Kaare Yngvar Dahle

Tlf: 69 10 46 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kaare Yngvar Dahle er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Kaare Yngvar Dahle

Uslåelig service

Fikk time på dagen og utmerket behandling for atypisk lungebetennelse for min datter på 15 år. Dr. Dahle er kunnskapsrik, effektiv og usedvanlig serviceinnstilt. Han anbefales på det sterkeste!

Useriøse

Etter å ha stått i tlf kø og endelig kommer igjennom så blir en brutt og putta bakerst i køen igjen. Jeg mener at når de trykker på feil knapp eller hva de enn gjorde så burde de ringt meg tilbake. Mitt i samtalen kom plutselig den automatiske svareren på og jeg var bakerst i køen. Rett og slett pinlig at vi har fastlege for ungene her.

En meget kompetent lege

Er svært profesjonell, empatisk lege. Som tar pasineten på alvor. Er svært ydmyk. Jeg har kun posetive erfaringer.

Anbefales

Faglig dyktig og er et medmenneske. Tar seg tid, er informativ og grundig. Veldig fornøyd og anbefales.

Den beste legen jeg har hatt !

Dyktig og stor kompetanse innen flere felt ! Man blir tatt på alvor, og blir lyttet til. Viktig at vi, pasientene , føler seg ivaretatt ! Det blir du hos Dr. Dahle.

Dahle

Fantastisk lege, alltid tid og interesse for det lille ekstra! Punktlig, men allikevel romslig med tid til den enkelte. Enkel å få kontakt med, og blir alltid tatt imot med et smil.

Den aller beste legen!!

Yngvar Dahle er en FANTASTISK lege!!

Han er faglig dyktig, forståelsesfull og empatisk, ikke dømmende - selv om du tar opp kontroversielle ting med ham.

Han er rett og slett en lege som vi skulle hatt flere av!! :) En SUPER lege!!

Herlig lege!

Blid og oppmuntrende lege som kan faget sitt.
Blir alltid fulgt godt opp. Veldig fornøyd. Får alltid time raskt. Hyggelige mennesker i skranken. Hva mer kan man be om?

Super!

Får alltid time på dagen. Lett og snakke med og forståelsesfull!

Effektiv og flink!

Lett å få time, hyggelig personale, og ikke minst er Dahle selv dyktig på det han gjør. Tar deg på alvor, og er oppdatert på ny informasjon. Også veldig flink med barn!

Enkelt å bestille time via SMS og internett, så selv om det kan ta tid å komme gjennom på telefon er det sjelden behov for dette.

Min fastlege er.....

......engasjert
......flink
......tar seg tid
.....og det er alltid mulig å få en hastetime om nødvendig.

Dyktig fastlege

Får i gang behandling raskt,- er han selv usikker henviser han videre , noe jeg synes er en god egenskap. God pasientkontakt, opplysende pg kreativ.
Kan vel si at det er den beste fastlegen jeg har hatt i voksen alder.

Flott lege

Kunnskapsrik, Har gode forslag og løsninger.
Efektiv.
Enkelte å komme i kontakt med kontoret, da de har både SMS og er raske på tlf. Det fine er at de har "time på dagen" så man kommer inn når man trenger det. :)

Kunnskapsrik og kreativ.

Veldig kunnskapsrik. Også ganske kreativ. God på å se helheten i pasientens behov.
ER litt rask og kunne godt brukt mere tid på å tenke seg om, er nok opptatt av å være effektiv i forhold til volum også. :)

Brute Dahle i 3-4 år og er veldig fornøyd.
Skjelden god kvalitet på konsultasjonene.

Grei lege

Flink til å følge opp med blodprøver og henvise deg videre til spesialister. Ikke så flink til å lese journalen før du kommer og en noe vet best holdning.

Veldig fornøyd

Er veldig fornøyd med Dahle. Han har god tid, lytter og virker interessert.

Dyktig lege!

Dr. Dahle er en fantastisk person og lege. God kunnskap og service. Kunne ikke hatt en bedre lege enn han.

Bruker lang tid på vurderinger og er ikke flink til å lytte på pasientene

Etter 3 lange år hos Dahle, hvor han visste sin arrogante side litt for ofte - så jeg byttet til slutt lege.. Der fikk jeg forståelse og fortgang på ting. Dahle er en grei person å snakke med, men han snakker deg litt for fort rundt, og lar sine egne meninger styre deg.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg er meget fornøyd med Dahle som lege! Han tar pasienten på alvor og tar seg god tid, hanerogså veldig flink med barn!

Tillitsfull

Jeg får stort sett svar på det jeg spør om. Får også gode opplysninger om bruk av de forskjellige medisiner.