Rosenlund Legesenter

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad

Siste vurderinger av Rosenlund Legesenter

Meget dyktig og flink lege

Lege: Endre Solvi Skrevet

Endre og de andre legene er uten tvil meget flinke og medmenneskelige .skulle de noen gang stå fast,så er det direkte henvisning til spesialist.kan ikke få skrytet nok av endre og de andre legene. Og heller ikke legesekretærene. Så tommel opp for Rosenlund legesenter👍🤕🤒

Flink og helt usedvanlig hyggelig.

Lege: Hanne Cicilie Larsen Skrevet

Jeg har hatt Hanne som fastlege siden hun begynte ved Rosenlund Legesenter. Gjennom årene har jeg reist og flyttet mye og dermed hatt mange fastleger, både gode, dårlige og hverken eller. Hanne er utvilsomt blant de aller, aller beste jeg har møtt.

Hun er alltid blid og hyggelig, åpenbart kompetent men aldri skråsikker, gir aldri inntrykk av å ha hastverk og henviser gjerne videre når ting ikke kan løses der og da. Hun er svært lett å snakke med og er den legen jeg har følt meg mest komfortabel med når det gjelder å ta opp "delikate" problemer.

Ventetiden for å komme til, både i forhold til timebestilling og selve ventetiden når man er på kontoret, har aldri vært et problem. For min del har jeg alltid fått time innen en eller to dager og jeg vil anslå at typisk ventetid på kontoret er mellom fem og ti minutter. Et par ganger har det tatt en del lengre tid, men det er prisen man betaler for å ha en lege som er opptatt av å høre på pasientene sine og løse problemene deres, heller enn å få dem inn og ut så fort som mulig for å maksimere inntjeningen. En pris jeg betaler med største glede.

Kunnskapsrik og nøyaktig.

Lege: Endre Solvi Skrevet

Tar seg alltid god tid og gode forklaringer på sykdomstilfeller og behandling til denne. Sender alltid pasienten til spesialister ved behov. Meget fornøyd med Endre Solvi og hans medarbeidere på Rosenlund Legesenter.

de brudde ikke om MEG.

Lege: Endre Solvi Skrevet

VELDIG DÅRLIG GJORT AV ROSENLUND L-CENTER.JEG HADET UBESKRIVELIGE SMERTER I BRYSTET I FIRE UKE,jeg var veldig svak,jeg viste ikke hva er med meg,tre uke prøvde å bestile time på min side-SKREV INGEN LEDIG TIME,hver dag jeg ringte,fra kol 08-10,venter på svar17min,aldrig fik svar uten brud.,30 november ringte jeg fra kl 08-til ca 0930,endelig tokk tel en dame ,sa vi har ingel ledig time,go hos legevakta,jeg var so sint da fikk time,de ble påvist at jeg hade fot hjerte infarkt,for fir-fem ukke siden.før dete endre hjalp meg mye.

strålende

Lege: Hanne Cicilie Larsen Skrevet

Hanne har vært min fastlege fra tidlig når hun var ferdig utdannet. hun har hjulpet meg gjennom ungdomsperioden, tenåringsproblemer. skole og jobb. alltid støttet meg og føler godt hun veit hva som kan hjelpe meg i tøffe perioder. alltid opplevd å bli forstått og møtt med et smil. ikke et eneste negativt ord om Hanne. takknemlig for at hun er min lege og kommer aldri til å bytte henne ut. mange leger som har mye å lære av henne.