Line Brekke

Legene i Nygaardsgata AS
Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Line Brekke er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Line Brekke

Lege Line Brekke? Ikke den beste jeg har hatt!!

Ventetiden er uendelig lang hos Line. Rekker nesten å strikke en barnesokk før man blir ropt inn. Og noen ganger kan man rekke å fullføre, men havner da på labben for å ta en injeksjon, som er overstått på 5 minutter. Så raskt kan det altså gå! Man blir faktisk spurt når man vil ha time, men blir samtidig orientert om helst å være så forsinket som mulig.
Hadde jeg vært hos lege en skjelden gang, ville jeg glatt hatt oversett ventingen, men er der fast hver 14. dag - og ettersom sokkesesongen er over, tar jeg nå mine haldolinjeksjoner på Volvat, mens jeg står på vent hos ny lege.

Ofte fraværende

Når man får time hos Brekke er hun hyggelig og humoristisk selv om hun er stresset. Man må ofte vente en time før man kommer inn til henne, hvis man får time. Det er ikke helt greit, når man har flere helseplager som påvirker hverandre, å hele tiden komme til vikarer, eller vikarer for vikarer og måtte forklare sykdomsbildet sitt for hver enkelt. I år er hun bare tilgjengelig på en dag, så jeg får ikke snakket med henne om viktige bekymringer. Jeg skulle også ønske at hun var bedre på å ta meg alvorlig angående de store tingene. I dag satt jeg nesten 20 minutter og ventet på at helsesekretæren skulle svare, denne gangen møtte jeg en hyggelig person (det har ikke alltid vært slik), men vikaren var syk, så jeg måtte gå til en annen, som forsåvidt er greit når det gjelder luftveisinfeksjon, men fikk sen time (men glad for at jeg fikk time) og råd om å ringe legevakta (!) dersom jeg ikke fikk puste. Synes det er trist hvis jeg skal måtte ty til legevakta når jeg har fastlege.
Ganske skuffet...

Ingen over-ingen ved siden av!

En lege som alltid tar seg tid-selv om hun er forsinka.

Alltid godt humør, engasjert og open-minded.

En populær lege har selvfølgelig mye å gjøre, så det kan ta tid å få time.

Når det er sagt;

Ingen over, ingen ved siden av!

Jeg er utrolig glad for at jeg har Line som fatlege💜

God, men stresset lege.

Line har veldig mange på lista si over pasienter som bruker henne som fastlege. Det er vel kanskje en av årsakene til at hun virker stresset. I år har hun i tillegg en annen stilling innen rusomsorgen, noe som gjør at hun kun bruker en dag på kontoret. Hennes vikar er flink, men hun er jo ikke Line. Jeg er en gammel traver og har hatt flere kroniske sykdommer i mange år. Det har gjort at jeg kan veldig mye om mine sykdommer og er ekspert på meg. Dette kunne skremt en lege som ikke var like trygg i rollen sin som Line. Men hun er flink. Hun lytter, argumenterer og hjelper til med å finne brukbare løsninger. Etter å ha hatt samme fastlege (ved samme kontor) i 36 år var jeg veldig spent på hva jeg kunne vente meg fra denne unge legen. Men så langt har det gått veldig bra, håper fortsettelsen blir like bra og at hun ikke lar meg kjøre over henne med mine meninger, men setter seg i førersetet.

Faglig flink og et godt medmenneske

Line Brekke er en meget empatisk og hyggelig lege. Henviser uten tvil, ser deg i øynene og viser at hun lytter. Tar seg god tid og bruker humor for å "løsne på stemningen", samtidig som hun opptrer profesjonelt og alvorlig overfor deg som pasient og andre instanser.

Anbefales på det sterkeste!

Vil ikke ha noen andre

Line er utrolig hyggelig og effektiv i alt hun foretar seg. Ittno knussel der i gården. Trenger du hjelp så får du det. God til å lytte og rask med å foreslå løsninger. Framstår som dyktig i alt jeg har konfrontert henne med gjennom mange år. Gleder med til hver legetime. Kommer alltid ut med mer energi enn da jeg gikk inn. En flott person og en meget god lege. Kun én gang har jeg ventet mer enn 15 min på timen min. Da måtte hun innom sin fysio på morgenen pga et ryggproblem. Hun beklaget dette for meg -flott. Ikke no problem med å forstå det.
Jeg håper jeg får beholde henne som min fastlege så lenge det er mulig. Jeg vil ikke ha noen andre :-)

En fantastisk lege

Tar seg alltid god tid om en trenger det. Er flink til å lytte og gi råd. Hun tar meg på alvorlig, og er flink til å følge opp.

Engasjert og faglig dyktig!

Du er i sentrum, tar deg på alvor og finner gode løsninger. Får alltid time fort hvis det er påkrevd. En trygg og god lege.

Beste legen jeg noen gang har hatt!

Hun er kjempekoselig, hører på deg og har gode forklaringer på ting du ikke helt klarer å få fram selv. Er ikke noe problem å få time på kort tid :) Totalt sett veldig fornøyd, jeg bytter ikke lege igjen!

Hun er den beste,flinkest og den mest verdifulle legen jeg noen gang har hatt.

Hun er veldig flink til og forklare meg om ting jeg spurte om. Hun tar med på alvor. Jeg vil gjerne anbefale henne på det sterkeste.

Beste legen jeg har hatt!!

Hun ER den beste legen jeg har hatt!! Men jeg byttet fordi assistentene / helsesekretærene hennes, er mer opptatt å sitte med telefon i resepsjonen, og mange av dem snakker dårlig norsk og skriver dårlig norsk! Derfor byttet jeg fastlege!! Jeg angrer veldig!! Men jeg kan virkelig ikke godta dårlig service når jeg kommer inn på et legekontor! Følte hun tok seg tid, hadde omsorg, flink til å finne ut årsaken, humor, rett frem og et menneske! Jeg måtte vente litt, men det gikk greit, så lenge jeg planlagte når jeg skulle ha legetimen.. Hun har hjulpet meg veldig på alle plan!

Useriøst

3-4 ukers ventetid på å få time. Tar meg ikke på alvor. Virker useriøst. Kontorpersonell er ikke behjelpelige, og har ofte fått meg på gråten.

Alltid forsinket

Line Brekke er ikke lett å komme i kontakt med, ofte er det vikarer som må trå til. Alltid er hun forsinket, noe som ikke er noe rart da hun konsekvent kommer 10 til 30 min for sent til FØRSTE time på morgenen- noe jeg har opplevet utallige ganger. Hun er heller ikke flink til faktisk å vite hvorfor du er der, pga av at hun tidsmessisig henger etter..Når du får henne i tale, og konsultasjonen er igang - da går det unna. Hun kontakter raskt andre etater etc, er flink til å lytte- og du får enkelt ny time. Men det er ikke noen garanti for at det er henne du treffer neste gang, da er det ofte en vikar igjen!....Vurderer å bytte!

Den beste legen jeg har hatt.

Første legen som har tatt tak og tatt meg alvorlig, selv om jeg ikke klarte å få frem alt selv til tider. Evig takknemlig og bytter ikke lege, aldri! Kjempefornøyd og om hun så ikke husker alle småting om all mulig historikk(hvem klarer det...) så husker hun meg og ser meg! Det er viktig!

Lege, psykolog og venn.

Hun er en fantastisk lege, og jeg har byttet mange leger her i Fredrikstad, Hun vil virkelig hjelpe meg, tar seg alltid tid til meg, kan det meste, jeg sliter noe med psykiske problemer, men hun løser det for meg på 2 min, vi er helt, på nett og jeg er ærlig.

Norges beste?

Line Brekke er helt i toppen når det kommer til medmenneskelighet og omtanke.Hun er alltid forsinket men det er pga hun tar seg tid til sine pasienter.

Jeg er veldig glad det er min fastlege! Tusen takk Line:)

Den beste legen jeg har hatt!

Line er vår "familielege", og hun har tid til å lytte gi hjelp og råd. Noe ventetid på time, men sånn er det jo når legen har fulle lister. Faglig dyktig!

Liten tid til alt

Elendig oppfølging,er ingen gjenganger hos fastlegen, men etter 3-4ganger i løpet at 10år så sitter jeg igjen med dårlig inntrykk. Defor har jeg fått meg ny fast lege!

Den beste legen jeg har hatt

Tar seg tid til å lytte, og er forståelsesfull og innsiktsfull. Kunne ikke tenkt meg en annen lege. Hjalp meg gjennom en skikkelig krise med rask reaksjon på mitt problem.

Legetkontoret i sin helhet og alle ansatte der er også topp mennesker, og jeg har vært hos fler av de oppigjennom årene når line har hatt permisjoner eller ikke har hatt tid.

Verdens beste lege!

Line tar meg alltid seriøst, kan prate med henne om alt og uansett hva du ønsker å prate om tar hun seg tid. Dette gjør igjen at hun alltid er forsinket, men når jeg vet at det er fordi hun bryr seg så er hun absolutt verdt å vente på!