Line Brekke

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Line Brekke er en av 74 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Line Brekke

TAKK, Line

Har hatt Line fast siden jeg plutselig ble veldig dårlig i 2017. Har vært igjennom to tøffe psykoser og et selvmordsforsøk på grunn av rus.
Line har samarbeidet meget bra med min psykolog , og jeg er idag rusfri .Får de medisiner jeg trenger av henne , og har fått kontroll over livet. Deilig å slippe å være narkoman . Det har vært gråt og tenners gnissel , men med Line sin tålmodighet , har vi fått det til.

Menneske

Hun er en lege som følger opp. På tross at hun har mye og gjøre. Veldig tydelig som menneske og fastlege. Mange av hennes pasienter trenger det. Og galgenhumor er bra.

Beste fastlegen!

Har hatt Line som fastlege i mange år. Dyktig, føler meg trygg hos henne. Er det noe hun er usikker på sender hun meg videre til en spesialist. Tar seg god tid, ser meg som et helt menneske. Hun er et varmt menneske som gir av seg selv. Har aldri vært hos en lege som er flinkere enn Line, håper hun skal være min fastlege i mange år til.

Fantastisk lege!

Ofte ventetid fordi hun bruker god tid med pasientene. Det er bare et pluss alt i alt! Hun ser deg som menneske. Stoler på henne 100% Vært pasient en årrekke! Ser noen klager på ditt og datt, men det hører med yrket at noen ikke blir fornøyd om de ikke får viljen sin. Alle jeg kjenner som går hos henne har bare lovord. En lege skal gi ansvarlig behandling, og ikke f.eks. dele ut medisiner over en lav sko. Hun er dyktig der.

Trygghet

Fantastisk lege. Man føler seg alltid trygg og godt ivaretatt. Vil absolutt anbefalle henne på på det sterkeste.