Onsøy Legesenter

Pancoveien 22A 1624 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Onsøy Legesenter

Ikke fornøyd

Lege: Cathrine Ramstad Andersen Skrevet

Får aldri et «hei» fra denne legen når man kommer inn på visittrommet, og hun ser på deg som et spørsmålstegn til pasienten selv må begynne praten. Dårlig service. Ser mye på pcen. Alltid forsinket. Sier ikke «hade» eller avslutter besøket på en ålreit måte. Går derfra med en dårlig følelse. Legen er sikkert flink på det medisinske, men mangler sosial kunnskap.

Nydelig lege

Lege: Cathrine Ahlbom Skrevet

Fantastisk og kunnskapsrik lege. Hun ser meg som et helhetlig menneske, ikke bare diagnoser og problematikk. Hun lytter, viser empati, forståelse og interesse for det jeg kommer med. Er hun usikker henviser hun videre uten spørsmål. Svært kunnskapsrik, dyktig innenfor fagfeltet og et nydelig medmenneske. Ville aldri hatt en annen fastlege enn Cathrine.

Flink, forståelsesfull og betryggende

Lege: Cathrine Ahlbom Skrevet

Fikk veldig god hjelp når jeg trengte det som mest. Fikk virkelig inntrykk av at hun ville hjelpe meg og ville det som var best for meg.

Omsorgsfull og lyttende

Lege: Elisabeth Mainitz Skrevet

Tar seg alltid tid til å lytte til det jeg kommer med, henviser og hjelper, sender melding på Helsenorge om det er lenge siden siste time.
Har fulgt oss gjennom infertilitet, tap i svangerskapet, PGD (ivf med gentesting) og svangerskap.
Er det noe som er nytt og ukjent for henne så søker hun det opp og gjør seg kjent med det.
Er en utrolig støtte psykisk.
Kommer ikke til å gi slipp på henne som fastlege.

Fantastisk fastlege!

Lege: Cathrine Ahlbom Skrevet

Utrolig god på oppfølging.
Tilgjengelig og god på tilbakemeldinger. Sjeldent lang ventetid.
Lang ventetid ville imidlertid være verdt det, da denne legen ikke på noe vilkår ønskes erstattes med annen lege.

Som fastlege i forbindelse med svangerskapsoppfølging og barseltid er hun rett og slett helt unik.
Tålmodig, forståelsesfull og informativ også her, som ellers.
Utviser interesse og god kunnskap.
Gir trygghet for den gravide med den infoen og oppfølgingen som her trengs.

Utviser respekt og omsorg uansett hvem pasienten er, og tilpasser informasjon individuelt opp mot pasientens behov.

Vi kunne ikke hatt en bedre lege for vår familie. Håper hun trives i rollen som fastlege, vi vil ikke være henne foruten.