Ola Amundsen

Ole Vigs gate 13 1517 Moss
Ola Amundsen er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Ola Amundsen

Dyktig og empatisk

Jeg har brukt Ola Amundsen fra han tok over etter Tjeldflaat.
Han er effektiv selv om jeg får følelsen av at han tar seg god tid.
Han viser empati og det betyr mye når man blir syk, alltid et smil på lur.
Jeg er veldig glad for at jeg har en så god fastlege.

Fantastisk lege som virkelig forstår

Ola har fulgt meg i 10 år nå og jeg er strålende fornøyd! Han tar seg god tid til å lytte, og tar alt på alvor. Får god oppfølging og han gjør alt for å hjelpe! Er ofte ventetid før timen, men det er fordi han tar seg god tid til pasientene sine, noe jeg heller ønsker enn å ikke bli hørt!

Dårlig oppfølging

Det nærmer seg nå snart et år i påvente av henvisning til spesialist, noe legen selv foreslo. Selv ettter flere purringer, så skjer det lite.

Faglig dyktig lege

Har Ola som fastlege selv, har gode erfaringer de få gangene jeg har att behov for lege. Det er igjennom min mor og far jeg virkelig har fått tatt del i hans kompetanse og medmenneskelighet. Tar problemene med fullt alvor, er nøye, bruker tid og henviser riktig. Følger godt opp i etterkant og tar kontakt. Vi som familie er 100% fornøyde!!

Anbefales på det varmeste.

Meget fornøyd med Ola som fastlege, han er veldig nøye, gir seg ikke før han finner løsningen på problemet, sender meg videre om det trengs. Kommer i møte med meg og tar meg i hånden og spør hvordan jeg har det, da føler jeg meg vel. Han er nøye og bruker lang tid (som kan være irriterende for den som venter), men jeg får ikke følelse av at jeg må bli fort ferdig. Ola er meget dyktig, så han kan jeg anbefale. Har bare posetift å si.