Gaute Nicolai Christensen

Autorisasjon (1989)

Gaute Nicolai Christensen er en av 6 fastleger i Råde

Siste vurderinger av Gaute Nicolai Christensen

Anbefales, bruker tid for pasient

Etter en helt katastrofisk fastlege er dr. Christensen fra en helt annen planet. Snakker, hører og ikke minst egentlig undersøker pasient. Bruker all tid man trenger for en pasient - dette er også den eneste negativt punkt, han er ofte forsinket helt fra første pasient, så sørge for å ha tid å vente. Men er fult verd å vente på syns jeg.

Den beste legen jeg har hatt!

Dr. christensen er en lege med svært god kompetanse innen faget. Opplever at han gjør sitt beste for å "sette sammen tråder" og gi en riktig diagnose/medisin. Han er også veldig oppfølgende, noe som er betryggende for meg som pasient. Jeg er ikke redd for å måtte ringe flere ganger for å få svar på prøver jeg har tatt osv. Har ingenting negativt å si om han! Utrolig dyktig og faglig oppdatert lege. En av mine gode valg!

Dyktig lege

Dyktig lege som ikke nøler med å være ærlig og som holder seg faglig oppdatert og får meg til å føle meg trygg og godt ivaretatt. En intelligent mann som er genuint opptatt av yrket sitt og sine pasienter.

En meget god lege

En faglig meget oppdatert lege. Er relativt god til å lytte, men kan av og til bruke mer tid på skjermen enn på pasienten. Eneste minus er at jeg aldri har kommet inn til avtalt tid - som enten betyr at han tar inn for mange, eller bruker (for) lang tid på hver pasient (noe som ikke trenger å være negativt).

den beste legen jeg har hatt

jeg er veldig fornøyd med han da han tar pasientene på alvår , en veldig god fastlege en sånn skal du lete lenge etter