Gaute Nicolai Christensen

Autorisasjon (1989)

Gaute Nicolai Christensen er en av 6 fastleger i Råde

Siste vurderinger av Gaute Nicolai Christensen

Forståelsesfull og meget kunnskapsrik

Jeg har hatt Gaute som lege siden 2016 da jeg var så uheldig å få en kronisk kneskade. Veien har vært tøff for meg, men maken til bistand og tilrettelegging fra en lege trodde jeg ikke jeg skulle få oppleve. Han er svært kunnskapsrik og interessant, og han forteller deg det du trenger å høre på en profesjonell måte. Anbefales på det sterkeste!

Flink lege

Lett å få time og beskjed når det er noe. Han er tilgjengelig på kveldstid også. Sender fort videre til spesialister, når det trengs.

Ubehagelig

Hver gang jeg har vært hos ham, har han oppført seg på et vis jeg opplever som meget ubehagelig. Han har ofte ikke latt meg komme til orde, og overkjører meg når jeg forsøker å uttrykke hva jeg kommer dit for. Jeg har sagt i klartekst at jeg sliter med angst, da særlig dødsangst, men allikevel har han brukt mye tid på å snakke om nettopp døden. Sist jeg var der satt jeg i 20 minutter og hørte på at han snakket om ting som for meg opplevdes som veldig ubehagelig og triggende. Jeg har prøvd å si ifra, men han avfeier meg og snakker bare videre. Det virker for meg som om han er mer opptatt av å høre sin egen stemme, enn hva pasienten faktisk er der for. Jeg skal aldri tilbake til denne mannen.

Takk for tilbakemeldingen. Du kjenner dine behov og jeg har tydeligvis misforstått hva du trengte. Det er mitt ansvar å tolke deg riktig og dette har jeg åpenbart ikke fått til. Likevel var det godt ment. Håper du får hjelpen du trenger og lykke til videre. Mvh Gaute Nicolai Christensen

Besvart av Gaute Nicolai Christensen

Beste fastlegen

Utrolig flink og hyggelig lege. Tar deg seriøst, sender deg videre og følger deg nøye opp. Gir seg ikke før han finner ut av problemet.

Rett og slett fantastisk lege.

Trygg og godt ivaretatt gravid

Veldig fornøyd med oppfølgingen jeg har fått gjennom alle år som pasient her. Har vært pasient fra jeg ble født. Spesielt god oppfølging rundt mine 2 graviditeter, hvor jeg følte meg trygg og godt ivaretatt. Ved komplikasjoner var også Gaute rask til å ta kontakt med sykehus for vurdering og veiledning av meg som pasient videre. Han tar seg også god tid til å lytte til meg som pasient og mine spørsmål.