Yadgar Magid Ali

Yadgar Magid Ali er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Yadgar Magid Ali

Uhøflig lege

Hjelper ikke mennesker
ikke hyggelig person og dårlig service!! Var dårlig , hadde depresjon og han ville ikke hjelpe meg!

Fantastisk, kunnskapsrik og menneskelig!

Meget fornøyd med legen! Føler at han alltid har tid, har mye kunnskap og erfaring. Opplever at han er presis når jeg har time og henviser videre når det trengs. Han forstår pasienten og føler at jeg alltid får hjelp. Han er flink til å gi tilbakemeldinger etterpå om det er noe. Anbefaler han på det varmeste! Stor respekt for ham!!!

Flott lege med mye kunnskap

Har ikke ord som er bra nok for denne mann. Han er helt suveren. Kan alt om fysisk og psykisk helse. Jeg er utrolig glad i ham. Og har fått så mye hjelp at jeg ikke trodde deg var mulig. Lykke og hell til deg gode mann

Fantastisk lege som bryr seg om deg !

Litt knapt med tid men slik er det hos leger...10..15 min men mulig booke dobbelt time.

Greit med at timer kan bestilles over nett!

Aldri problemer få pasient transport heller. Er handikappet. Noe jeg har opplevd hos ny lege - måtte møte meg først. . Hadde jo journalen !

Så jeg byttet tilbake jeg.
Han BRYR SEG OM pasienten ift ksj mange andre leger som er mer opptatt av å prate om seg selv og eget liv.

Mer penger å tjene på Botox og fillers der.enn å ta åpent og høflig imot ny pasient.

Håper bare det er lenge til dr. Ali går av med pensjon.

Bare å anbefale. Er i tillegg psykiater. Effektiv og å videresende til undersøkelser er han flink og rask med.

Veldig fornøyd

Henviser kjapt videre, og tar godt vare på datteren min og meg. Blir alltid tatt seriøst og tar seg virkelig tid.