Johan Wictorin

Autorisasjon (1995)

Johan Wictorin er en av 7 fastleger i Trysil

Siste vurderinger av Johan Wictorin

Engasjert og interessert

Legen viser interesse og engasjement og følger godt opp. Lett å etterbestille medisiner. Legen framstår med trygghet

Dyktig lege

Fantastisk! Observant, ivaretar pasienten på en helhetlig og god måte. Empatisk, medmennesklig, ivaretar de hygieniske prinsipper. Superfornøyd!

MEGET FORNØYD MED DR. WICTORIN

Jeg har gleden av å ha Dr. Wictorin som min fastlege. Jeg har bare positivt å si om ham. Han er trygg, faglig sterk og meget rutinert. Og han tar seg tid til å høre på meg. Har aldri følt at han har dårlig tid. Flink til å henvise videre om han anser det nødvendig. Følger meg opp meget bra. Han anbefales varmt!

Bra lege

Med Johan kan du være sikker på at du blir lyttet til.
Har hatt noen helseproblemer i det siste og alle legene jeg har vært hos har bare tatt en blodprøve også blitt ferdig med saken.
Johan derimot setter seg inn i saken og er bestemt på å lytte på deg og dine tanker og behandle sykdommen istedet for bare symptomene. 10/10

Kunnskapsrik

En veldig god lege som er kunnskapsrik og en lege som får deg til å føle at han virkelig lytter til deg. Han er også en lege, som i motsetning til mange andre, innrømme om han ikke kan alt om noe men da tar han seg tid til å undersøke nærmere. Den beste lege jeg gar hatt av alle jeg har hatt (9 stk).