Jørn Dahlstrøm

Tlf: 69 14 50 77 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jørn Dahlstrøm er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Jørn Dahlstrøm

Lite egnet som fastlege

Veldig flink til å henvise videre, ta tester og gi resepter.
Hvis ditt behov går utover disse områdene anbefaler jeg å styre unna. Han har sjelden svar på som kan være galt med deg, har hatt det samme problemet over lang tid, og blir ikke tatt seriøst. Hva komplikasjonene kommer av er fortsatt ukjent.
Prøvesvar blir dårlig tolket, og usannsynlige grunner til prøveresultatene blir presentert.

(Lande legesenter:)
Det som virkelig får meg til å måtte bytte fastlege er de som jobber på kontoret. Konstant negativitet, samt mangel på forståelse, kundeservice og profesjonalitet.
Det er umulig å komme gjennom på telefonen, og det finnes ingen alternativer utenom å gå innom legekontoret fysisk.
Legesenteret har ingen nettside.

Han er meget bra .og er nøye på ting

Må bare si at jeg er meget fornøyd med legen min .Han tar ting på alvor. sjekker opp. nøye med å ta prøver -gir gode råd osv

Aldri opplevd så dårlig lege før

Virker så stresset at det gjør også meg stresset. Viser null respekt til meg og sønnen min som lider downs syndrom og ser på datamaskinen under hele konsulasjonen og følger svært lite med på hva jeg sier. Avbrøt meg ca 10 ganger iløpet av en time jeg snakket.

alltid lang ventetid

Flink lege rent medisinsk, men svært dårlig på tid. Helt vanlig med 30-45 minutter ventetid til timen uansett når på dagen timen er

godt fonøyd

Får time på kort varsel. Legen kan nok virke stresset og det har hendt en del ventetid. Tar ting meget alvorlig og nøye med diagnosistering. Føler meg godt ivaretatt.

Flink lege

Jeg har inntrykk av at han vet hva han driver med, og han virker sikker i diagnostikken. Man kan få time relativt raskt, men det blir ofte lenge å sitte på venterommet.. Han er hyggelig, noe som ikke alltid er tilfellet for sekretærene.. Ei heller for han som er vikar når han er på ferie.

Veldig bra😄

Jeg er kjempefornøyd med legen,han tar seg alltid til og lytter,har hatt et par episoder de siste årene hvor jeg har vært frustrert over at man ikke har funnet ut hva som feiler meg, men han gir seg ikke før det har blitt utredet skikkelig.

Han har dårlig tid, mens pasienten må vente lenge

Synes legen er dårlig på kommunikasjon med andre enn datamaskinen sin
Har aldri kommet inn til riktig tid hos legen

ok

Grei nok, men utrolig lang ventetid. Opplevd over tre timers forsinkelse

Nøyaktig og grundig lege

Har hatt denne legen i over 10.Har hatt veldig god helse,men ble akutt syk for en del år siden,og jeg er veldig godt fornøyd med måten han taklet det på.Noen ganger er det lang ventetid hos ham,men føler at det har med prioritering å gjøre.
Stort sett veldig kort tid fra bestilling til time.Er også kjempefornøyd det øvrige personale på legesenteret.

Grundig, men litt distansert til tider

Jeg har hatt denne legen i godt over et tiår. Han er utrolig grundig, han sender raskt videre med henvisninger og han virker trygg og erfaren i beslutninger han tar.

På minussiden er det lite øyekontakt å få, han er ikke så veldig empatisk og han er veldig låst til dataskjermen sin under konsultasjonen. I tillegg er han som oftest latterlig forsinket, jeg må alltid vente når jeg har time. En gang som gravid ventet jeg i to timer før jeg tilslutt gikk.

Men jeg liker han godt, både på grunn av humor og hans helt tilfeldige historier og allegorier, og på grunn av at jeg aldri har blitt feilbehandlet.

Sekretærene hans på en annen side er noen skikkelig surrehuer.