Line Brekke

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Line Brekke er en av 75 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Line Brekke

Utrolig dyktig, effektiv

Jeg må snart bytte henne vekk fordi jeg skal flytte fra Fredrikstad, og det er jeg så utrolig lei meg for! Line er helt utrolig dyktig. Jeg har det ikke vanskelig for å snakke med henne og tar meg alltid på alvor, selv når jeg nesten unnskylder meg selv. Hun fulgte meg ekstra opp etter Covid og etter blodpropper når hun ikke synes sykehuset hadde tatt nok prøver osv. Beste fastlegen i Fredrikstad!

Mangel på empati

Mistet datteren min i dødfødsel inne på Rikshospitalet. Fikk sykemelding derfra i 2 uker, og følte for å forlenge den. Line hadde ingen oversikt over situasjonen, virket som hun ikke hadde lest journalen. Jeg ble spurt om jeg kunne fortelle hele hendelsen, noe jeg gjorde. Etterpå begynte hun å sammenligne det med spontanaborter og at det er helt vanlig. Så spurte hun muntert «ja, hva kan jeg hjelpe deg med i dag da?». Sa at jeg gjerne ønsker noen uker til på meg, og fikk i svar at «å miste et barn er ingen sykdom». Dette til tross for at jeg tidligere ble henvist til gynekolog for å sjekke om jeg i det hele tatt kunne bli gravid pga. lang prøvetid uten positiv test. Om hun i det hele tatt husker dette er jeg ikke sikker på.

Senere spurte jeg om henvisning til psykolog. Da googlet hun og fant nummeret til et lavterskeltilbud jeg selv kunne ringe til og ordne dette på egenhånd.

Jeg følte meg rett og slett dum der jeg satt og ikke ble tatt på alvor. Tusen takk for glimrende hjelp, i et endeløst mareritt.

TAKK, Line

Har hatt Line fast siden jeg plutselig ble veldig dårlig i 2017. Har vært igjennom to tøffe psykoser og et selvmordsforsøk på grunn av rus.
Line har samarbeidet meget bra med min psykolog , og jeg er idag rusfri .Får de medisiner jeg trenger av henne , og har fått kontroll over livet. Deilig å slippe å være narkoman . Det har vært gråt og tenners gnissel , men med Line sin tålmodighet , har vi fått det til.

Menneske

Hun er en lege som følger opp. På tross at hun har mye og gjøre. Veldig tydelig som menneske og fastlege. Mange av hennes pasienter trenger det. Og galgenhumor er bra.

Beste fastlegen!

Har hatt Line som fastlege i mange år. Dyktig, føler meg trygg hos henne. Er det noe hun er usikker på sender hun meg videre til en spesialist. Tar seg god tid, ser meg som et helt menneske. Hun er et varmt menneske som gir av seg selv. Har aldri vært hos en lege som er flinkere enn Line, håper hun skal være min fastlege i mange år til.