Mohammad Sidiq Faizi

Autorisasjon (1998)

Mohammad Sidiq Faizi er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Mohammad Sidiq Faizi

Under gjennomsnittet

Mohammad virker litt fraværende, og er uempatisk. Han er brukbar i muntlig norsk, men er svak skriftlig.

Kunnskapen hans *virker* kurrant, og han gjør ting teknisk riktig.

Legestasjonspersonalet er hyggelige.

Jeg har ikke hatt direkte dårlige opplevelser med ham, men det føles merkelig å ha legetime der. Noe passer ikke helt.

Kanskje det er derfor han er den eneste fastlegen i halden med 50+ ledige plasser, mens alle de andre legene er fulle?

Personlig, ville jeg valgt en fastlege i en annen by om jeg visste dette på forhånd. Det er bedre å pendle til en god lege enn å ha kort reisetid til en som er dårlig.

Den dårligste legen jeg har vært borti

For å ta det eneste positive først, folkene på kontoret var hyggelige og det var veldig lett å få time fort.
Deretter er det bare negativt. Denne legen har (iallefall i mitt tilfelle) overhodet ikke respekt for andre mennesker, han hører ikke på det som blir sagt, han tror ikke du som pasient overhodet kjenner din egen kropp eller kan vite om/at noe er galt. Han tror ikke på det som blir sagt. Har du en tidligere diagnose gidder han ikke sjekke om det kan være noe nytt som har oppstått i det hele tatt, og han nekter i det lengste å sende deg videre til spesialist. Anbefales ikke.

Kort ventetid

Får som regel time på kort varsel. Ved behov for videre henvisning til spesialist skjer dette også fort.

Sukkertøy?

Hadde en time hos han hvor jeg samtidig ba om resept på p-piller. Den forrige jeg hadde fått var bare på 3 mnd, så jeg spurte om han ikke kunne skrive ut for et år. Da så han på meg og sa: "Det er ikke sukkertøy". Dermed fikk jeg en til på 3 mnd! Dermed ringte jeg til Volvat hvor de skrev ut for 1 år over telefon. Anbefaler ikke denne legen til noen!