Lande Legesenter

Telefonnummer69 14 50 7769 14 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Villaveien 7 1705 Sarpsborg

Siste vurderinger av Lande Legesenter

MEGET DYKTIG

Lege: Bekim Morina Skrevet

Ønsker Bekim Morina lykke til i sitt nye virke, selv om jeg som pasient vil savne hans faglige dyktighet og forståelse. Dog håper jeg virkelig at hans vikarlege vil bli den som overtar fastlegestillingen hans. Da han har egenskaper og evner som på kort tid har hjulpet meg å få tilbake energi og livslyst. Kan ikke få fullrost hans evne til virkelig å sette seg inn i problemer og finne løsninger og medisinering som hjelper.

Anbefaler ALDRI !!

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Han er så flink til å skille penger. Ingen omsorg og sympati. Lytter ikke i det hele tatt og kom med flere kommentarer jeg synes var upassende.

«Gammeldags«

Lege: Jørn Dahlstrøm Skrevet

Fornøyd med Dahlstrøm som lege,men det er tydelig at hele kontoret trenger fornyelse. Blant annet kontaktes elektronisk.
Vanskelig å få kontakt pr tlf

Meget dyktig lege

Lege: Bekim Morina Skrevet

En lege som er lydhør og har løsninger på problemer. Tar seg tid og er effektiv. Får raskt time hos han og gan leser seg opp iht journal. Meget fornøyd😊

Stressende legebesøk

Lege: Bekim Morina Skrevet

Bestilte time for en helskontroll samt ønske om vurdering av et vedvarende probelm. Selv om jeg hadde første time måtte jeg vente 50min siden legen var forsinket på morgenen uten å få forklart årsak til dette. Etter en rask vurdering av legen spurte jeg om han kunne høre på en lei hoste jeg har pådratt meg, men da kom betalingsautmaten raskt frem og jeg fikk beskjed om at tiden var ute. Hvis jeg ønsket å stille mer enn et spørsmål måtte jeg bestille ny time siden det kun var avsatt 10min til hver pasient. Fikk dermed en ny legetime 2 uker senere. Deretter ble jeg bedt om å vente på å få tatt blodprøve. Dette tok ytterlige 60min og da jeg hadde jeg tilsammen vert der i 2 timer for en 10min. prat med legen samt tatt en blodprøve.