Legene Dahle og Bergquist

Hundskinnveien 96 1711 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Dahle og Bergquist

Beste legen

Lege: Jan Reidar Bærug Hansen Skrevet

Jan reidar er alltid kjapp med svar på helsenorge og fornyelser av resepter. Han har alltid tid til å prate og ser deg som menneske. Jeg har vært mye hos han og jeg har kun gode ord å si. Jeg er så glad jeg har han som lege for jeg vet at hvis det er noe så hjelper han meg.

Beroligende lege

Lege: Leif Tomas Bergquist Skrevet

Jeg har hatt ham som lege siden juli 2023 og er veldig fornøyd! Han er seriøs og er han i tvil, så gjør han det rette og henviser deg videre. Hadde et eksempel nå før jul hvor legevakta bare sendte meg hjem med kraftige magesmerter og dagen etter sendte Leif Thomas meg rett til sykehuset hvor jeg ble operert for Blindtarmbetennelse.
Føler meg trygg hos han og kan absolutt anbefale ham som fastlege!

Må stole mer på pasientene

Lege: Jan Reidar Bærug Hansen Skrevet

En rar skrue syntes jeg , prater mye selv .Han forstår ikke helheten hos pasienten men behandler på generelt grunnlag.Påsto at jeg hadde en normal jobb uten stress uten å vite noe om det .Måtte stå på mye selv for at jeg skulle få den sykemeldingen jeg trengte det var ikke noen god opplevelse når jeg er helt ærlig i det jeg kommer for.Hvis man er der for utbrenthet så vet han om mange som er slitne så det er helt vanlig.Det hjelper ikke akurat meg hvor mange som er det.Håper jeg kommer meg vekk så fort jeg kan

For en flink og klok lege

Lege: Jan Reidar Bærug Hansen Skrevet

Har vært hos ham få ganger, men jeg kan si at jeg er heldig som har han som min fastlege.

Han lytter til deg som pasient, og stirrer ikke på alt annet og velger en fornuftig behandling.

Anbefaler alle som kan å få han som fastlege.

Rolig og trygg lege

Lege: Jan Reidar Bærug Hansen Skrevet

Veldig fornøyd med han. Tar meg alvorlig, lytter og henviser om det er noe. Kunnskapsfull og der for å hjelpe, og han tar seg tid til å høre. Kommer som oftest inn til timen når jeg har time, ellers venter man ikke lenge hvis han er forsinket. Min opplevelse alt i alt er god.