Rosenlund Legesenter

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Rosenlund Legesenter

Omsorgsfull, hjelpsom, dyktig, bruker tid

Lege: Ann Margret Apold-Aasen Skrevet

Bedre lege kan du lete lenge etter! Svært omsorgsfull lege som hører på alt du har å si. Fra mindre alvorlige ting til større ting. Henviser deg videre med en gang. Tar deg seriøst. Bryr seg om jobben sin. Kan ringe deg på en av hennes fridager. Bruker god tid. Svært hyggelig.

Det er svært vanskelig å få time da hun har mye fullt, samt aldri under 30 min ventetid (gjerne hvert fall 1 time) når du er der. Men det er verdt det! Og årsaken er at hun bruker god tid på pasientene sine!

Det blir en stor sorg om hun slutter.

Imøtekommende, kunnskapsrik og trygg

Lege: Endre Solvi Skrevet

En meget dyktig lege. Tar seg tid til å lytte og følger opp på en god måte. Er profesjonell og grundig.

Skuffende

Lege: Ebba Sofia Birgitta Nilsson Skrevet

Virker som hun er mest opptatt av å ta seg betalt enn å hjelpe pasienten. Vil ikke høre på hva pasienten har å si. Har liten tillit til henne, og har opplevd henne som direkte ufin og uhøflig.

Empatisk, trygg og kunnskapsrik

Lege: Ebba Sofia Birgitta Nilsson Skrevet

Tidligere fastlege Pettersen, og flere vikarer for han etter det før Ebba tok over.

Jeg er glad hun er min lege.

Nøye, og er godt forberedt før timen. Hun ringer og sender melding for å overlevere beskjeder etter timen ved prøvesvar.
Er veldig flink til å bruke Helsenorge som kommunikasjonskanal.

Tipp topp tommel opp!

Kudos til helsesekretærene og laboratoriet også!

Skuffende!

Lege: Ebba Sofia Birgitta Nilsson Skrevet

Var også en av de som hadde Pettersen som fastlege før og ble videreført. ( Han var en fantastisk flink lege!).

Men kan ikke si det samme om Ebba. Blitt tatt av faste medisiner som jeg vet funker og blir ikke hørt. Har fått beskjed om å ta paracet og ibux for mer enn ett problem for å *la det ordne seg* , noe det ikke gjør og er grunnen for att jeg faktisk oppsøker lege! Tar ikke ting som plager seriøst. Kunne fortsatt å skrive mer men dette får holde.