Yadgar Magid Ali

Kambo legesenter

• Allmennmedisin
  • Psykiatri

2005

Kambo legesenter Telefonnummer69 27 61 3169 27 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skredderveien 2 1537 Moss
Yadgar Magid Ali er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Yadgar Magid Ali

Leser ikke journal, og kjenner meg ikke igjen.

Har vært hos Ali flere ganger, det siste halve året. Men ingen av gangene, har han lest journalen min, hverken før eller under timen. Å som uføretrygdet, er det viktig for meg, at min fastlege setter seg inn i min sykehistorie. Noe jeg ikke opplever hos han.
Videre kjenner han meg heller ikke igjen. Selv etter 3 timer på 4 måneder. Han har heller ikke sendt henvisning, som avtalt under timen. Så jeg er veldig skuffet, å har nå byttet fastlege.

Utrolig flink lege

Har brukt Y.Ali i 3 år. Han er alltid blid.tar seg god tid. Han henviser en raskt videre til utredning . Har jeg spørsmål.ringer han opp samme dag.Er så fornøyd med Ali. Glad han er min lege.

Flink lege

Jeg opplever Ali som en flink lege, men innimellom kan kommunikasjonen bli litt vanskelig hvis jeg føler at han ikke helt forstår meg. (Språket)
De gangene jeg har vært der har han tatt meg på alvor, og henvist meg videre til spesialist hvis han har følt at vi ikke har funnet "noe svar" på hva som kan være feil med meg.
Jeg kan nevne at jeg har veldig problemer med sekretærene i skranken. De er alltid sure, og himler nesten med øynene hver gang jeg har et spørsmål.

Uprofesjonell Lege

Dårlig oppfølging av denne legen i forbindelse med NAV-arbeidsavklaringspenger.
Han skrev at jeg som pasient ikke er i stand til arbeid, men dette dokumentere han ikke med funksjonsbeskrivelse som forklarte mine muligheter og begrensninger i forhold til Arbeid. Så takker være hans uprofesjonalitet så fikk jeg avslag på arbeidsavklaringspenger! Byttet denne legen.

Terningkast 6

Lyttende og omsorgsfull. Dyktig med medisiner. Spør de vanskelige spørsmålene! Som da blir enkle å svare på. M a o en god psykolog. Fin veiledning om kosthold. Sender pasienten videre, hvis problemene kan rettes på av spesialist.