Trine Haug

Jeløy Legesenter

2002

Jeløy Legesenter Telefonnummer69 91 03 0069 91 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ole Vigs gate 13 1517 Moss
Trine Haug er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Trine Haug

Glimrende lege.

Jeg er svært fornøyd med dr. Haug. Veldig hyggelig og snill lege. Tar seg god tid til å lytte og god lege. Jeg blir alltid glad når jeg har legetime. Imøtekommende og god lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Fastlegeordningen

Opplever at fastlegeordningen er "firkantet" og lite brukervennlig for pasienter med redusert psykisk helse. Her har systemet mye å gå på. Valget blir enkelt; søke seg til privatklinikk der de er mye mer imøtekommende og ser pasientens behov. Betaler gladelig mer pr konsultasjon.

Lyttende og empatisk lege

Trine tar deg på alvor og tar skikkelige undersøkelser. Henviser til spesialist når det er nødvendig. Hun er fin å snakke med. Rolig og behagelig. Har brukt henne i mange år og er svært fornøyd. Anbefales!

Bytter fastlege

Har hatt Trine Haug som fastlege noen år, burde ha byttet for lenge siden. Hun er ikke forberedt til din time, du må spørre om resultater av prøver og røntgen etc. Ikke en fastlege jeg vil anbefale til andre.

Merkelig system og lite oppdatert lege

Jeg hadde Trine Haug som vikar for min fastlege. Kom dit med et ganske vanlig problem, og symptomene var helt typiske.
Likevel var hun usikker og måtte overtales til å gi meg medisin.
Men verre var det at jeg først ble vurdert av dem på kontoret. De ga meg råd pr sms, og først da det var prøvd og ikke virket, fikk jeg time.