Kaare Yngvar Dahle

Hundskinnveien 96 1711 Sarpsborg
Tlf: 69 10 46 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kaare Yngvar Dahle er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Kaare Yngvar Dahle

Unik og engasjert lege med solid kunnskap

Meget dyktig og rutinert lege som vet hva det innebærer og være lege. Vedkommende lege byr på seg selv og setter seg i posisjon til å fikse hele problemet ditt istedenfor og gi deg medisiner for alle spekter.
Lett og prate med og en god lytter og gir tilbakemeldinger utifra det,her får kunden rett og legen tar deg til etterretning.
Utifra sin praksis hører man sjeldent bare ja som er veldig vanlig og resept i hånden,grundighet,forståelse og dyktighet er begreper som gjenspeiler denne legen godt.
Anbefales på det varmeste og helsen er viktig og verdsatt tiil det alle mest punktlige.

Trygg og handlings kraftig

Store kunnskaper
Meget engasjert
grundig undersøkelser når man trenger det
Super fornøjet
Bedste lege man kan få 👍

Uslåelig service

Fikk time på dagen og utmerket behandling for atypisk lungebetennelse for min datter på 15 år. Dr. Dahle er kunnskapsrik, effektiv og usedvanlig serviceinnstilt. Han anbefales på det sterkeste!

Useriøse

Etter å ha stått i tlf kø og endelig kommer igjennom så blir en brutt og putta bakerst i køen igjen. Jeg mener at når de trykker på feil knapp eller hva de enn gjorde så burde de ringt meg tilbake. Mitt i samtalen kom plutselig den automatiske svareren på og jeg var bakerst i køen. Rett og slett pinlig at vi har fastlege for ungene her.

En meget kompetent lege

Er svært profesjonell, empatisk lege. Som tar pasineten på alvor. Er svært ydmyk. Jeg har kun posetive erfaringer.