Elling Bergland

Pancoveien 22A 1624 Gressvik
Tlf: 69 33 75 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elling Bergland er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Elling Bergland

Veldig dyktig lege som tar vare på pasientene sine. Jeg er veldig fornøyd og han følger meg nøye opp. Han kan til og med ringe meg når han ikke er på jobb, og hører hvordan det går hvis det er noe spesielt. Anbefales på det sterkeste.

Hadde alle vært som han!

Skal ikke legge ut for mye på denne siden!

Jeg er utrolig glad i ettertid for at jeg måtte bytte fastlege.
Han er alltid der for sine pasienter. Pasientene blir tatt på alvor.!
Godt å vite at noen tar sin profesjon på alvor!!

Helt fantastisk!

Fet eneste som bekymrer meg med denne legen, er om han noensinne får tatt seg lunsjpause. Han er faglig dyktig og engasjert.

Endelig...en lege som er akkurat som en lege skal være..

Byttet lege i fastlegeordningen 3 ganger med kun mulighet for å bli kastet rundt i systemet...prøv denne..prøv denne osv...og da etter 3 forsøk på bytte så kom jeg inn til dr bergland ,noe ventetid som syntes dumt...men etter å selv oppleve at han bruker den tid på deg som han selv vurderer du trenger så er det veldig ok at ting tar tid på gangen...han følger opp 100 % ,og sammen med sine medhjelpere så er dette dømt å lykkes for de som knytter til seg denne legen og plassen...ser frem til videre behandlinger..noe jeg aldri gjorde tidligere..

En helt fantastisk lege

Bergland er en lege som tar deg på alvor og tar alle symptomer på alvor. Han henviser ved den minste tvil,og lar deg ikke gå før han har en forklaring. Jeg er veldig trygg på å ha han som fastlege.

Den beste legen

Dette er den beste legen jeg noen sinne har hatt! Bergland tar smertene på alvor, og virker genuint interrisert i å hjelpe til. Henviser videre om det skulle være nødvendig.
Elling Bergland er en super lege!

Fornøyd

Er svært fornøyd med Dr. Bergland. Svært kunnskapsrik og har i alle mine sykdomstilfeller videresendt meg eller forhørt seg med andre spesialister.

Veldig godt fornøyd

En meget dyktig lege som tar seg av pasienten på en god måte. Har bare gode erfaringer med denne legen. Har flere personer i familien som bruker han som fastlege og alle er fornøyd. Denne legen vil jeg anbefale til alle

En fantastisk lege

En fantastisk, kunnskapsrik lege som tar seg tid til pasienten. Han er dyktig og forståelsesfull, og tar ansvar for oppfølging av pasienten. Den beste legen jeg noen gang har vært i kontakt med. Han er oppriktig opptatt av pasientens ve og vel. Jeg er sikker på at han har bidratt til bedre livskvalitet og livslengde for både meg selv og flere medlemmer i min famile.

Stiller opp 100%

Er alltid lyttende til pasienten og interessert i å gjøre det beste for deg. Når det er behov for spesialist, søker han deg videre mens du sitter på kontoret. Du har aldri følelsen at du er til bry.

Fantastisk god person

En kjempe lege som jeg bare kunne ønske jeg fikk som fastlege. Min sønn går deg og har hatt han som lege i 17 år. Utrolig flott person, lytter, henviser videre,nøye og tar vare på pasientene. Anbefales!