Mohammad Sidiq Faizi

Tlf: 69 17 59 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mohammad Sidiq Faizi er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Mohammad Sidiq Faizi

profesjonell

Han er min fastlege ca et år nå og jeg er kjempe fornøyd ! han er veldig snil og profesjonell. Jeg var aldri skuffet...

Godt fornøyd

Har hatt dr. Faizi som fastlege i en årrekke og har intet å utsette på hverken han eller hans medarbeidere. Nå skal det sies at jeg ikke er så ofte syk og har vel gjennom de siste 10 årene kun vært innom 4 ganger så noen storbruker av fastlegetjenesten har jeg aldri vært. Han lytter til det jeg sier og har i tillegg tatt flere prøver enn jeg regnet med for å sjekke status på helsen min. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor hver gang jeg har vært der og er godt fornøyd med fastlegen min, samt hans alltid hyggelige medarbeider.

Den beste legen noensinne!

Den eneste grunnen til at jeg har ikke byttet lege siden jeg flyttet fra Halden er at jeg er sikker på at jeg ikke kommer til å finne en bedre lege enn han. Blant mange andre gode egenskaper han har vil jeg bare nevne noe få her. Han er interessert i det du kommer med, og svarer på spørsmål man stiller. Er høflig. Undersøker og finner ut av ting som han ikke er sikker på. Det er mange leger der ute som kunne lært en ting eller to av Dr. Faizi.

Styr unna!

Som flere nevner; bortsett fra hyggelig sekretær er det lite bra å si om denne karen.

Hører åpenbart ikke etter hva pasienten sier og er i tillegg svært frekk.

En bra lege fra min erfaring.

Han er hyggelig og hører etter når man snakker saklig med han, han undersøker uansett for å få sin egen vurdering, noe som jeg syns er bra, tross alt han er legen og står med ansvaret hvis noe er galt. Og ber jeg om videre undersøkelser etc av spesialist så får jeg det ved skader.

Kunne vært bedre lege selv!

Eneste positive, som mange flere nevner, er at de som jobber på kontoret er hyggelige og at det er lett å få time der.
Når det gjelder det negative vet jeg ikke helt hvor jeg skal begynne.. Mye av det som er skrevet her tidligere kjenner jeg godt igjen. Så derfor skal jeg ikke gå nærmere i detalj på dette, annet enn å bekrefte at det som står her er sant.
Å prøv for all del ikke å fortelle han hva som feiler deg (diagnose)! Da for du en lang tale om at det er han som er lege, og at du bare er passient! Noe han kommer til å bruke mye av den lille tiden på, selv om det viser seg at du hadde rett.
Ikke en lege å anbefale!

Bryr seg ikke, lytter ikke!

Lar meg ikke fortelle om flere symptomer enn ett pr konsultasjon; da blir jeg avbrutt med at jeg må bestille ny time for disse! Leser ikke rapportene fra spesialistene. Altfor lite gjøres. Ingen diagnose = ikke berettiget hjelp. Straks brukt opp maks 4 års arbeidsavklaringspenger.

Ikke til å anbefale!!

har ikke noe positive erfaringer etter å ha vært hos Dr. Faizi! Han lytter ikke til meg, og gidde ikke henvise videre til spesialister. frekk er han også! har aldri vært borti en så dårlig lege før, det er rett og slett skremmende. man får fort time og kommer lett igjennom på tlf men ærlig talt, det hjelper ikke når legen ikke er iteresert i å hjelpe deg!

Fornøyd

Jeg synes tidligere anmeldelser etterlater for dårlig inntrykk. Både jeg, min ektemann og min datter på 2.5 år bruker Faizi og vi er der relativt ofte for med småbarn er det mye sykdom. Alltid rask time, alltid hyggelig mottatt.både av helsesekretæren og Faizi. Fastleger har maksimalt tyve min. til disposisjon for hver pasient inklusiv for-og etterarbeid, vær klar over det.

Og angående p-pillekommentaren: Jeg har aldri fått mer enn 3 månedersrespter hos fastleger. Normalt går man vel til gynekologen for p-piller?

Under gjennomsnittet

Mohammad virker litt fraværende, og er uempatisk. Han er brukbar i muntlig norsk, men er svak skriftlig.

Kunnskapen hans *virker* kurrant, og han gjør ting teknisk riktig.

Legestasjonspersonalet er hyggelige.

Jeg har ikke hatt direkte dårlige opplevelser med ham, men det føles merkelig å ha legetime der. Noe passer ikke helt.

Kanskje det er derfor han er den eneste fastlegen i halden med 50+ ledige plasser, mens alle de andre legene er fulle?

Personlig, ville jeg valgt en fastlege i en annen by om jeg visste dette på forhånd. Det er bedre å pendle til en god lege enn å ha kort reisetid til en som er dårlig.

Den dårligste legen jeg har vært borti

For å ta det eneste positive først, folkene på kontoret var hyggelige og det var veldig lett å få time fort.
Deretter er det bare negativt. Denne legen har (iallefall i mitt tilfelle) overhodet ikke respekt for andre mennesker, han hører ikke på det som blir sagt, han tror ikke du som pasient overhodet kjenner din egen kropp eller kan vite om/at noe er galt. Han tror ikke på det som blir sagt. Har du en tidligere diagnose gidder han ikke sjekke om det kan være noe nytt som har oppstått i det hele tatt, og han nekter i det lengste å sende deg videre til spesialist. Anbefales ikke.

Kort ventetid

Får som regel time på kort varsel. Ved behov for videre henvisning til spesialist skjer dette også fort.

Sukkertøy?

Hadde en time hos han hvor jeg samtidig ba om resept på p-piller. Den forrige jeg hadde fått var bare på 3 mnd, så jeg spurte om han ikke kunne skrive ut for et år. Da så han på meg og sa: "Det er ikke sukkertøy". Dermed fikk jeg en til på 3 mnd! Dermed ringte jeg til Volvat hvor de skrev ut for 1 år over telefon. Anbefaler ikke denne legen til noen!