Lande Legesenter

Telefonnummer69 14 50 7769 14 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Villaveien 7 1705 Sarpsborg

Siste vurderinger av Lande Legesenter

Omtenksom - dyktig- profesjonell

Lege: Bekim Morina Skrevet

Morina ble min nye fastlege etter at Terje Jordan Nilsen sluttet. Han er punktelig, lydhør og tar seg god tid, betrakter Morina som meget kunnskapsrik og svært forståelig i sine forklaringer. Er svært glad for å ha fått ham som min nye fastlege.

Lyttende og skaper tillit

Lege: Jørn Dahlstrøm Skrevet

God lege som virker til å ha kunnskap. Er ikke treg med å sende videre til spesialist ved behov. Lytter til hva pasienten har og si. Vanligvis ikke lang ventetid.

Ikke fornøyd

Lege: Bekim Morina Skrevet

Først ventet jeg i en og en halv time,når jeg kom inn var jeg der i to minutter,han fant ikke ut hva det var,da sa han at nå kan du gå hjem,hadde mer jeg lurte på men.....

Kunskapsrik, presis og Indremedisiner.

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Dr Babak Irandoust har jeg hatt som fastlege fra2013.
Har hatt mange fastleger, som bare sitter å ser på dataen. Her snakker vi om medmenneskelighet på høyt nivå.
Det er ikke vanskelig å forstå at Dr.Irandoust er indremedisiner, han er alltid koselig, ja folkens, han har noen få ledige plasser, bytt til denne legen NÅ!
Dere vil nok ikke angre.

Alltid lang ventetid og dårlig lege:-(

Lege: Jørn Dahlstrøm Skrevet

Han ser på datamaskinen under hele konsultasjonen og følger svært lite med på hva jeg sier,Han tar meg ikke på alvor. føler at han ikke bryr seg!!