Ola Amundsen

Tlf: 69 91 03 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ola Amundsen er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Ola Amundsen

Dyktig og empatisk

Jeg har brukt Ola Amundsen fra han tok over etter Tjeldflaat.
Han er effektiv selv om jeg får følelsen av at han tar seg god tid.
Han viser empati og det betyr mye når man blir syk, alltid et smil på lur.
Jeg er veldig glad for at jeg har en så god fastlege.

Fantastisk lege som virkelig forstår

Ola har fulgt meg i 10 år nå og jeg er strålende fornøyd! Han tar seg god tid til å lytte, og tar alt på alvor. Får god oppfølging og han gjør alt for å hjelpe! Er ofte ventetid før timen, men det er fordi han tar seg god tid til pasientene sine, noe jeg heller ønsker enn å ikke bli hørt!

Dårlig oppfølging

Det nærmer seg nå snart et år i påvente av henvisning til spesialist, noe legen selv foreslo. Selv ettter flere purringer, så skjer det lite.

Faglig dyktig lege

Har Ola som fastlege selv, har gode erfaringer de få gangene jeg har att behov for lege. Det er igjennom min mor og far jeg virkelig har fått tatt del i hans kompetanse og medmenneskelighet. Tar problemene med fullt alvor, er nøye, bruker tid og henviser riktig. Følger godt opp i etterkant og tar kontakt. Vi som familie er 100% fornøyde!!

Anbefales på det varmeste.

Meget fornøyd med Ola som fastlege, han er veldig nøye, gir seg ikke før han finner løsningen på problemet, sender meg videre om det trengs. Kommer i møte med meg og tar meg i hånden og spør hvordan jeg har det, da føler jeg meg vel. Han er nøye og bruker lang tid (som kan være irriterende for den som venter), men jeg får ikke følelse av at jeg må bli fort ferdig. Ola er meget dyktig, så han kan jeg anbefale. Har bare posetift å si.

Ola, han anbefales ifra meg.

Ola har en god balanse mellom kontakt med pasient og det faglige. Han får meg til å føle meg ivaretatt samtidig som han får gjort det "legetekniske" på siden.
Ola tar seg tid til å lytte og sette seg godt inn i problemet. Han jobber effektivt. De gangene jeg har hatt problemer så har han truffet godt med diagnose og behandling. Jeg er veldig godt fornøyd med Ola og håper han er tilgjenglig for meg i mange år fremover. Han er heldigvis litt yngre enn meg, så statistikken skulle tilsi at han kan min lege i mange mange år til :)

Flink og tar seg tid.

Han er dyktig og tar seg alltid god tid. Henviser videre når det er nødvendig. Viktigere at han tar seg god tid, enn at tiden holdes.

Savner legen min!!

Jeg har hatt Ola Amundsen som fastlege siden han startede i Moss, og har hele tiden vært meget meget fornøyd med hans måte å være lege på.
Men dessverre bor jeg i feil kommune og har mistet ham etter at han flyttede til Jeløy Legesenter.

Min nye fastlege.

Han er meget høflig,kommer ut i gangen og tar imot meg, spør om hvordan jeg har det i dag, meget hyggelig. Han er nøye, tar seg veldig god tid (det går da utover neste pasient som sitter å venter).Har ikke følelsen av at han må bli ferdig så fort som mulig, han forklarer og er til stor hjelp for meg, er flink til å sende meg videre til undersøkelse.Har alltid et smil og ett vennlig ord.

dårlig

Ingen oppfølging.Tar ikke kontakt ingen oppfølging etter å ha vært hos spesialist med min sykdom. Virker uinteressert i meg. pasienten