Ola Amundsen

Autorisasjon (2006)

Ola Amundsen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Ola Amundsen

Dyktig

Jeg har hatt Ola som 1-09- 2006, da var han veldig fersk i som lege (konfirmant ), men jeg fant fort ut at han ville bli en dyktig lege. Ola" ser "meg og lytter, sender meg for å ta prøver og videre til røntgen og div, undersøkelser. Ola er ikke den mest pratsomme typen,men spør jeg får jeg svar, Ola er veldig flink til å tegne enkelte ting når det er noe jeg ikke skjønner. Det er altfor kort tid inne hos legen,men det går an å bestille dobbeltime. Jeg er veldig fornøyd med Ola som fastlege, men ikke fornøyd med å må vente ca en time for å komme inn, det er ett minus.

Svært dårlige opplevelser.

Sløser bort times is på denne mannen. Prøver å ringe og bestille, og kan sitte 20 min i kø bare for å bli kastet ut av køen og må starte på nytt igjen.
Prøver å bestille i appen han bruker, men når han legger ut kun tre ledige dager på et helt år frem i tid blir det sjanseløst.
Må som regel vente 45-50 minutter, selv om jeg bestiller bare en halvtime etter åpningstid. Får aldringen beklagelse på at man har måttet sitte så lenge og vente, noe som gir en opplevelse av en svært arrogant og egoistisk ovenfra og ned-holdning der pasienten står med lua i hånda.
Har ikke tid til å snakke med meg. Forrige gang ble jeg kastet ut fordi han måtte ta imot en ambulanse, så jeg måtte betale og gå der med delvis uforrettet sak.
Sikkert faglig dyktig, men det hjelper ingenting når kundebehandlingen ikke ligner grisen. Anbefales absolutt ikke.

Fantastisk lege!

Har hatt Ola i mange solide år, og kan ikke ha drømt om en bedre lege. Følger deg tett opp, HØRER på deg, han SER deg, han viser forståelse og viser omsorg. Han er engasjert i pasientene sine og gjør alt han kan for å gi best mulig behandling. Han er alltid på tilbudssiden og er alltid et smil i møte når han åpner døren sin. Han tar seg god tid til pasientene sine. Det kan være lang ventetid på å komme inn, men er så verdt det!!! Det lysere at han vil ditt beste. Bedre lege finnes ikke! Skal aldri bytte!

Bra til å beg. med. Blir dårlig og dårlig :-(

Lenge å vente for å komme inn. og får bare 5 min. pr ang. Lege VAR flink. Men har blitt vedig dårlig nå etthvert. Kaster bort halve dagen.

Beste fastlege jeg kunne drømme om!

Han er en lege som det er utrolig godt å snakke med. Denne legen setter av god tid til å lytte til deg. Han har god forståelse på sykdommer. Som lege opplevde jeg ham som en pålitelig, hjelpsom og meget dyktig i sin kompetanse.
Utrolig fornøyd med denne legen.