Ola Amundsen

Ole Vigs gate 13 1517 Moss
Ola Amundsen er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Ola Amundsen

Dårlig oppfølging

Det nærmer seg nå snart et år i påvente av henvisning til spesialist, noe legen selv foreslo. Selv ettter flere purringer, så skjer det lite.

Faglig dyktig lege

Har Ola som fastlege selv, har gode erfaringer de få gangene jeg har att behov for lege. Det er igjennom min mor og far jeg virkelig har fått tatt del i hans kompetanse og medmenneskelighet. Tar problemene med fullt alvor, er nøye, bruker tid og henviser riktig. Følger godt opp i etterkant og tar kontakt. Vi som familie er 100% fornøyde!!

Anbefales på det varmeste.

Meget fornøyd med Ola som fastlege, han er veldig nøye, gir seg ikke før han finner løsningen på problemet, sender meg videre om det trengs. Kommer i møte med meg og tar meg i hånden og spør hvordan jeg har det, da føler jeg meg vel. Han er nøye og bruker lang tid (som kan være irriterende for den som venter), men jeg får ikke følelse av at jeg må bli fort ferdig. Ola er meget dyktig, så han kan jeg anbefale. Har bare posetift å si.

Ola, han anbefales ifra meg.

Ola har en god balanse mellom kontakt med pasient og det faglige. Han får meg til å føle meg ivaretatt samtidig som han får gjort det "legetekniske" på siden.
Ola tar seg tid til å lytte og sette seg godt inn i problemet. Han jobber effektivt. De gangene jeg har hatt problemer så har han truffet godt med diagnose og behandling. Jeg er veldig godt fornøyd med Ola og håper han er tilgjenglig for meg i mange år fremover. Han er heldigvis litt yngre enn meg, så statistikken skulle tilsi at han kan min lege i mange mange år til :)

Flink og tar seg tid.

Han er dyktig og tar seg alltid god tid. Henviser videre når det er nødvendig. Viktigere at han tar seg god tid, enn at tiden holdes.