Line Brekke

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Line Brekke er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Line Brekke

Vil ikke ha noen andre

Line er utrolig hyggelig og effektiv i alt hun foretar seg. Ittno knussel der i gården. Trenger du hjelp så får du det. God til å lytte og rask med å foreslå løsninger. Framstår som dyktig i alt jeg har konfrontert henne med gjennom mange år. Gleder med til hver legetime. Kommer alltid ut med mer energi enn da jeg gikk inn. En flott person og en meget god lege. Kun én gang har jeg ventet mer enn 15 min på timen min. Da måtte hun innom sin fysio på morgenen pga et ryggproblem. Hun beklaget dette for meg -flott. Ikke no problem med å forstå det.
Jeg håper jeg får beholde henne som min fastlege så lenge det er mulig. Jeg vil ikke ha noen andre :-)

En fantastisk lege

Tar seg alltid god tid om en trenger det. Er flink til å lytte og gi råd. Hun tar meg på alvorlig, og er flink til å følge opp.

Engasjert og faglig dyktig!

Du er i sentrum, tar deg på alvor og finner gode løsninger. Får alltid time fort hvis det er påkrevd. En trygg og god lege.

Beste legen jeg noen gang har hatt!

Hun er kjempekoselig, hører på deg og har gode forklaringer på ting du ikke helt klarer å få fram selv. Er ikke noe problem å få time på kort tid :) Totalt sett veldig fornøyd, jeg bytter ikke lege igjen!

Hun er den beste,flinkest og den mest verdifulle legen jeg noen gang har hatt.

Hun er veldig flink til og forklare meg om ting jeg spurte om. Hun tar med på alvor. Jeg vil gjerne anbefale henne på det sterkeste.