Legene Dahle og Bergquist

Hundskinnveien 96 1711 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Dahle og Bergquist

Trygg fastlege

Lege: Jan Reidar Bærug Hansen Skrevet

Meget bra, han lytter til deg og får raske tilbakemeldinger når du skriver til han. Som fastlege er han meget menneskelig og tar seg tid til å lytte.

Utrivelig og dømmende

Lege: Jan Reidar Bærug Hansen Skrevet

Var en gang hos denne legen da han var vikar for min fastlege. Han presenterte seg ikke, men begynte straks å komme med direkte personangrep og beskyldninger. Han er sikkert en flott lege for mennesker som er lite syke. Derimot så er han en lege ikke duger til mennesker som er kronisk syke. Anbefaler ikke denne lege.

Solid.

Lege: Kaare Yngvar Dahle Skrevet

En trygg lege, med gode kunnskaper. God i kommunikasjon. God med barn. De gangene jeg har hatt behov for legehjelp, har det vært et resultat som ender med rett behandling, og evt. henvisning.

Flink lege

Lege: Leif Tomas Bergquist Skrevet

Jeg fikk dr. Bergquist som lege for litt under et år siden. Jeg har aldri hatt en så flink og betryggende lege. Han er alltid hyggelig, viser empati og er flink til å si hva han mener.
Ser noen har skrevet at han bruker Google. Med min erfaring, så er Dr. Bergquist er flink med å holde seg oppdatert. Han sjekker alltid på kvalifiserte legesider for å sikre seg om det han sier er "riktig". Han er betryggende og tar meg alvorlig.
Kommer til å ha han som lege så lenge jeg kan.

Uinteressert og svært innadvent.

Lege: Leif Tomas Bergquist Skrevet

Fraråder sterkt å oppsøke denne legen. Han viser ingen interesse, og det føles ikke som han hører hva som blir sagt. Han er også småfrekk og arrogant. Flere i min familie har samme erfaring. Regner med det alltid er en grunn til at det er ledig tid hos han. Vi har heldigvis den andre legen på samme kontor som fastlege, der er det alltid lang kø. Dette også av god grunn. Utrolig stor forskjell på de to legene. Har brukt Bergquist som reserve når Dahle har vært opptatt, men nå for siste gang. Han er umulig å kommunisere med etter min mening.