Lande Legesenter

Villaveien 7 1710 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Lande Legesenter

Veldig dyktig og flott lege

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Er veldig fornøyd med Babak. Faglig dyktig på et høyt nivå og alltid lett å komme i kontakt med han.

Og har en rolig og behagelig tone og humør.

Vil aldri bytte.

hensynsløs og respektløs

Lege: Jørn Dahlstrøm Skrevet

jeg ringte om legetime for å skaffe legeerklæring om å kunne få en fridag i uken fra skolen. På denne tiden slet jeg mye med depresjon, angst og traumer. Jeg fortalte hvorfor jeg var der og han leste opp svært personlige spørsmål fra et ark som gikk utover både meg og min mor. Da jeg knakk sammen i et sterkt angstanfall, fortsatte han å stille spørsmål og ble irritert da jeg ikke klarte å svare. Fikk til slutt det jeg kom for, men så respektløs og hensynsløs lege har jeg aldri vært borte i. anbefales absolutt ikke.

Dyktig lege!

Lege: Babak Irandoust Skrevet

En fantastisk hyggelig og dyktig lege. Han er kunnskapsrik og trygg. Han følger tett opp.
Er en lege jeg anbefaler på det sterkeste

Forståelig, Kunnskapsrik, Behjelpelig

Lege: Usman Arshad Skrevet

Kan trygt anbefale denne legen.
Her blir du godt fulgt opp og hjulpet og ikke minst lyttet til.
Han lytter til det du har og si og kommer med en løsning.
Jeg har lenge hatt et problem uten riktig diagnose og hjelp men han fant problemet ut og jeg er nå i behandling.
Koselig person som kan jobben sin.
Anbefales på det sterkeste.

Forståelsesfull og lyttende

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Ofte gruet meg til å besøke lege, i mangel på forståelse og hvordan man skal ordlegge seg for å forklare situasjonen (psykisk + utbrent), men Babak leste tankene med en gang, og forsto akkurat hva som jeg trengte. Dyktig, lytter på deg, viser deg hvordan sykemelding fungerer osv. Fikk stor tillitt til Babak i dag, gjensidig forståelse og ble motivert på nytt ! Dyktig lege, anbefales.