Onsøy Legesenter

Telefonnummer69 33 75 3069 33 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pancoveien 22A 1624 Gressvik

Siste vurderinger av Onsøy Legesenter

Flink lege, men altfor lang ventetid.

Lege: Cathrine Ramstad Andersen Skrevet

Legen er veldig flink, hun lytter alltid til det jeg sier og hjelper meg med å forstå det jeg lurer på.
Men en negativ ting er at hun må ha for mange pasienter. Det er lang ventetid på legetime, sist gang jeg bestilte var min legetime 20 dager frem i tid.. Det er lenge å vente når man har helseplager og ikke engang vet hva det er, (nå sporer jeg av littegrann) og så kvier jeg meg alltid for å gå til legevakten, for der får jeg alltid beskjed om at de ikke vil gjøre noe for dette er noe fastlegen skal gjøre.

Mistenker at hun også bruker lang tid på pasientene, det er kjempebra! Men det krasjer helt hvis en har for mange pasienter, for da går det ut over alle andre som sitter og venter. Hver gang jeg er hos henne prøver jeg å være så rask som mulig med tanke på andre pasienter som sitter på venterommet, når jeg går ut kommer jeg på hva jeg også skulle spurt om.
Når jeg har en avtalt tid så møter jeg opp 15 minutter før tiden. Men jeg må alltid sitte 45 minutter til 1,5 time etter avtalt tidspunkt før jeg endelig får kommet inn. Dette er et irritasjonsmoment, og dette fremstår som dårlig planlegging av legekontoret.

Her må legekontoret ta grep snart og korte ned på ventetiden på venterommet, og finne en løsning på at pasienter må vente flere uker på å få legetime. Dette har vært et problem i flere år.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Cathrine Ahlbom Gorski Skrevet

Fantastisk lege som jeg er superfornøyd med. Lytter å ser pasienten. Utrolig flink til å ta tak i ting og sende deg videre når det trengs!

Utrolig fin

Lege: Elling Bergland Skrevet

Han har humor, men tar alle plager på alvor, er rask til å henvise og flik til å oppfølge. Han er også en lege man blir utrolig glad i og er svært dyktig!

Trygg og faglig dyktig

Lege: Cathrine Ramstad Andersen Skrevet

Hører på meg og sender meg videre til rette instanser. Jeg er fornøyd:-) Blid og hyggelig. Får time raskt ved behov.

Lege: Elling Bergland Skrevet

Veldig dyktig lege som tar vare på pasientene sine. Jeg er veldig fornøyd og han følger meg nøye opp. Han kan til og med ringe meg når han ikke er på jobb, og hører hvordan det går hvis det er noe spesielt. Anbefales på det sterkeste.