Line Brekke

Autorisasjon (2001)

Legene i Nygaardsgata AS Telefonnummer69 95 50 1069 95 50 ...
Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Line Brekke er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Line Brekke

Godt ivaretatt som pasient

Line er veldig dyktig i faget sitt, jordnær og lett å prate med! Jeg nektet å bytte fastlege selv da jeg bodde noen år i et annet fylke. Jeg føler meg sett, trygg og ivaretatt. Får henvisninger til spesialister der hvor det trengs og blir godt fulgt opp. Anbefales på det varmeste!
Populær lege som tar seg god tid til pasientene sine, derfor kan det noen ganger være litt ventetid, men det er det verdt.

Fantastisk lege

Føler meg alltid trygg hos henne. Jeg har hatt maks uflaks med helsen min siste årene. Og hun følger alltid opp og ordner med ct, røntgen osv. Hun virker genuint opptatt av at jeg skal ha det bra og tar meg på alvor. Er som regel litt ventetid, men helt i orden da hun ikke stresser for å bli ferdig. Får gjerne time på dagen ved akutte tilfeller.

Trygg og grundig

Tar seg alltid god tid og ser bort fra pc når man prater med henne.
Blir tatt på alvor og blir alltid beroliget. Lager alltid en plan for videre oppfølging, henvisning osv.
Ofte forsinket, men det er fordi hun tar seg god tid.

Til å stole på

Jeg har hatt Line Brekke som fastlege i 20 år. Jeg har alltid visst at hvis hun synes det er nødvendig eller føler behov for videre oppfølging; bestiller hun time hos spesialist, CT eller MR for meg. Liker også at det føles som vi har god kjemi etter 20 år som hennes pasient. Har derfor bare godt å si om henne!

Utrolig dyktig, effektiv

Jeg må snart bytte henne vekk fordi jeg skal flytte fra Fredrikstad, og det er jeg så utrolig lei meg for! Line er helt utrolig dyktig. Jeg har det ikke vanskelig for å snakke med henne og tar meg alltid på alvor, selv når jeg nesten unnskylder meg selv. Hun fulgte meg ekstra opp etter Covid og etter blodpropper når hun ikke synes sykehuset hadde tatt nok prøver osv. Beste fastlegen i Fredrikstad!