Jan Reidar Hansen

Roald Amundsens gate 36 1723 Sarpsborg
Jan Reidar Hansen er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Jan Reidar Hansen

Landets beste fastlege

Jeg hadde mistet troen på helsevesenet, denne legen forandret det. Han er både faglig dyktig, imøtekommende og svært hjelpsom. En lege man kan fortelle alt til uten å føle at man er til bry, jeg er derfor evig takknemlig for å ha han som fastlege.

Utrolig dyktig lege

Legen er utrolig dyktig, lytter til pasienten og tar tak i problemet øyeblikkelig. Han tar seg god tid og er veldig lett å kommunisere med. Min mann og jeg er veldig glade og takknemlige for at vi er så heldige å ha ham som fastlege!

Seriøs, dyktig og menneskelig

Jeg har hatt flere fastleger, vært mye syk og har ekstremt mange allergier. Aldri har en fastlege vært bedre, er du for syk til å komme så kommer han HJEM til deg! han er ekstremt dyktig, og oppriktig intresert i å lytte å hjelpe! Denne fastlegen fortjener mye ros!

Anbefales !

En meget behagelig lege som lytter, tar deg på alvor og det er lett og samarbeide med.
Oppdatert faglig.
Får raskt time og det er sjelden ventetid.

Kjempeflink

Jeg fikk gleden av å møte denne legen da jeg egentlig har hans kollega som fastlege, men jeg hadde et problem som hastet, og han var så grei at han lot meg komme inn på dagen. Han er meget god til å lytte og tar deg på alvor.