Elling Bergland

Autorisasjon (1985)

Onsøy Legesenter Telefonnummer69 33 75 3069 33 75 ...
Pancoveien 22A 1624 Gressvik
Elling Bergland er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Elling Bergland

Endelig...en lege som er akkurat som en lege skal være..

Byttet lege i fastlegeordningen 3 ganger med kun mulighet for å bli kastet rundt i systemet...prøv denne..prøv denne osv...og da etter 3 forsøk på bytte så kom jeg inn til dr bergland ,noe ventetid som syntes dumt...men etter å selv oppleve at han bruker den tid på deg som han selv vurderer du trenger så er det veldig ok at ting tar tid på gangen...han følger opp 100 % ,og sammen med sine medhjelpere så er dette dømt å lykkes for de som knytter til seg denne legen og plassen...ser frem til videre behandlinger..noe jeg aldri gjorde tidligere..

En helt fantastisk lege

Bergland er en lege som tar deg på alvor og tar alle symptomer på alvor. Han henviser ved den minste tvil,og lar deg ikke gå før han har en forklaring. Jeg er veldig trygg på å ha han som fastlege.

Den beste legen

Dette er den beste legen jeg noen sinne har hatt! Bergland tar smertene på alvor, og virker genuint interrisert i å hjelpe til. Henviser videre om det skulle være nødvendig.
Elling Bergland er en super lege!

Fornøyd

Er svært fornøyd med Dr. Bergland. Svært kunnskapsrik og har i alle mine sykdomstilfeller videresendt meg eller forhørt seg med andre spesialister.

Veldig godt fornøyd

En meget dyktig lege som tar seg av pasienten på en god måte. Har bare gode erfaringer med denne legen. Har flere personer i familien som bruker han som fastlege og alle er fornøyd. Denne legen vil jeg anbefale til alle