Roongnapha Plaipetch

Autorisasjon (2004)

Roongnapha Plaipetch er en av 19 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Roongnapha Plaipetch

Svært godt fornøyd

Hun har en rolig, vennlig og behagelig væremåte. Det samme må også sies om de på laboratorium og i resepsjonen, man blir godt ivaretatt hele veien. Oppfatter henne som kunnskapsrik i forhold til lavt stoffskifte. Kommer med sine anbefalinger men lar pasienten ha stor grad av medbestemmelse. Glad for at jeg fikk begynne hos henne :-)

Helt suveren med barn!

Mine barn hadde et uheldig møte med en komplett idiot av en lege, de ble skremt å det var panikk hver gang en mann i hvit frakk var synlig. Dro til falch å hun tok seg god tid og de ble trygge og følte seg ivaretatt av henne!

Dyktig

Saklig, ryddig og proffesjonell.
Løsningsorientert.
Medmenneskelig, men duller ikke.
Veldig godt fornøyd med svangerskapsoppfølging!

Dette er første legen jeg har følt meg 100% trygg hos.

Vennlig og trygg personlighet.Føler hun lytter og viser sympati. Resept lå klar med det samme.Hennes konklusjon på problemet var nøyaktig.Fikk god behandling generelt og vil fortsette hos henne.

Godt førsteinntrykk, men det var feil

Har aldri sendt et brev til riktig tid. Henvendelser til andre offentlige etater kommer aldri frem ( Personforsikringspapirer, KLP, BUP etc). De blir nok aldri sendt. Har aldri møtt mer humørsyk lege. Jeg har igjennom ca 7-8 år aldri opplevd at hun er tilstede dersom man får time på morgenen. Forsinkelser på minst 45 min hver dag! Hun har nå eget legekontor sammen med mannen sin, og ingen av de kritikkverdige tingene er blitt noe bedre.
Positivt: Hun er flink til å henvise videre om hun er usikker. Og gir ikke sykemeldinger eller medisiner i hytt og pine.