Oddvar Ekeberg

Bygdelegene DA

1986

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Bygdelegene DA
Rådhusveien 4 1890 Rakkestad
Tlf: 69 22 40 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Oddvar Ekeberg er en av 8 fastleger i Rakkestad

Siste vurderinger av Oddvar Ekeberg

Dyktig og ærlig

Oddvar Ekeberg har vært min fastlege i mange år. Han er en dyktig lege som alltid har tid til å forklare på en lettfattelig- og ikke minst: ærlig måte. Gir ros og oppmuntring når det er grunnlag for det, men også klar beskjed når det er nødvendig. Ekeberg er flink til å orientere- samt lytte til meg som pasient, og tar aldri avgjørelser uten først å konferere med meg. Som kronisk syk- og diabetiker, føler jeg meg trygg og godt ivaretatt av min fastlege, Oddvar Ekeberg. PS! Han har også glimt i øyet, og serverer gjerne en oppmuntrende kommentar:)

Meget god lege. Har hatt han i mange år.

Ekeberg er en lege med mange gode egenskaper. Jeg føler at jeg ble tatt på alvor. Meget god på respekt og forståelse. Han ordner alltid opp og når jeg bestilte medisiner var det klart dagen etter kl 10.00. Den legen jeg fikk etter Ekeberg sluttet etter kort tid, så var det ny lege hvor jeg da alltid får mine resepter i siste liten, noe som tar veldig på nervene. så derfor har jeg selv valgt og bytte fastlege for først gang. Savner Ekeberg, tror han ble kommunelege. Men håper jeg får et godt forhold til den nye legen som er Thrvaldsen.

En lege som ser Deg

Stødig, behagelig , tar pasienten på alvor, beroligende. Forklarer godt, sender deg videre om behov.

Alltid god kjemi

har hele tiden følt meg godt ivaretatt og fått den behandlingen og oppfølgingen som er relevant for mine kroniske plager, rev.artritt

Helt grei

Grei og lyttende. setter igang det som behøves av underseøkelser

Opptatt av pasienten

Meget tillitsfull og som alltid har tid til å forklare. Kaller en "spade en spade".

Passe fornøyd.

Lang tid og få time,lite hjelp og få innimellom. Vanskelig og få time hos fastlegen,opplever at jeg ofte må til turnuslege i stedet.

Profesjonell

Profesjonell, ryddig, troverdig og hyggelig. En god lege.