Eva Enger-Olsen

Autorisasjon (2008)

Borgenhaugen Legesenter DA Telefonnummer69 97 20 8069 97 20 ...
Snekkerstubakken 26 1738 Borgenhaugen
Eva Enger-Olsen er en av 55 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Eva Enger-Olsen

Tar seg god tid.

Hun er ikke min fastlege, men jeg var med min mann ved legebesøk. Hun er meget behagelig, viser at hun er fullt tilstede for pasienten, tar seg god tid, formidler trygghet og kunnskap.Selv om hun ligger etter «tidsskjema» viser hun ikke dette på noen måte.
Ja, det kan bli litt ventetid, men når du får slik oppfølging, gjør det ingen ting.

Trygg og imøtekommende

Har hatt Eva en stund nå, og opplever at hun tar ting på alvor - tar seg tid og lytter.
Opplever henne som en varm og fin person med god kunnskap.
Hun kan høres litt brysk ut på telefon, men det er nok fordi jeg ikke ser henne samtidig.
Treg til å svare på meldinger på helsenorge, men svarer som regel grundig når det kommer svar :)

Trygg og ærlig lege!

Hun er en fantastisk god lege som ser deg, hører deg og hjelper deg! Hun er et godt medmenneske samtidig som hun er en dyktig allmennlege! Anbefales!

Eva ryddet opp etter min forrige lege

Etter mye surr med min forrige lege. Nå ser det jaggu ut som jeg får riktige medisiner, og ikke minst skal av medisiner som jeg ikke trenger. Hun er en lege som ser helheten og bakenforliggende årsaker, og ikke bare behandler symptomer.

Seriøs lege, følger meg flott opp

Jeg er veldig glad for å ha en fastlege jeg vurderer som flink, interessert i å hjelpe meg og følger opp min situasjon. Meget godt fornøyd med denne flotte Damen og fastlege ! Robert