Lande Legesenter

Villaveien 7 1710 Sarpsborg
Tlf: 69 14 50 77 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lande Legesenter

Kunskapsrik, presis og Indremedisiner.

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Dr Babak Irandoust har jeg hatt som fastlege fra2013.
Har hatt mange fastleger, som bare sitter å ser på dataen. Her snakker vi om medmenneskelighet på høyt nivå.
Det er ikke vanskelig å forstå at Dr.Irandoust er indremedisiner, han er alltid koselig, ja folkens, han har noen få ledige plasser, bytt til denne legen NÅ!
Dere vil nok ikke angre.

Alltid lang ventetid og dårlig lege:-(

Lege: Jørn Dahlstrøm Skrevet

Han ser på datamaskinen under hele konsultasjonen og følger svært lite med på hva jeg sier,Han tar meg ikke på alvor. føler at han ikke bryr seg!!

Anbefalles som lege, anbefaller ikke sekretærene

Lege: Jørn Dahlstrøm Skrevet

Der er en god lege som jeg og familien har hatt i 21 år.
Vi har vært fornøyd med fastlegen og han har alltid henvist og gjort undersøkelser som jeg synes var viktige.
Årsaken til at vi byttet i år var at det er alltid veldig lang ventetid hos ham. Man kan vente i opp til 2-3
timer.
Sekretærene hans er lite hyggelige og viser lite respekt. Det gjør at man nesten gruer seg for å ringe til fastlegen sin.
Det er bare 2,5 timer i døgnet hvor man kan ringe og det er så vanskelig å få svar noen ganger at man gir opp til slutt.
Man kan ikke betale med kort i resepsjonen og man må ha kontanter som de krever for å ta blodprøve.
Kontoret er lite moderne og utdatert.
Og det som også er negativt er at hvis dr. Dahlstrøm har ferie, så må man til hans vikar. Og det er et kapittel for seg selv.

Magisk lege

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Han er omsorgsfull, forståelsesfull, lytter, ser mennesket og ikke bare blodprøvene. Skader ikke at han er spesialist i indremedisin og avgått overlege.

Best lege EVER

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Han er en lege som tar deg på alvor, du som pasient vil få riktig diagnose og riktig medisin. Han er presis, hyggelig men samtid streng og har mye mer erfaring enn andre fastleger jeg har hatt. Han er spesialist, indremedisiner ! Denne legen kan jeg virkelig anbefale, en som er kan forklare alt. En annen fordel er de dyktige sekretærene som er alltid blide, ulempen er at de ikke alltid rekke å ta telefonen!