Line Brekke

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Line Brekke er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Line Brekke

ikke fornøyd

Line er bare arrogant og vanskelig å snakke med. Har alltid dårlig tid . Og følger ikke opp det hun skal. Anbefaler ikke denne legen. Det er bare å bytte til en annen lege. Det har jeg gjort og er jeg veldig fornøyd.

Veldig fornøyd

svært dyktig lege, faglig sterk og oppdatert, lydhør i kommunikasjon, ser pasienten som helhet ikke stykkevis og delt, lett og ledig - god i kommunikasjon, til å stole på- god fokus - holder det ho lover, empatisk, godt humør. Anbefales. Glad for å ha henne som lege!

En flott lege

Mine erfaringer med Line Brekke er kun positive, hun er oppmerksom samt lytter og behandler med respekt. Hun er faglig dyktig både på det somatiske og psykiske (hun ser hele mennesket). Hun har utvilsomt travle dager, men allikevel så har jeg aldri følt at det har gjort ting kritisk for meg. Noen ganger så slipper jeg inn til avtalt tid, andre ganger ikke. Og når det kommer til min egen helse så tar jeg meg den tiden som trengs, at jeg må vente på Line en gang i blant gjør meg ingenting. Jeg har alltid blitt godt mottatt av både Line Brekke, hennes ansatte og evt, vikarer. Og ja, jeg har nok sittet sur på venterommet jeg også, men det går fort over når jeg ser den alltid travle og blide Line Brekke.

mangel på interesse

mangel på interesse for pasienten
mangler oversikt og er ukonsentrert
får ikke støtte og hjelp
overfladisk

Lege Line Brekke? Ikke den beste jeg har hatt!!

Ventetiden er uendelig lang hos Line. Rekker nesten å strikke en barnesokk før man blir ropt inn. Og noen ganger kan man rekke å fullføre, men havner da på labben for å ta en injeksjon, som er overstått på 5 minutter. Så raskt kan det altså gå! Man blir faktisk spurt når man vil ha time, men blir samtidig orientert om helst å være så forsinket som mulig.
Hadde jeg vært hos lege en skjelden gang, ville jeg glatt hatt oversett ventingen, men er der fast hver 14. dag - og ettersom sokkesesongen er over, tar jeg nå mine haldolinjeksjoner på Volvat, mens jeg står på vent hos ny lege.