Onsøy Legesenter

Pancoveien 22A 1624 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Onsøy Legesenter

Flink, menneskelig og grei Lege.

Lege: Cathrine Ramstad Andersen Skrevet

Vi i vår familie på 3 er veldig fornøyd med Cathrine.
Hun har sørget for all hjelp når vi trenger noe utenom fastlege. All honnør til henne.

Empatisk og profesjonell

Lege: Cathrine Ahlbom Skrevet

Er kjempefornøyd med Cathrine som fastlege. Hun møter meg som et medmenneske ikke bare en case eller tilfelle. Ikke arrogant eller pedantisk. Tar ansvar som lege, fraskriver seg ikke legegjerningen med henvisning til juss, politikk eller arbeidsgiver.
I tillegg er hun dyktig som fastlege, og forklarer på en forståelig måte komplisert medisin. Tar prøver og henviser til spesialist hvis hun er i tvil. Hun er presis, sjelden ventet lenger enn 20 min.

Trygg og hyggelig

Lege: Cathrine Ramstad Andersen Skrevet

Er meget lett å snakke med. Alltid blid og imøtekommende. Føler at en blir tatt på alvor og blir godt fulgt opp.

Trygg forståelsesfull

Lege: Cathrine Ramstad Andersen Skrevet

Nydelig jente, med masse kunnskap og gir meg veldig trygghet og tar godt vare på hele familien min. Hun møter meg alltid med godt humør, å vi ler minst en gang når jeg er der, selv i veldig vanskelige situasjoner. Henviser meg videre til veldig dyktig spesialister

Føler meg sett

Lege: Cathrine Ahlbom Skrevet

Føler meg sett og behandlet som et enkelt individ. Tar seg god tid. Føler hun er engasjert og bryr seg om pasientene sine.