og jeg håper dette er noe de får ordnet opp i. Eller kan jeg anbefale både legesenteret og Ali på det sterkeste.

Humørsyk og språkvansker

Dr. Ali var hyggelig og tok seg tid helt til han rotet til timebestillingen og innholdet av den hvoretter han la skylden på sekretæren. Har ved siste to besøk vært sur og sendt meg ut av legekontoret uten at jeg har fått fremlagt grunnen til besøket.
Siste gang gjaldt det mitt barn og på henvisningen til røntgen har han ikke bare beskrevet symptomene uriktig, men har lagt ord munnen på meg i tillegg.

Ali kan nok være en god lege bare han ikke taper ansikt overfor pasienten og får såret sitt store ego.