Jørn Dahlstrøm

Autorisasjon (1992)

Lande Legesenter Telefonnummer69 14 50 7769 14 50 ...
Villaveien 7 1710 Sarpsborg
Jørn Dahlstrøm er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Jørn Dahlstrøm

Alltid lang ventetid og dårlig lege:-(

Han ser på datamaskinen under hele konsultasjonen og følger svært lite med på hva jeg sier,Han tar meg ikke på alvor. føler at han ikke bryr seg!!

Anbefalles som lege, anbefaller ikke sekretærene

Der er en god lege som jeg og familien har hatt i 21 år.
Vi har vært fornøyd med fastlegen og han har alltid henvist og gjort undersøkelser som jeg synes var viktige.
Årsaken til at vi byttet i år var at det er alltid veldig lang ventetid hos ham. Man kan vente i opp til 2-3
timer.
Sekretærene hans er lite hyggelige og viser lite respekt. Det gjør at man nesten gruer seg for å ringe til fastlegen sin.
Det er bare 2,5 timer i døgnet hvor man kan ringe og det er så vanskelig å få svar noen ganger at man gir opp til slutt.
Man kan ikke betale med kort i resepsjonen og man må ha kontanter som de krever for å ta blodprøve.
Kontoret er lite moderne og utdatert.
Og det som også er negativt er at hvis dr. Dahlstrøm har ferie, så må man til hans vikar. Og det er et kapittel for seg selv.

Lite egnet som fastlege

Veldig flink til å henvise videre, ta tester og gi resepter.
Hvis ditt behov går utover disse områdene anbefaler jeg å styre unna. Han har sjelden svar på som kan være galt med deg, har hatt det samme problemet over lang tid, og blir ikke tatt seriøst. Hva komplikasjonene kommer av er fortsatt ukjent.
Prøvesvar blir dårlig tolket, og usannsynlige grunner til prøveresultatene blir presentert.

(Lande legesenter:)
Det som virkelig får meg til å måtte bytte fastlege er de som jobber på kontoret. Konstant negativitet, samt mangel på forståelse, kundeservice og profesjonalitet.
Det er umulig å komme gjennom på telefonen, og det finnes ingen alternativer utenom å gå innom legekontoret fysisk.
Legesenteret har ingen nettside.

Han er meget bra .og er nøye på ting

Må bare si at jeg er meget fornøyd med legen min .Han tar ting på alvor. sjekker opp. nøye med å ta prøver -gir gode råd osv

Aldri opplevd så dårlig lege før

Virker så stresset at det gjør også meg stresset. Viser null respekt til meg og sønnen min som lider downs syndrom og ser på datamaskinen under hele konsulasjonen og følger svært lite med på hva jeg sier. Avbrøt meg ca 10 ganger iløpet av en time jeg snakket.