Kaare Yngvar Dahle

Autorisasjon (2005)

Kaare Yngvar Dahle er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Kaare Yngvar Dahle

Helt super

Kunnskapsrik, føler meg alltid trygg og tatt på alvor. Føler meg alltid godt ivaretatt! Rask til å svare!! Absolutt den beste

Solid.

En trygg lege, med gode kunnskaper. God i kommunikasjon. God med barn. De gangene jeg har hatt behov for legehjelp, har det vært et resultat som ender med rett behandling, og evt. henvisning.

Fantastisk fastlege

Jeg har brukt Dahle som fastlege siden 2007. Jeg har alltid vært fornøyd, og føler meg alltid sett og lyttet til. Opplever at han tar alle forespørsler seriøst og forklarer godt. En kunnskapsrik, flink og ærlig lege. Jeg brukte kun han ved oppfølging og kontroller under graviditet, og er veldig glad for at barna mine også har samme lege. Ingen spørsmål er for dumme, og man får alltid gode svar. Nøler aldri med videre henvisning dersom det skulle være nødvendig. Time fåes på dagen dersom det skulle være slik. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og ivaretakende

Fra første gang har jeg følt meg trygg hos dr Dahle. Han er kunnskapsrik og hvis han ikke har svar, søker han det andre steder med en gang. Jeg kunne ikke funnet en bedre lege.

Trygghet ved konsultasjon

Jeg har hatt Yngvar Dahle som fastlege fra april 2009, jeg er meget fornøyd, han er lett å kommunisere med, og han kan sine ting. Jeg føler meg godt ivaretatt og trygg etter mine besøk hos ham. Det burde være av slike som han.