Trine Haug

Autorisasjon (2002)

Trine Haug er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Trine Haug

Lite lydhør

Det er helt ille hvor lite lydhør denne legen er. Skal du få hjelp, må du ikke komme med en anelse om hva som er galt, iallfall må du være stille om det. Hvis ikke må du regne med å forsinke behandlingen, da det virker som at hun selv må komme frem til hva som er galt. Først da vil hun henvise videre. Har opplevd dette både med meg selv og barna mine, og jeg har hatt rett hver gang. Hun har i tillegg et veldig skiftende humør, så du vet aldri hva du møter. Nå har jeg gitt opp og valgt å sette meg på venteliste hos en annen lege. Kan ikke ha en lege som ikke lytter, bare fordi hun selv ikke kom på diagnosen.

Til stede

Ser pasienten, alltid vennlig og tilgjengelig.
Lett å snakke med, stor innsikt i livets mange spørsmål og strabaser.

Trygg og flink lege

Jeg har hatt Trine Haug som fastlege i mange år. Var ikke særlig fornøyd til å begynne med, men med tiden har dette endret seg, etter en noe heftig diskusjon. Nå har jeg bare gode opplevelser. Hun følger bra opp etter prøver, røntgen etc. Føler jeg har en fastlege som følger meg bra opp.

Seriøs og interresert

Hatt Trine som fastlege i mange år. For meg har hun alltid gjort en god jobb. Alltid tid til å høre, og alltid tid til å sjekke. Har alltid sendt meg videre hvis hun har hatt behov for noe mer enn det hun kan nok om selv. Ingen problemer med noe som helst.

Ikke fornøyd

Har hatt Trine som fastlege en stund nå, og jeg føler meg teit hver gang jeg forlater legekontoret. Føler meg ikke trodd, og føler problemene mine blir bagatellisert.

Det blir også satt opp veldig mange legetimer, for å hale ut utredningen som kunne vært gjort på et par timer, så jeg som pasient må betale unødvendig mye penger.

Trine er imidlertid hyggelig, men det er slitsomt å føle at man ikke blir tatt seriøst.