Legene Dahle og Bergquist

Hundskinnveien 96 1711 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Dahle og Bergquist

Fantastisk fastlege

Lege: Kaare Yngvar Dahle Skrevet

Jeg har brukt Dahle som fastlege siden 2007. Jeg har alltid vært fornøyd, og føler meg alltid sett og lyttet til. Opplever at han tar alle forespørsler seriøst og forklarer godt. En kunnskapsrik, flink og ærlig lege. Jeg brukte kun han ved oppfølging og kontroller under graviditet, og er veldig glad for at barna mine også har samme lege. Ingen spørsmål er for dumme, og man får alltid gode svar. Nøler aldri med videre henvisning dersom det skulle være nødvendig. Time fåes på dagen dersom det skulle være slik. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og ivaretakende

Lege: Kaare Yngvar Dahle Skrevet

Fra første gang har jeg følt meg trygg hos dr Dahle. Han er kunnskapsrik og hvis han ikke har svar, søker han det andre steder med en gang. Jeg kunne ikke funnet en bedre lege.

Kunnskapsrik

Lege: Leif Tomas Bergquist Skrevet

Veldig dyktig og flink til å hjelpe. Tar seg tid og har forståelsesevne til å utføre god service. Unormalt dyktig til å jobbe som fastlege.

Kommer aldri til å bytte!

Lege: Leif Tomas Bergquist Skrevet

Jeg har hatt mange treige og late leger. Men jeg har bare hatt positive opplevelser med LTB! Jeg føler han alltid har tatt meg serriøst og alltid gitt det lille ekstra. Vi er flere i familien som har byttet til han med tiden! 10/10

Helt ok

Lege: Leif Tomas Bergquist Skrevet

Føler ofte at jeg ikke blir hørt, han benytter deg mye av Google som er litt urovekkende til tider,
Snakker noe lavt og utydelig da han mumler en del.
Flink til å henvise videre.

En av sekretærene er veldig hyggelig og hjelpsom