Roongnapha Plaipetch

Autorisasjon (2004)

Roongnapha Plaipetch er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Roongnapha Plaipetch

rolig og imøtekommende

Ser på deg istedenfor dataen, hører på det man har og si og sjekker gjerne ut flere ting enn det du egentlig har time for hvis du lurer på noe. Føler meg veldig godt ivaretatt !!

Veldig dårlig

uintresert, treig og utilgjengelig. Skulle bli henvist,ingenting skjedde, selv om prøvene ikke var bra. Fikk også en ekstra faktura i posten , som jeg hadde betalt på legekontoret. Synes generelt hele apotekergården legesenter er dårlig. Jeg byttet fastlege etter 3 gang hos henne. Jeg hadde vært fornøyd om hun hadde trodd på det jeg sa, fulgte opp det hun sier, att hun hadde hatt tid til å høre litt og kansje vise litt sympati. Bruk en annen lege er mitt råd. Byttet lege og var heldig med valg etter Roongapa.

Skuffende

Etter første møtet med legen var jeg strålende fornøyd, og følte meg forstått. Jeg ble lovet hjelp og oppfølging, men fikk ingen av delene. Jeg fikk beskjed om å ringe når som helst, men den eneste gangen jeg gjorde dette (fordi jeg fikk faktura i posten etter en allerede betalt legetime) fikk jeg beskjed om at hun skulle ringe tilbake. Noe som ikke skjedde. Toppen av kransekaka er at jeg i dag har mottatt brev om at jeg etter søknad fra lege skal til en gynekolog om noen mnd. Bakgrunn for dette (regner jeg med) er en celleforandringsprøve tatt for ca 4 mnd siden. Jeg skulle få svar på dette i løpet av noen uker om det var noe galt. Ingen har kontaktet meg, og tydeligvis er det noe som ikke stemmer med prøvene siden jeg har fått time hos gynekolog. Er frustrert og enda en gang skikkelig skuffa over behandlingen. Om det ikke var for at jeg skulle flytte snart hadde jeg garantert byttet fastlege.

Idiotisk

Denne legen er ikke til å stole på. Må mase for å få medisiner man går fast på, har aldri tid og er ikke interessert i å finne løsninger. Ringer aldri tilbake når hun blir bedt om det.
Denne legen er det bare å holde seg unna hvis man vil bli frisk!

Grundig, men streng

Hun kan kanskje oppfattes som kald og streng, men tar deg på alvor. Er ikke løs i snippen med reseptblokka, og det er nok vanskelig for mange som vil ha 'vante' medisiner, men dette er faglig sett ikke feil. Pasienten vet sjelden best hva som er adekvat behandlingsform ;) dyktig og effektiv!

Det som er negativt med denne legen er ikke henne selv, men forkontor/resepsjon og laboratorieområde. Det er befolket av trege, ineffektive og tafatte ansatte som skaper vanvittige køer og laaaaang ventetid. FY!