Jasmina Besirevic

Autorisasjon (1998)

Jasmina Besirevic er en av 6 fastleger i Råde

Siste vurderinger av Jasmina Besirevic

Meget dyktig, kunnskapsrik, tålmodig, hyggelig fast lege!

Allmnlegespesialist og fastlege
Jasmina Besirevic har vært en flott lege for vår familie over 20år. Fantastisk lege som strekker seg eksta langt for å dekke pas. behov. Meget dyktig lege, flink til å lytte, hyggelig, oppmerksom , tålmodig, hensynsfull, empatisk!
Hun er veldig flink til å henvise videre om det skulle være behov for utredning.
Veldig profesjonell, kunnskapsrik og det går fint å diskutere ulike medisinske problemstillinger.
Som pasient , jeg har følt meg sikkelig ivaretatt og oppfulgt av henne.
Hun er alltid tilgjengelig og tok seg alltid tid, hun gjorde alltid grundige utredninger.
Kort sagt flott, fantastisk lege som har evne til å få pasientene til å føle seg trygge!
Fantastisk service hos Råde legesenter. Topp💥👏
Jeg er også veldig fornøyd med de andre ansatte på Råde legesentret.
Hyggelig , hjelpsome ansatte.
Som helsepersonal, person som jobber mange år i Helsevesenet kan jeg anbefale Jasmina B., og Råde legesenteret på det sterkeste 💥💥💥💥💥

Trygg og ivaretatt

Jeg har hatt Jasmina i 23 år. Sellom jeg har flyttet 2-3 t unna har jeg aldri byttet lege. Hun får meg fort inn til spesialister. Sellom hun ligger bakpå tar hun seg god tid. Barnet mitt blir tatt vare på som om det var hennes eget barn. Perfekt lege

Trygg, varm og kunnskapsrik

Jasmina er trygg, kunnskapsrik, varm og imøtekommende lege. Hun tar meg og barna mine på alvor, yter sitt beste for å gi oss god informasjon og hjelp. Føler meg alltid i trygge hender når vi kommer dit. Selv med fulle pasientlister har det aldri vært et problem å få en time, hun svarer raskt på Helse-Norge og oppleves som en lege som oppriktig bryr seg om sine pasienter. Gruer meg allerede til dagen hun slutter.
Ungene er kjempe trygge på henne og hun har alltid et fang ledig for å betrygge dem og gi dem en god opplevelse hos legen. Takknemlig for en så flott lege!

Trygg og varm lege

Jasmina ivaretar meg og mine utfordringer på en alltid like interessert og klok måte. Hun gir av seg selv og er genuint opptatt av pasientene sine. Hun har masse erfaring, men er hun i tvil eller tror hun at andre kan hjelpe mer sender hun deg med en gang.
Jeg kunne ikke fått en bedre lege❤️

Verdens beste lege

Hatt henne siden jeg var liten, og hun er verdens beste og har aldri tenkt til å bytte lege selvom jeg flyttet til sarpsborg for 2 år siden. Hun bryr seg og tar seg god tid. Og er veldig omtenksomfull. Kunne ikke hatt bedre tillit til fastlegen min enn det jeg har nå. Virkelig super