Line Brekke

Legene i Nygaardsgata AS

2001

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legene i Nygaardsgata AS
Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Line Brekke er en av 72 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Line Brekke

Trygghet og kunnskapsrik !

Jeg er en person som har et meget godt forhold til min lege, som jeg har sett pris i mange år. Hun har hjelpt meg på alle nivå.Tryggheten har jeg å min lege har steg for steg , og jeg har alltid trygg å hennes kunnskap. Men no jeg har jeg følt at den kjemien er borte, det slår ut i frustrasjon . Forstår ikke hvorfor ? Men jeg setter henne høyt. Det ligger nok meg på grunn av mine problem jeg har no, det gjør meg frustrert . Jeg har jo et håp om tryggheten kommer tilbake.

En skatt av en lege!

Line Brekke er en lege som vet hva hun driver med. Hun er hyggelig, empatisk og rask til å henvise til spesialister om det er nødvendig. Hun tar seg god tid og er grundig. Et fint og engasjert menneske som jeg er veldig glad valgte å bli lege.

ikke fornøyd

Line er bare arrogant og vanskelig å snakke med. Har alltid dårlig tid . Og følger ikke opp det hun skal. Anbefaler ikke denne legen. Det er bare å bytte til en annen lege. Det har jeg gjort og er jeg veldig fornøyd.

Veldig fornøyd

svært dyktig lege, faglig sterk og oppdatert, lydhør i kommunikasjon, ser pasienten som helhet ikke stykkevis og delt, lett og ledig - god i kommunikasjon, til å stole på- god fokus - holder det ho lover, empatisk, godt humør. Anbefales. Glad for å ha henne som lege!

En flott lege

Mine erfaringer med Line Brekke er kun positive, hun er oppmerksom samt lytter og behandler med respekt. Hun er faglig dyktig både på det somatiske og psykiske (hun ser hele mennesket). Hun har utvilsomt travle dager, men allikevel så har jeg aldri følt at det har gjort ting kritisk for meg. Noen ganger så slipper jeg inn til avtalt tid, andre ganger ikke. Og når det kommer til min egen helse så tar jeg meg den tiden som trengs, at jeg må vente på Line en gang i blant gjør meg ingenting. Jeg har alltid blitt godt mottatt av både Line Brekke, hennes ansatte og evt, vikarer. Og ja, jeg har nok sittet sur på venterommet jeg også, men det går fort over når jeg ser den alltid travle og blide Line Brekke.