Roongnapha Plaipetch

Autorisasjon (2004)

Roongnapha Plaipetch er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Roongnapha Plaipetch

God på småting, men det stopper der

Har vært lett å få hjelp til å løse mindre problemer, og selv om hun er reservert og litt kald har det aldri plaget meg. Hun har gjort jobben sin effektivt. Frem til jeg trengte hjelp med mental helse. Jeg har aldri møtt en mer usympatisk og dømmende person, og jeg kan ikke huske sist noen fikk meg til å føle meg så liten og hjelpesløs. Forståelig nok måtte hun spørre inngående spørsmål, men hun la ord i munnen min og vridde på ting jeg sa. "Jeg vil gjerne tro deg", sa hun.

Mistet respekten for henne og byttet fastlege samme dag.

Mangelfull fastlege.

Når en får ny fastlege , så forventer en at legen ser på sykehistorien til pasienten . Denne fastlegen ser ikke på helheten , men behandler symtomer som er av mindre betydning uten innlevelse eller god kommunikasjon med pasienten .
Alt er ovenifra og ned .
Svært ofte må en vente svært lenge ( opptil 1 t ) etter den timen en har fått .
Fastlegen kan ikke anbefales av meg .

Ikke velg denne fastlegen!

Her er inget positivt å si om denne legen. men jag kan nämna det jag er missførnøjd med under den tiden jag har haft henne.

1.Kommer aldrig i tid. (har väntat minst 30 min var gång og opptill 70 min)
2. Ser på deg når du snakker ,men går in gjenom ene øret og ut gjenom andra.
3. Husker ikke dina kroniska sykdommar , till trots att man er der alltfør ofta.
4. Resepter, henvisninger mm kommer aldrig fram till mottager. Man må ringa å purra og purra.
5. Veldigt førsiktig med å ge medicin og sykmelding (kan sikkert vara en god ting men det er ju en grunn till at man går til legen )

Det finns mye mer å si og vill ikke bli usaklig, men jag vågar aldrig bytte fastlege igen.Så behåll den du har om du er førnøjd selv om du flytter en stykke undan.

Veldig fornøyd

Står på og gir seg ikke før hun får svar. Meget fornøyd da hun gjennomførte alt mulig for å få svar på hva som var galt. En trygg og god lege

Legen jeg var ikke helt fornøyd med

Jeg er ganske misfornøyd og skuffende med min fastelegen.

Jeg savnet:
- tillit og god komunikasjon med legen
- punktlighet
- mangel på forståelse
- viste litte interesse etter siste avtalen