Onsøy Legesenter

Pancoveien 22A 1624 Gressvik

Siste vurderinger av Onsøy Legesenter

Trygg , oppmerksom og dyktig

Lege: Elling Bergland Skrevet

Kan ikke fullrose Dr. Bergland. Dyktig, erfaren, og trygg. Om det er usikkerhet henviser han videre. Beste legen man kan ha !

Kjempeflink lege <3

Lege: Cathrine Ramstad Andersen Skrevet

Cathrine R. Andersen har jeg hatt som lege i 2 år. Har aldri vært så mye til lege før, men jeg har vært en del til henne de siste 2 årene. Hun har hjulpet meg med å bli henvist til undersøkelser for å finne ut hva som var mine sykdommer. Hun lytter og tar meg på alvor. Får time i løpet av en uke, får hastetime samme dag hvis det er noe akutt. Litt venting er det, men flere ganger har jeg bare ventet toppen 5min. før jeg har kunnet gått inn til timen. Hun har mye kunnskap og er det noe hun er litt usikker på søker hun opp det og finner det ut mens du er der. Hun er god til å forklare deg ting i forhold til det du lurer på, slik at det er forståelig.

Desverre så gikk det ikke.

Lege: Cathrine Ramstad Andersen Skrevet

Jeg ville gi henne en sjanse men desverre så bytter jeg lege nå. Uinteressert i både pasient og sykdom. Ser mest i pc. Må spørre om alt. Etter å ha vært syk i 6 mnd med forkjølelse så har hun ikke en gang lyttet på meg eller tatt crp på eget initiativ. Jeg ble bedt om selv å velge dosering for stoffskiftet.

Veldig bra første inntrykk .

Lege: Cathrine Ahlbom Gorski Skrevet

Jeg følte meg veldig sett og ivaretatt av henne.Det var absolutt et positivt besøk. Det lover veldig godt for et framtidig lege/pasientforhold.

Dyktig

Lege: Cathrine Ramstad Andersen Skrevet

Trygg og faglig dyktig, lyttende og omsorgsfull lege. Noe lang ventetid når man skal inn til time men ut over dette perfekt lege for oss