Roongnapha Plaipetch

Autorisasjon (2004)

Roongnapha Plaipetch er en av 19 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Roongnapha Plaipetch

Dårlig oppfølging og uinteressert lege

Måtte til denne legen da min fastlege var syk. Hun var ikke interessert i å følge opp, så jeg måtte tilbake etter en liten stund. Da var det en annen vikarlege som heldigvis tok tak. Denne legen har ikke tid, er kronisk forsinket og virker uinteressert i deg som pasient. Ingen hyggelig opplevelse.

Avgjort den beste lege jeg har vært his.

Jeg har i mange år reist verden rundt, og har en god erfaring i forbindelse med legebesøk utenfor Norge. I mitt møte som pasient hos Roongnapha har jeg alltid følt meg trygg, blitt hørt på, og fulgt opp på beste måte.
Jeg er derfor meget overrasket over den tilbakemelding som gis om Roongnapha. Hun er den beste legen, fordi hun bryr seg om deg som pasient og er faglig medisinsk meget dyktig.

Lytter ikke til pasient,arrogant

Dårlig førsteinntrykk. Hun ser ned på deg. Lytter ikke til pasient, ukomfortabelt. Anbefaler virkelig ikke denne legen. Følger heller ikke opp pasient. Ofte forsinket måtte vente nesten 30-40 min.

God kommunikasjon

Ringer opp etter avtale. Lytter og er lett å snakke med. Viser medfølelse og vilje til å hjelpe til.

Ikke anbefalt

Alltid forsinket, følger ikke opp henvendelser og er ikke kjent med pasientens sykdomshistorie. Virker uengasjert. Får meg til å tvile på kompetansen.