Laila Anne Farnes

Autorisasjon (1984)

Laila Anne Farnes er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Laila Anne Farnes

Forsinket og ikke tillitsfull

Stortest alltid forsinket. Får en følelse av at legene ikke tar meg seriøst.
Et eksempel. Jeg brakk albuen for andre gang og dro til legevakten i Oslo. Der fikk jeg påvist brudd i albuen på samme sted som sist. Jeg fikk kun 2 dager sykemelding siden det er fastlegen som må gi lengre sykemelding. Når jeg kom til legetimen på Hakadal, fant ikke legen journalen fra legevakten i Oslo og tvilte på at jeg hadde brudd i albuen på tross av at jeg gikk med armen i fatle og hadde smerter… jeg fikk sykemelding til sist, etter det som føltes ut som et avhør som ikke handlet om skaden men min troverdighet.

Flink og kunskapsrik

Tar seg tid til å lytte. Gir pasienten gode svar og forklaringer. Føler meg trygg i hennes hender. En god ting hos legen er å ikke føle seg stresset, det gjør jeg aldri hos Laila.

Fantastisk lege

Dette er en lege som virkelig jobber for pasientene sine, hun er veldig flink til å kommunisere og tar alltid kontakt om det skulle være noe med prøvene. Dette er en av de mest fantastiske menneskene jeg har møtt, hun har hjulpet meg mer enn noen andre leger.

Vanskelig og forvirrende

Når du kommer inn til denne legen vet du ofte mer enn det du gjør når du forlater kontoret hennes.
Hun sier du er sykemeldt ut uken, og det kan bety mandag til fredag eller mer sannsynlig mandag til onsdag.
Hun er en dårlig lege. Enkelt og greit.

Flink og kunnskapsrik

Hun er meg flink og grundig. Lytter på hva du har å si, kan være litt stresset noen ganger, men er meget fornøyd.