Johan Wictorin

Autorisasjon (1995)

Johan Wictorin er en av 7 fastleger i Trysil

Siste vurderinger av Johan Wictorin

Bra lege

Med Johan kan du være sikker på at du blir lyttet til.
Har hatt noen helseproblemer i det siste og alle legene jeg har vært hos har bare tatt en blodprøve også blitt ferdig med saken.
Johan derimot setter seg inn i saken og er bestemt på å lytte på deg og dine tanker og behandle sykdommen istedet for bare symptomene. 10/10

Kunnskapsrik

En veldig god lege som er kunnskapsrik og en lege som får deg til å føle at han virkelig lytter til deg. Han er også en lege, som i motsetning til mange andre, innrømme om han ikke kan alt om noe men da tar han seg tid til å undersøke nærmere. Den beste lege jeg gar hatt av alle jeg har hatt (9 stk).

Manopulativ

Det bynnte bra men etter 3 års tid so har det gådt strakt nerfor . Skriver orelevante ting på legeintyg samt tar blodprøver av dæ ,utten at du veit ka de er for ,men det blir nokk sånn ner du har 1300 pasienter .

Veldig flink!

Aldri noe tull når man er hos han. Gjør alt fra vanlig sykdomstilfeller, til selv å utføre småkirurgi. Aldri opplevd å blitt feilbehandlet av han. Kan sterkt anbefales.

En veldig bra lege

Behagelig. Dyktig. Min favoritt blant legene. Wictorin setter seg fort inn i "problemet".