Trysil Legesenter

Lundevegen 3 2420 Trysil

Siste vurderinger av behandlere ved Trysil Legesenter

MEGET FORNØYD MED DR. WICTORIN

Lege: Johan Wictorin Skrevet

Jeg har gleden av å ha Dr. Wictorin som min fastlege. Jeg har bare positivt å si om ham. Han er trygg, faglig sterk og meget rutinert. Og han tar seg tid til å høre på meg. Har aldri følt at han har dårlig tid. Flink til å henvise videre om han anser det nødvendig. Følger meg opp meget bra. Han anbefales varmt!

Erfaren og kunnskapsrik

Lege: Jan Fredrik Bjørnberg Skrevet

Har brukt Bjørnberg i 5 år og opplevd ham som meget trygg, erfaren og kunnskapsrik. Smilet er alltid på lur og han tar meg alltid på alvor. Flink med pasienter og gir gode råd. Får alltid medisinene jeg vil ha når behovet er velbegrunnet. Følger alltid opp avtaler og er sjelden forsinket.
Han har det travelt, som alle fastleger. Et godt råd er å lese seg opp på egen situasjon og egne medisiner, men ikke tro at du vet mer enn legen. Still gjerne spørsmål, du får alltid gode og velbegrunnede svar.

Bra lege

Lege: Johan Wictorin Skrevet

Med Johan kan du være sikker på at du blir lyttet til.
Har hatt noen helseproblemer i det siste og alle legene jeg har vært hos har bare tatt en blodprøve også blitt ferdig med saken.
Johan derimot setter seg inn i saken og er bestemt på å lytte på deg og dine tanker og behandle sykdommen istedet for bare symptomene. 10/10

Den beste legen jeg har hatt i Trysil på 23 år.

Lege: Henrik Nilsen Skaamedal Skrevet

Han tar deg på alvor,er empatisk og tar tid til sine pasienter. Han lytter,gir deg svar på prøvene jeg tar det.. Den beste legen,få fler av de,de forstår.

Faglig oppdatert

Lege: Axel Christoffer Vasli Skrevet

Faglig oppdatert, nøye og effektiv. Følger opp det han skal. Trygg i sin jobb. Godt fornøyd med denne fastlegen.