Yadgar Magid Ali

Tlf: 69 27 61 31 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Yadgar Magid Ali er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Yadgar Magid Ali

Utrolig flink lege

Har brukt Y.Ali i 3 år. Han er alltid blid.tar seg god tid. Han henviser en raskt videre til utredning . Har jeg spørsmål.ringer han opp samme dag.Er så fornøyd med Ali. Glad han er min lege.

Flink lege

Jeg opplever Ali som en flink lege, men innimellom kan kommunikasjonen bli litt vanskelig hvis jeg føler at han ikke helt forstår meg. (Språket)
De gangene jeg har vært der har han tatt meg på alvor, og henvist meg videre til spesialist hvis han har følt at vi ikke har funnet "noe svar" på hva som kan være feil med meg.
Jeg kan nevne at jeg har veldig problemer med sekretærene i skranken. De er alltid sure, og himler nesten med øynene hver gang jeg har et spørsmål.

Uprofesjonell Lege

Dårlig oppfølging av denne legen i forbindelse med NAV-arbeidsavklaringspenger.
Han skrev at jeg som pasient ikke er i stand til arbeid, men dette dokumentere han ikke med funksjonsbeskrivelse som forklarte mine muligheter og begrensninger i forhold til Arbeid. Så takker være hans uprofesjonalitet så fikk jeg avslag på arbeidsavklaringspenger! Byttet denne legen.

Terningkast 6

Lyttende og omsorgsfull. Dyktig med medisiner. Spør de vanskelige spørsmålene! Som da blir enkle å svare på. M a o en god psykolog. Fin veiledning om kosthold. Sender pasienten videre, hvis problemene kan rettes på av spesialist.

Legeattest

Skulle bare ha legeerklæring til skolen, så han var vikar for legen min .. Jeg følte han stresset og ikke hørte på hva jeg sa.. Timen tokk 5 minutter og betalte 200kr.

Er skuffet over legen

I førsten jeg begynte,lovte han meg mye. Men etter hvert dabbet det av.Ofte når jeg ville prate om mine plager skynte han seg å prate om noe annet. Vet ikke om det kommer av at jeg har annen dialekt og han da ikke altid forstår meg. Jeg har byttet lege

Lege som ikke følger opp .

Glemt å gi beskjed om prøveresultat. Glemt å følge opp kontakt med spesialist. Må selv ta initiativ. Får overfladiske tilbakemeldinger.

Anbefales sterkt (dårlig erfaring med sekretærer)

En veldig dyktig lege, alltid behjelpelig og tar seg god tid. Jeg føler jeg blir tatt på alvor, spesielt med tanke på de psykiske utfordringene jeg bærer på. Har bare gode ord å si om behandlingen jeg har fått, men vurderingen trekkes litt ned av servicen til sekretærene. Jeg opplever dem som særdeles rotete, én av dem som meget uhøflig og føler ikke de tar min rolle som pasient på alvor. Dette har jeg tatt opp med både Ali og min tidligere fastlege Egil, og jeg håper dette er noe de får ordnet opp i. Eller kan jeg anbefale både legesenteret og Ali på det sterkeste.

Humørsyk og språkvansker

Dr. Ali var hyggelig og tok seg tid helt til han rotet til timebestillingen og innholdet av den hvoretter han la skylden på sekretæren. Har ved siste to besøk vært sur og sendt meg ut av legekontoret uten at jeg har fått fremlagt grunnen til besøket.
Siste gang gjaldt det mitt barn og på henvisningen til røntgen har han ikke bare beskrevet symptomene uriktig, men har lagt ord munnen på meg i tillegg.

Ali kan nok være en god lege bare han ikke taper ansikt overfor pasienten og får såret sitt store ego.

Meget sympatisk lege

Dette er en lege du føler du kan stole på.
Han er aldri humørsjuk. Så du blir alltid behandlet likt.
Han er også en god samtalepartner når dine problemer ikke er av fysikk art.

Stort sett alltid i rute

Anbefales på det sterkeste

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg var skeptisk, da jeg ble flyttet fra Egil til Ali pga Egils pensjonering og følte meg men en gang trygg. I motsetning til andre fastleger jeg har prøvd i Norge og Danmark, tar han alltid mit blodtrykk (det var jeg vant med da jeg bodde i California). Pga flere blodpropper, er jeg avhengig av måling av mitt INR nivå som jeg må måle jevnlig og jeg opplever Ali som en meget dyktig, nøye og meget kompetent på alle områder.

En lege som bryr seg

Jeg ble i første omgang henvist til dr Ali for psykiatrisk utrdening, da han i tillegg til allmennpraktiker også er psykiatrer. Denne utredningen ble en stor hjelp da jeg i årevis har hatt en diagnose som andre leger ikke har forstått noe av. I etterkant av dette får jeg nå samtaletimer som gir støtte og innsikt til å takle min situasjon. Jeg har nå byttet så denne legen også er min fastlege, i tillegg til min psykiater, han er respektfull, klok og empatisk.
Dette er en lege jeg kan anbefale.

En veldig bra lege.

Føler det kan bli litt problemer pga språket, at han ikke alltid forstår og at han sitter og jabber med til det brått går opp for han hva det er snakk om. Burde bli flinkere til og si i fra hvis han ikke forstår. Og følge opp mye bedre.

Flott fastlege

Jeg har nylig byttet til Yadgar ali , fastlege på kambosenteret i Moss. Han er veldig dyktig lege. Han er psykiater også, og jeg får utredning for psykisk sykdom. Er veldig dyktig på samtale, forklarer forståelig og har kontroll på min situasjon. Samvittighetfull, flink , rolig , setter pris på pasientene.

Veldig klok lege

Hei. Jeg ble flyttet fra min tidligere fastlege Egil til denne legen, og har så langt fått upåklagelig hjelp og råd fra legen. Har etter mange besøk på legevakten og Østfold-sykehus ikke fått en riktig diagnose på en komplikasjon jeg har, men Ali henviste meg riktig ved andre besøk hos han. Selv legene på Østfold sykehus tok det uventet med denne diagnosen(som viste seg å stemme).

Veldig dyktig i psykiatri og jeg har henvist mange bekjente til han som fastlege og psykiater, og har ikke hørt noen klager.

Dårlig behandling!

Fikk tildelt denne legen da min faste sluttet.

Bestilte time fordi jeg er plaget med allergi og ville ta en blodprøve for å se hva jeg reagerer på. Fikk beskjed av legen om at det tok ca 14 dager å få svar på blodprøven. Han sa de tok kontakt hvis det var positiv prøve. Etter 4 uker hadde jeg ikke hørt noe og ringte inn. Snakket da med "telefondamen" som sa det var rødt på det meste, noe som betydde at jeg reagerte på mye foskjellig. Hun syntes det var rart at legen ikke hadde ringt. Hunne skulle gi beskjed til lege om å ringe meg dagen etterpå. Etter ca 1 uke ringer jeg igjen og forteller at jeg fortsatt ikke har hørt noe fra legen. Hun sier dette var rart. Jeg informerer at jeg skal på ferie og hadde satt pris på å kanskje få noen medisiner før reisen. Hun sier hun skal be legen ringe med dagen etter.
I dag, 3 uker senere, fortsatt uten å ha hørt noe, har jeg byttet både fastlege og legekontor.
Skriver min erfaring her så andre har mulighet til å ta med seg dette i sin vurdering når de skal velge lege/legekontor.