Rosenlund Legesenter

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Rosenlund Legesenter

Empatisk og engasjert

Lege: Hanna Showatatek Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt! Hanna er svært empatisk. Har alltid følt meg trygg og godt ivaretatt hos henne. Hun tar problemene mine på alvor. Anbefales på det varmeste.

Varm fastlege

Lege: Hanna Showatatek Skrevet

Hanna kan sitt felt. Hun ser på deg når du prater med de mest empatiske øyene jeg har sett noen gang. Hanna er også kunnskapsrik og har bred kompetanse innenfor mange felt. Føler meg sett og forstått hos henne.

Unik fastlege

Lege: Ann Margret Apold-Aasen Skrevet

Den aller beste fastlegen! Blir alltid møtt med et smil hos henne. Hun tar seg god tid til sine pasienter (derfor noe ventetid) men det er det verdt! Hos henne blir man tatt på alvor, og føler seg sett og forstått. En fastlege som virkelig vil hjelpe :)

Flink og hjelpsom .en dyktig Lege som tar seg tid til sine pasienter og viser stor imøtekommenhet .

Lege: Ebba Sofia Birgitta Nilsson Skrevet

Følere meg godt ivaretatt av Ebba.
Dyktig og hyggelig,er alltid i "rute"og Tar seg tid til å høre hva man har å si i forhold til problem. Undersøkelser grundig og sender gjerne videre til spesialist om det skulle trenges.

Kjempedyktig, empatisk og trygg.

Lege: Hanna Showatatek Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen i de dårlige uttalelsene av Hanna. Hun er en dyktig, empatisk og ivaretakende lege. Hun er veldig flink til å sette seg inn i og forklare mine sykdommer og problemer. Jeg er enormt takknemlig for å ha henne som lege. Kan ikke få fullrost henne nok 😀👍🌷