Yadgar Magid Ali

Autorisert2005
  • Allmennmedisin
  • Psykiatri
Ledige plasser 37 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kambo legesenter

Skredderveien 2 1537 Moss
Yadgar Magid Ali er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Yadgar Magid Ali

Terningkast 6

Lyttende og omsorgsfull. Dyktig med medisiner. Spør de vanskelige spørsmålene! Som da blir enkle å svare på. M a o en god psykolog. Fin veiledning om kosthold. Sender pasienten videre, hvis problemene kan rettes på av spesialist.

Legeattest

Skulle bare ha legeerklæring til skolen, så han var vikar for legen min .. Jeg følte han stresset og ikke hørte på hva jeg sa.. Timen tokk 5 minutter og betalte 200kr.

Er skuffet over legen

I førsten jeg begynte,lovte han meg mye. Men etter hvert dabbet det av.Ofte når jeg ville prate om mine plager skynte han seg å prate om noe annet. Vet ikke om det kommer av at jeg har annen dialekt og han da ikke altid forstår meg. Jeg har byttet lege

Lege som ikke følger opp .

Glemt å gi beskjed om prøveresultat. Glemt å følge opp kontakt med spesialist. Må selv ta initiativ. Får overfladiske tilbakemeldinger.

Anbefales sterkt (dårlig erfaring med sekretærer)

En veldig dyktig lege, alltid behjelpelig og tar seg god tid. Jeg føler jeg blir tatt på alvor, spesielt med tanke på de psykiske utfordringene jeg bærer på. Har bare gode ord å si om behandlingen jeg har fått, men vurderingen trekkes litt ned av servicen til sekretærene. Jeg opplever dem som særdeles rotete, én av dem som meget uhøflig og føler ikke de tar min rolle som pasient på alvor. Dette har jeg tatt opp med både Ali og min tidligere fastlege Egil, og jeg håper dette er noe de får ordnet opp i. Eller kan jeg anbefale både legesenteret og Ali på det sterkeste.