Mohammad Sidiq Faizi

Storgata Legekontor Mann, 57 år

Autorisert1998
Ledige plasser 156 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Storgata Legekontor

Storgata 12 1771 Halden
Mohammad Sidiq Faizi er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Mohammad Sidiq Faizi

Den beste legen noensinne!

Den eneste grunnen til at jeg har ikke byttet lege siden jeg flyttet fra Halden er at jeg er sikker på at jeg ikke kommer til å finne en bedre lege enn han. Blant mange andre gode egenskaper han har vil jeg bare nevne noe få her. Han er interessert i det du kommer med, og svarer på spørsmål man stiller. Er høflig. Undersøker og finner ut av ting som han ikke er sikker på. Det er mange leger der ute som kunne lært en ting eller to av Dr. Faizi.

Styr unna!

Som flere nevner; bortsett fra hyggelig sekretær er det lite bra å si om denne karen.

Hører åpenbart ikke etter hva pasienten sier og er i tillegg svært frekk.

En bra lege fra min erfaring.

Han er hyggelig og hører etter når man snakker saklig med han, han undersøker uansett for å få sin egen vurdering, noe som jeg syns er bra, tross alt han er legen og står med ansvaret hvis noe er galt. Og ber jeg om videre undersøkelser etc av spesialist så får jeg det ved skader.

Kunne vært bedre lege selv!

Eneste positive, som mange flere nevner, er at de som jobber på kontoret er hyggelige og at det er lett å få time der.
Når det gjelder det negative vet jeg ikke helt hvor jeg skal begynne.. Mye av det som er skrevet her tidligere kjenner jeg godt igjen. Så derfor skal jeg ikke gå nærmere i detalj på dette, annet enn å bekrefte at det som står her er sant.
Å prøv for all del ikke å fortelle han hva som feiler deg (diagnose)! Da for du en lang tale om at det er han som er lege, og at du bare er passient! Noe han kommer til å bruke mye av den lille tiden på, selv om det viser seg at du hadde rett.
Ikke en lege å anbefale!

Bryr seg ikke, lytter ikke!

Lar meg ikke fortelle om flere symptomer enn ett pr konsultasjon; da blir jeg avbrutt med at jeg må bestille ny time for disse! Leser ikke rapportene fra spesialistene. Altfor lite gjøres. Ingen diagnose = ikke berettiget hjelp. Straks brukt opp maks 4 års arbeidsavklaringspenger.