Ann Margret Apold-Aasen

Autorisasjon (2002)

Rosenlund Legesenter Telefonnummer69 35 45 4569 35 45 ...
Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Ann Margret Apold-Aasen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ann Margret Apold-Aasen

Faglig flink og lyttende.

Er empatisk og bryr seg godt om pasientene. Har gode kunnskaper og er flink til å henvise til riktig instans. Det at hun ikke greier å holde timeavtalene er ikke noe problem, da jeg er mest opptatt å få dyktig faglig hjelp. Det er bare å beregne litt mere tid enn det som er satt opp. Det er et lite problem i forhold til de legene, som ikke har gode nok kunnskaper og stresser.

Vakker i sjelen

Det trengs ikke mange superlativer for å beskrive en lege som ser sine pasienter og anvender sin kunnskap til det beste for den som trenger hjelp. Det var vel Hippokrates som sa at det er hele mennesket og ikke sykdommen som skal behandles.

Empatisk og våken

Har bare gode opplevelser når jeg har oppsøkt henne. Hun er pågående, og hun har en indre drivkraft som får meg til å føle meg trygg som pasient. Hun bruker god tid noe som påvirker ventetiden ut over dagen. Hun gir ikke opp, men jobber for å finne årsak til alle symptomer.
Jeg er utrolig heldig som har denne fastlegen.

Enestående lege

Faglig dyktig, holder seg oppdatert, brenner for faget. Hun lytter og er forståelsesfull, genuint opptatt av deg som pasient. Tar seg god tid, så forsinkelser kan forekomme.

Fantastisk lege!

Hun er høflig og imøtekommende. Jeg blir alltid godt ivaretatt. God behandling og oppfølging. Holder meg oppdatert på prøvesvar fra blodprøver og andre undersøkelse via sms. Jeg slipper da å gå å vente over lang tid.
Respekt og ydmykhet. Hun lytter til min problemhistorie.