Jørn Dahlstrøm

Villaveien 7 1710 Sarpsborg
Jørn Dahlstrøm er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Jørn Dahlstrøm

Lite egnet som fastlege

Veldig flink til å henvise videre, ta tester og gi resepter.
Hvis ditt behov går utover disse områdene anbefaler jeg å styre unna. Han har sjelden svar på som kan være galt med deg, har hatt det samme problemet over lang tid, og blir ikke tatt seriøst. Hva komplikasjonene kommer av er fortsatt ukjent.
Prøvesvar blir dårlig tolket, og usannsynlige grunner til prøveresultatene blir presentert.

(Lande legesenter:)
Det som virkelig får meg til å måtte bytte fastlege er de som jobber på kontoret. Konstant negativitet, samt mangel på forståelse, kundeservice og profesjonalitet.
Det er umulig å komme gjennom på telefonen, og det finnes ingen alternativer utenom å gå innom legekontoret fysisk.
Legesenteret har ingen nettside.

Han er meget bra .og er nøye på ting

Må bare si at jeg er meget fornøyd med legen min .Han tar ting på alvor. sjekker opp. nøye med å ta prøver -gir gode råd osv

Aldri opplevd så dårlig lege før

Virker så stresset at det gjør også meg stresset. Viser null respekt til meg og sønnen min som lider downs syndrom og ser på datamaskinen under hele konsulasjonen og følger svært lite med på hva jeg sier. Avbrøt meg ca 10 ganger iløpet av en time jeg snakket.

alltid lang ventetid

Flink lege rent medisinsk, men svært dårlig på tid. Helt vanlig med 30-45 minutter ventetid til timen uansett når på dagen timen er

godt fonøyd

Får time på kort varsel. Legen kan nok virke stresset og det har hendt en del ventetid. Tar ting meget alvorlig og nøye med diagnosistering. Føler meg godt ivaretatt.