Onsøy Legesenter

Pancoveien 22A 1624 Gressvik

Siste vurderinger av Onsøy Legesenter

FORSTÅELSESFULL OG KUNNSKAPSØKENDE

Lege: Cathrine Ahlbom Gorski Skrevet

Kjempefornøyd med fastlegen. Lytter og søker kunnskap om det som trengs. Videresender ved behov. God oppfølging og er rask til å ta kontakt med beskjeder. Føler meg trygg og ivaretatt.

Nøye og rolig

Lege: Cathrine Ahlbom Gorski Skrevet

En virkelig flott lege som hører på pasientene og beroliger når det trengs. Hun er virkelig opptatt av sine pasienter . Akkurat slik det skal være

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Elisabeth Mainitz Skrevet

Elisabeth Mainitz er rask og effektiv, men tar seg tid til å lytte, og setter seg inn i helsetilstanden. Hun henviser til ytterligere undersøkelser, og følger opp når det er nødvendig. Godt å ha en dyktig fastlege.

Trygg , oppmerksom og dyktig

Lege: Elling Bergland Skrevet

Kan ikke fullrose Dr. Bergland. Dyktig, erfaren, og trygg. Om det er usikkerhet henviser han videre. Beste legen man kan ha !

Kjempeflink lege <3

Lege: Cathrine Ramstad Andersen Skrevet

Cathrine R. Andersen har jeg hatt som lege i 2 år. Har aldri vært så mye til lege før, men jeg har vært en del til henne de siste 2 årene. Hun har hjulpet meg med å bli henvist til undersøkelser for å finne ut hva som var mine sykdommer. Hun lytter og tar meg på alvor. Får time i løpet av en uke, får hastetime samme dag hvis det er noe akutt. Litt venting er det, men flere ganger har jeg bare ventet toppen 5min. før jeg har kunnet gått inn til timen. Hun har mye kunnskap og er det noe hun er litt usikker på søker hun opp det og finner det ut mens du er der. Hun er god til å forklare deg ting i forhold til det du lurer på, slik at det er forståelig.