Lande Legesenter

Villaveien 7 1705 Sarpsborg

Siste vurderinger av Lande Legesenter

Bestille time

Lege: Usman Arshad Skrevet

Hei , jeg har flyttet til dere og fikk beskjed at jeg kan kontakte med min fast lege fra 01.09 men jeg vil bestille time hos min ny fastlege det viser at jeg er ikke registrert hos dere jeg er sykemeldt til 06.09 og trenger ny sykmeldt og jeg har astma og allergi og jeg skade på jobb. Hvordan jeg bestille time eller fornyelse sykmeldt.
Mvh
Rezgar Ali Said
01076313373
Tel. 91152334

Effektiv og punktlig.

Lege: Babak Irandoust Skrevet

En lege hvor man slipper å sitte på venterommet lenge. Blid og imøtekommende. Rask til å bestille prøver og et henvise til spesialist. Fint med digital bestilling av legetime og resepter. Ikke lang ventetid på time.

En lege som faktisk er en LEGE

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Etter anbefaling så valgte jeg Babak som lege. Og jeg angrer ikke. En mer grundige, nøyaktig, punktlig oppfølgende lege skal du lete lenge etter. Ventelisten var verdt det. Og han tar alt du kommer med på alvor. Det er en slik lege skal være. Skulle ønske alle hadde en slik lege som Babak Irandoust.

Dette er legen og medmennsket

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Jeg ble ufør(yrkeskade) i 1992 og har hatt mange fastleger. 2-3 har vert ok, men i desember 2013 valgte jeg Dr.Babak Irandoust, viste ikke da at han var sykehuslege/Indremedisiner og overlege.
Nå har jeg hatt legen i snart 7 år, presis, streng, men
det lune gode smilet til legen,gir meg trygghet.
Finner de rette medisinene som har hjulpet meg veldig mye. Alltid presis, så jeg skjønner ikke at noen ikke liker legen. Anbefales bare positivt.

Dyktig

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Veldig fornøyd. Tar seg god tid og gir gode råd. Opplever at jeg alltid får den hjelpen jeg trenger.