Ann Margret Apold-Aasen

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Ann Margret Apold-Aasen er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ann Margret Apold-Aasen

Empatisk og våken

Har bare gode opplevelser når jeg har oppsøkt henne. Hun er pågående, og hun har en indre drivkraft som får meg til å føle meg trygg som pasient. Hun bruker god tid noe som påvirker ventetiden ut over dagen. Hun gir ikke opp, men jobber for å finne årsak til alle symptomer.
Jeg er utrolig heldig som har denne fastlegen.

Enestående lege

Faglig dyktig, holder seg oppdatert, brenner for faget. Hun lytter og er forståelsesfull, genuint opptatt av deg som pasient. Tar seg god tid, så forsinkelser kan forekomme.

Bryr seg virkelig om pasientene

Apold-Aasen lytter virkelig til det jeg sier og hun er veldig støttende. Hun har til og med ringt min søster etter en dramatisk fødsel på en av hennes fridager for å høre hvordan det gikk med henne.
Det eneste negative er at det alltid er forsinka, men det er jo også en av grunnene til at ho er så flink, ho stresser ikke, men hører på det pasientene har å si.

Fantastisk lege!

Hun er høflig og imøtekommende. Jeg blir alltid godt ivaretatt. God behandling og oppfølging. Holder meg oppdatert på prøvesvar fra blodprøver og andre undersøkelse via sms. Jeg slipper da å gå å vente over lang tid.
Respekt og ydmykhet. Hun lytter til min problemhistorie.

Beste legen jeg har hatt.

Har full forståelse å hører på hva jeg sier. Er det noe mistenkelig sender hun meg til spesialist med en gang.