Jørn Dahlstrøm

Autorisasjon (1992)

Lande Legesenter Telefonnummer69 14 50 7769 14 50 ...
Villaveien 7 1710 Sarpsborg
Jørn Dahlstrøm er en av 56 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Jørn Dahlstrøm

Trygg, men ventetiden er lang.

Dahlstrøm i seg selv er en hyggelig mann, og virker flink. Har bare vært der for enkle bagateller, og da har jeg fått hjelp. Eneste jeg savner er øyekontakt, da han stort sett ser rett inn i PC-skjermen.

Jeg er svært sjeldent hos legen, men har lagt merke til at hver gang jeg er der, så er han kraftig på etterskudd.

Siste besøk hadde jeg time 14:30, men kom ikke inn før klokken var 17:15. Gangen før hadde jeg time 08:30, men kom ikke inn før 10:40. Det virker å være gjengs, basert på det jeg har hørt av andre som har Dahlstrøm også.

Jeg bestiller alltid time via Helsenorge, for kontoret i seg selv får man ikke tak i, da de har svært kort telefontid.

hensynsløs og respektløs

jeg ringte om legetime for å skaffe legeerklæring om å kunne få en fridag i uken fra skolen. På denne tiden slet jeg mye med depresjon, angst og traumer. Jeg fortalte hvorfor jeg var der og han leste opp svært personlige spørsmål fra et ark som gikk utover både meg og min mor. Da jeg knakk sammen i et sterkt angstanfall, fortsatte han å stille spørsmål og ble irritert da jeg ikke klarte å svare. Fikk til slutt det jeg kom for, men så respektløs og hensynsløs lege har jeg aldri vært borte i. anbefales absolutt ikke.

Meget dyktig lege.

Meget dyktig og grundig lege som tar tak i det som måtte være.
Anbefaler han da jeg har hatt han som fastlege i mange år👍

«Gammeldags«

Fornøyd med Dahlstrøm som lege,men det er tydelig at hele kontoret trenger fornyelse. Blant annet kontaktes elektronisk.
Vanskelig å få kontakt pr tlf

Lyttende og skaper tillit

God lege som virker til å ha kunnskap. Er ikke treg med å sende videre til spesialist ved behov. Lytter til hva pasienten har og si. Vanligvis ikke lang ventetid.