Roongnapha Plaipetch

Autorisasjon (2004)

Roongnapha Plaipetch er en av 16 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Roongnapha Plaipetch

Flink forståelsesfull og seriøs

Har hatt Dr Falck som fastlege i seks år nå og får ikke fullrost henne for måten hun har støttet opp om meg i en vanskelig sykdomsperiode. Fulgt opp med prøver, henvisninger, råd og veiledning. Alt «papirarbeidet» har gått raskt også i forhold til NAV.
Jo da, hun kan være noe forsinket men det er nok fordi hun tar seg tid til pasientene. Vil også gi en rose til de som jobber i resepsjonen og laboratoriet. De er også veldig hjelpsomme og forståelsesfulle. Dette er et lite og koselig legesenter hvor du blir sett, hørt og tatt godt vare på.

Avslappet, god lytter, tar pasienten seriøst

Dette er den beste legen jeg har hatt. Jeg er kroniker, med såkalt sammensatt sykdomsbilde. For meg er det meget viktig å ha en lege som har god tid til meg. Har flyttet en del i Norge og i utlandet, og har derfor erfaring med svært mange leger. Hos denne legen føler jeg at livet mitt går framover. Jeg setter utrolig stor pris på arbeidet denne legen gjør for meg.

Arrogant og ustabil .

Vanskelig å komme i kontakt m/legen. Tlf.stengt fra kl.11.00-13.30. Ringer ikke tilbake til andre leger.Kontakter ikke spesialist en har vært i kontakt med v/behov,men gjør endringer på medesin.Har trekt tilb. resept på kvelden uten å si i fra,men fått den opp å gå igjen etter time.Bedt om epikrise pr. e-post.

Kunskapsrik, trygg, snill, lytter

Kunskapsrik, trygg, snill, lytter. Setter av tid til deg og gir deg full oppmerksomhet og tar prblemene dine på full allvor uansett hva det måtte være.

Ikke noe å klage på

Ikke noe å klage på. Gjør det som er forventet, litt reservert i begynnelsen, men veldig hyggelig nå.
Fine lokaler og enkelt å parkere rett utenfor.