Ola Amundsen

Autorisasjon (2006)

Ola Amundsen er en av 45 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Ola Amundsen

Min fastlege

Ola har vært min fastlege siden september 2006. Jeg er veldig heldig som har ha som fastlege, han er nøye og veldig flink, og ikke minst så har han et glimt i øye og alltid et smil på lur. Ola er en person som er lett å komme i kontakt med, Ola er veldig imøtekommende undersøker og sender meg videre til beh. Så jeg er veldig fornøyd med med min fastlege. Har ikke noe negativt å si om Ola. Anbefaler han.

Beste fastlege jeg kunne drømme om!

Han er en lege som det er utrolig godt å snakke med. Denne legen setter av god tid til å lytte til deg. Han har god forståelse på sykdommer. Som lege opplevde jeg ham som en pålitelig, hjelpsom og meget dyktig i sin kompetanse.
Utrolig fornøyd med denne legen.

Meget dyktig fastlege

Ola Amundsen er den beste fastlegen jeg har hatt, han er lett å prate med når det kommer til psykisk helse og han er flink når det kommer til andre ting. De gangene jeg f.eks har trengt henvisning til andre spesialister har det alltid gått raskt og han er kjempe flink til å følge opp når du er sykemeldt over lengre tid. Kan absolutt anbefale Ola Amundsen til alle som er på utkikk etter en ny fastlege da jeg mener han er den beste man kan få!

Grundig

Meget fornøyd. Tar seg god tid og er veldig grundig. Noe ventetid, men er verdt å vente på, da du vet han bruker ekstra tid på hver enkelt pasient.

En fantastisk fastlege

Har absolutt ingenting å klage på når det gjelder Ola! Ja,han bruker lang tid på pasienter og det er en del venting,MEN han gir deg rett oppfølging,rett medisineringer og veldig interessert i psykiskhelse som er ett stort pluss for meg som sliter med psyken