Ann Margret Apold-Aasen

Tlf: 69 35 45 45 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ann Margret Apold-Aasen er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ann Margret Apold-Aasen

Empatisk og våken

Har bare gode opplevelser når jeg har oppsøkt henne. Hun er pågående, og hun har en indre drivkraft som får meg til å føle meg trygg som pasient. Hun bruker god tid noe som påvirker ventetiden ut over dagen. Hun gir ikke opp, men jobber for å finne årsak til alle symptomer.
Jeg er utrolig heldig som har denne fastlegen.

Enestående lege

Faglig dyktig, holder seg oppdatert, brenner for faget. Hun lytter og er forståelsesfull, genuint opptatt av deg som pasient. Tar seg god tid, så forsinkelser kan forekomme.

Bryr seg virkelig om pasientene

Apold-Aasen lytter virkelig til det jeg sier og hun er veldig støttende. Hun har til og med ringt min søster etter en dramatisk fødsel på en av hennes fridager for å høre hvordan det gikk med henne.
Det eneste negative er at det alltid er forsinka, men det er jo også en av grunnene til at ho er så flink, ho stresser ikke, men hører på det pasientene har å si.

Fantastisk lege!

Hun er høflig og imøtekommende. Jeg blir alltid godt ivaretatt. God behandling og oppfølging. Holder meg oppdatert på prøvesvar fra blodprøver og andre undersøkelse via sms. Jeg slipper da å gå å vente over lang tid.
Respekt og ydmykhet. Hun lytter til min problemhistorie.

Beste legen jeg har hatt.

Har full forståelse å hører på hva jeg sier. Er det noe mistenkelig sender hun meg til spesialist med en gang.

Topp kvalitet i utøvelse av legetjenesten

Jeg møter et medmenneske
Jeg opplever klokskap i vurderinger
Jeg kjenner trygghet i konsultasjonene
Jeg møter interesse og forståelse
Det er lett å ta opp vanskelige problemstillinger

Beste legen

Apold er en fantastisk lege.Alltid lyttende og forståelsesfull.Tar alle små og store problemer på alvor og hun har i tillegg en fantastisk personlighet.En lege man blir veldig glad i og veldig redd for å miste.

Den beste legen jeg noen gang har hatt.

Ann Margret Apold-Aasen har hvert min fastlege de siste 12 årene. Hun er alltid forberedt til timen, tar seg tid til og virker genuint interessert i pasientene sine.
Jeg føler jeg blir tatt på alvor, og godt ivaretatt av legen min.

Verdens beste lege!

Apold ser hele deg som pasient, tar seg god tid,er grundig og gjør deg trygg som pasient. Flott å snakke med og sjekker ut ting nøye, åpen og tilgjengelig.Vakker rett og slett!

Beste legen i byen!

Tar seg god tid til å høre på hva problemet er, og streker seg til det ytterste for å løse det.

Dr Fantastiks

Hun er en fantastisk lege som tar seg tid til pasientene og lytter til hva de har å si. Hun oser av empati og det finnes intet negativt å si om henne !

Den beste legen :)

Dr Apold-Aasen er i en klasse for seg selv. Alltid tid til sine pasienter, litt for lang ventetid, men med en lege som har tid til å snakke med deg, gjør det ikke mye.

Jeg er så glad for at det finnes leger som Ann Margret!

Hat hatt henne som fastlege hele livet, og hun er et fantastisk menneske! Har støttet meg, snakket, forstått meg, kjempet etter svar sammen med meg! Hun er virkelig den aller beste man kan ha!

Ja, til tider er det litt ventetid, men det er blitt mye bedre nå etter de byttet lokaler! Og får man en time tidlig, så er det jo ikke kø :)

De svarer raskt på melding, og er hyggelige alle som jobber der!

Jeg er rett og slett takknemlig for at jeg får være pasient hos dette legekontoret...

En utrolig god lege

Hun tar seg god tid,lyter til alt man har og fortelle.
Tar deg seriøst i det du sier og finner gode løsninger.
Kansje litt lange vendtider innmellom,men helt klart verdt det.
Så må jeg legge til de andre som også jobber der,veldig hygelig og hjelpsome folk på det lege kontore. Dem alle er toppers :)

Verdens hyggeligste lege ;)

Hun er en flott lege som tar seg god tid til og høre på deg ,kan anbefales ;)

Den beste legen i mils omkrets!

Ann Margret Apold-Aasen er fantastisk! Stiller alltid opp for pasientene sine og strekker seg til det ytterste for å hjelpe!