Roongnapha Plaipetch

Årnes Legesenter
Kvinne, 49 år

Godkjenning

Autorisasjon (2004)

Ledige plasser

119 av 1200

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Roongnapha Plaipetch er en av 16 fastleger i Nes

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(37)
37 vurderinger
Tilgjengelighet
(32)
32 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(33)
33 vurderinger
Service
(29)
29 vurderinger

Siste vurderinger av Roongnapha Plaipetch

Grundig, men streng

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun kan kanskje oppfattes som kald og streng, men tar deg på alvor. Er ikke løs i snippen med reseptblokka, og det er nok vanskelig for mange som vil ha 'vante' medisiner, men dette er faglig sett ikke feil. Pasienten vet sjelden best hva som er adekvat behandlingsform ;) dyktig og effektiv!

Det som er negativt med denne legen er ikke henne selv, men forkontor/resepsjon og laboratorieområde. Det er befolket av trege, ineffektive og tafatte ansatte som skaper vanvittige køer og laaaaang ventetid. FY!

Seriøs, empatisk og strukturert.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun tar god til utredning, god oppfølging over tid, jobber systematisk, medisinerer ikke mer enn nødvendig.
Desverre er det ikke mulig med kommunikasjon per telefon eller nettløsning med legen.
Virker som legene ved dette kontoret kan lide under det man til tider kan kalle, nedlatende og elendig service fra resepsjon/i telefon.

Lite engasjert.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Alltid dårlig tid, tar seg ikke tid til pasienten, lytter ikke, og er alltid for sen.
Vil ha deg ut derifra kjappest mulig.

seriøs og tillitsvekkende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

en lege som involverer seg og tar seg tid, problemet er ofte venteværelse og telefonsentral. kunne trengt mer personale i resepsjonen.

Engasjert og empatisk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tar seg tid når det trengs, virker interessert og gir god hjelp. Forsiktig med medisinering.