Oddvar Ekeberg

Autorisasjon (2021)

Bygdelegene DA Telefonnummer69 22 40 7069 22 40 ...
Rådhusveien 4 1890 Rakkestad
Oddvar Ekeberg er en av 9 fastleger i Rakkestad

Siste vurderinger av Oddvar Ekeberg

Fantastisk fastlege

Min og familiens fastlege gjennom 30 år. Han er lyttende, tar seg tid og ser deg. Kunnskapsrik, handlingskraftig og empatisk. Etter en lengre periode med alvorlig sykdom, er jeg dypt takknemlig for at Ekeberg er min fastlege.

Klok og tillitsvekkende

Ekeberg har vært til uvurderlig hjelp for oss som familie. Vi har hatt utfordringer/sykdom for oss som foreldre, og på barna. I sum har Ekeberg betydd veldig mye i prosesser vi har vært igjennom.
Vi er nå i en god livssituasjon, og vi er takknemlige for hjelpen vi har fått underveis.

Tar pasienten på alvor

Blir alltid godt ivaretatt hos Ekeberg og opplever å bli hørt og tatt på alvor uansett plage eller sykdom. Han ser pasientens behov, kommuniserer godt, er løsningsorientert og erfaren.
En veldig god og trygg lege med glimt i øyet.

Dyktig og ærlig

Oddvar Ekeberg har vært min fastlege i mange år. Han er en dyktig lege som alltid har tid til å forklare på en lettfattelig- og ikke minst: ærlig måte. Gir ros og oppmuntring når det er grunnlag for det, men også klar beskjed når det er nødvendig. Ekeberg er flink til å orientere- samt lytte til meg som pasient, og tar aldri avgjørelser uten først å konferere med meg. Som kronisk syk- og diabetiker, føler jeg meg trygg og godt ivaretatt av min fastlege, Oddvar Ekeberg. PS! Han har også glimt i øyet, og serverer gjerne en oppmuntrende kommentar:)

Meget god lege. Har hatt han i mange år.

Ekeberg er en lege med mange gode egenskaper. Jeg føler at jeg ble tatt på alvor. Meget god på respekt og forståelse. Han ordner alltid opp og når jeg bestilte medisiner var det klart dagen etter kl 10.00. Den legen jeg fikk etter Ekeberg sluttet etter kort tid, så var det ny lege hvor jeg da alltid får mine resepter i siste liten, noe som tar veldig på nervene. så derfor har jeg selv valgt og bytte fastlege for først gang. Savner Ekeberg, tror han ble kommunelege. Men håper jeg får et godt forhold til den nye legen som er Thrvaldsen.