Mohammad Sidiq Faizi

Autorisasjon (1998)

Mohammad Sidiq Faizi er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Mohammad Sidiq Faizi

Ikke ring han hvis du er skadet eller syk

Han er uten empati,frekk. Han hører ikke på pasienten.må se meg om etter en ny fastlege.kontorsøster er veldig hyggelig.

Trygg og god kunnskap

Jeg kjenner ikke til en bedre lege en dr Faizi.
Etter å vært hos flere leger, var han den eneste som tok tak i ting.
Jeg ble ordentlig undersøkt, og sendt videre til spesialister.
Fikk rett medisinering, og behandling.
Jeg bytter aldri ut legen min, når jeg føler han er den eneste av 7 ulike leger som tok meg seriøst.

profesjonell

Han er min fastlege ca et år nå og jeg er kjempe fornøyd ! han er veldig snil og profesjonell. Jeg var aldri skuffet...

Godt fornøyd

Har hatt dr. Faizi som fastlege i en årrekke og har intet å utsette på hverken han eller hans medarbeidere. Nå skal det sies at jeg ikke er så ofte syk og har vel gjennom de siste 10 årene kun vært innom 4 ganger så noen storbruker av fastlegetjenesten har jeg aldri vært. Han lytter til det jeg sier og har i tillegg tatt flere prøver enn jeg regnet med for å sjekke status på helsen min. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor hver gang jeg har vært der og er godt fornøyd med fastlegen min, samt hans alltid hyggelige medarbeider.

Den beste legen noensinne!

Den eneste grunnen til at jeg har ikke byttet lege siden jeg flyttet fra Halden er at jeg er sikker på at jeg ikke kommer til å finne en bedre lege enn han. Blant mange andre gode egenskaper han har vil jeg bare nevne noe få her. Han er interessert i det du kommer med, og svarer på spørsmål man stiller. Er høflig. Undersøker og finner ut av ting som han ikke er sikker på. Det er mange leger der ute som kunne lært en ting eller to av Dr. Faizi.