Kaare Yngvar Dahle

Legene Dahle og Bergquist

2005

Legene Dahle og Bergquist Telefonnummer69 10 46 0069 10 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hundskinnveien 96 1711 Sarpsborg
Kaare Yngvar Dahle er en av 49 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Kaare Yngvar Dahle

Imøtekommende, kunnskapsrik og et medmenneske .

Jeg har vært pasient hos denne flotte legen siden han startet som fastlege. Han er alltid imøtekommende og åpen. Han er saklig og løsningsorientert og jeg føler meg trygg på at jeg er i «gode hender» når jeg er der på time.
Dette er en fastlege som gjør en god jobb !

Utrolig flott lege

En veldig hyggelig man, har alltid fått god behandling og hatt en hyggelig samtale.
Jeg har vært utrolig heldig som har fått han som fastlege

Fastlege med tilgang via APP

Fantastisk lege, aldri fått utsettelse om jeg trenger time på dagen, han stiller opp og gir konsultasjon samme dag. Gir av seg selv.

Dyktig og grundig

Har bare positive erfaringer ved konsultasjoner hos denne legen. Han dyktig i jobben din og lytter godt til sine pasienter.
Dyktig på å snakke med unge pasienter. Er veldig fornøyd med oppfølging av barna mine som har samme lege.

Unik og engasjert lege med solid kunnskap

Meget dyktig og rutinert lege som vet hva det innebærer og være lege. Vedkommende lege byr på seg selv og setter seg i posisjon til å fikse hele problemet ditt istedenfor og gi deg medisiner for alle spekter.
Lett og prate med og en god lytter og gir tilbakemeldinger utifra det,her får kunden rett og legen tar deg til etterretning.
Utifra sin praksis hører man sjeldent bare ja som er veldig vanlig og resept i hånden,grundighet,forståelse og dyktighet er begreper som gjenspeiler denne legen godt.
Anbefales på det varmeste og helsen er viktig og verdsatt tiil det alle mest punktlige.