Rosenlund Legesenter

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad

Siste vurderinger av Rosenlund Legesenter

Lege: Endre Solvi Skrevet

Endre er den beste legen man kan tenke seg. Profesjonell, empatisk, veldig bra på knakende gode henvisninger videre i systemet. 10 terninger av 6 mulige fra meg.

Ikke så bra

Lege: Hanne Cicilie Larsen Skrevet

Veldig blid og imøtekommende. Men føler jeg ikke bli hørt. Hun overtar samtalen så snart jeg prøver å forklare hva som er problemet, kommer gjerne med egne konklusjoner før jeg har sagt hva som er problemet. Veldig snar å henvise deg hit og dit uten å prøve å få en forståelse for hva som er problemet. Har aldri kommet inn til tidspunktet som var avtalt. Alltid lang ventetid. Så man bør ha god tid.

Lege: Hanne Cicilie Larsen Skrevet

Jeg har hatt Hanne som lege i noen år nå. Hun er virkelig flink. Empatisk og bryr seg virkelig. Henviser om det er noe, uansett problemstilling. Du blir aldri sendt ut med en pakke medisiner og legg deg på sofa, nei her skal problemene løses, d setter jeg veldig pris på. Flott lege :)

Empatisk og våken

Lege: Ann Margret Apold-Aasen Skrevet

Har bare gode opplevelser når jeg har oppsøkt henne. Hun er pågående, og hun har en indre drivkraft som får meg til å føle meg trygg som pasient. Hun bruker god tid noe som påvirker ventetiden ut over dagen. Hun gir ikke opp, men jobber for å finne årsak til alle symptomer.
Jeg er utrolig heldig som har denne fastlegen.

Beste fastlegen!

Lege: Hanne Cicilie Larsen Skrevet

Det første du møter er ett stort smil. Som får en til å føle seg velkommen!
Hun tar seg god tid og haster seg ikke gjennom timen din. Hun lytter og er empatisk.
Hun er flink til å henvise deg videre hvis det er det som trengs. Man føler seg trygg og ivaretatt.
Ingenting jeg ikke kunne ha tatt opp med denne legen, nettopp fordi hun er en så behagelig person som hun er!! :)
Anbefales virkelig! :)