Jan Reidar Bærug Hansen

Autorisasjon (2005)

Jan Reidar Bærug Hansen er en av 51 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Jan Reidar Bærug Hansen

Fantastisk fastlege

Han svarer alltid kjapt, man får time fort og jeg har ikke opplevd å bli sittende lenge på venterommet hos ham. Han er veldig hyggelig og lett å snakke med. Jeg er superfornøyd med å ha fått ham som fastlege!

Trygg og forståelsesfull

Jeg hadde ekstrem helseangst og ble møtt med god forståelse, og jeg fikk rask hjelp! Til tross for at han var vikar for min fastlege og ikke kjente meg, tok han meg seriøst med en gang og hjalp meg.

Trygg fastlege

Meget bra, han lytter til deg og får raske tilbakemeldinger når du skriver til han. Som fastlege er han meget menneskelig og tar seg tid til å lytte.

Utrivelig og dømmende

Var en gang hos denne legen da han var vikar for min fastlege. Han presenterte seg ikke, men begynte straks å komme med direkte personangrep og beskyldninger. Han er sikkert en flott lege for mennesker som er lite syke. Derimot så er han en lege ikke duger til mennesker som er kronisk syke. Anbefaler ikke denne lege.

Fantastisk lege!

Denne fastlegen er fantastisk! Tar pasienten på alvor, tar seg tid, følger opp, er blid og imøtekommende. Lett å snakke med, og faglig dyktig. Skal aldri bytte!!