Trysil Legesenter

Lundevegen 3 2420 Trysil

Siste vurderinger av behandlere ved Trysil Legesenter

Fornøyd

Lege: Axel Christoffer Vasli Skrevet

Enestående lege, kunnskapsrik med bred faglig kompetanse. Alltid imøtekommende og presis. Anbefaler Aksel som lege.

Ekstremt arrogant og nedlatende.

Lege: Axel Christoffer Vasli Skrevet

Denne legen er ekstremt arrogant og nedlatende. Har ingen tiltro til pasienten ei heller til andre leger pasienten har vært til behandling hos. Snakker over hodet på deg. Avbryter før du får fortalt hva som er i veien. Er særdeles frekk. Og håner måten andre leger har behandlet deg på. Stiller spørsmålstegn ved alle tidligere behandlinger men foreslår ingen nye. Bare at problemet ikke er et reelt problem. Føler virkelig han vil ha meg ut av legekontoret fortest mulig. Hilser ikke engang ved første møte eller i det hele tatt.
Vil virkelig fraråde denne legen. Og han har fått mange sjanser.

Engasjert og interessert

Lege: Johan Wictorin Skrevet

Legen viser interesse og engasjement og følger godt opp. Lett å etterbestille medisiner. Legen framstår med trygghet

Dyktig lege

Lege: Johan Wictorin Skrevet

Fantastisk! Observant, ivaretar pasienten på en helhetlig og god måte. Empatisk, medmennesklig, ivaretar de hygieniske prinsipper. Superfornøyd!

MEGET FORNØYD MED DR. WICTORIN

Lege: Johan Wictorin Skrevet

Jeg har gleden av å ha Dr. Wictorin som min fastlege. Jeg har bare positivt å si om ham. Han er trygg, faglig sterk og meget rutinert. Og han tar seg tid til å høre på meg. Har aldri følt at han har dårlig tid. Flink til å henvise videre om han anser det nødvendig. Følger meg opp meget bra. Han anbefales varmt!