Trine Haug

Jeløy Legesenter

Ole Vigs gate 13 1517 Moss
Trine Haug er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Trine Haug

Går derfra som et stort spørsmålstegn!

Alltid forsinket. Dårlig kommunikasjon. Ved en konsultasjon med praktikant tilstede falt hun helt ut. Føler hun ikke oppfatter hva jeg sier. Vil si jeg følte det som Venus og Mars. Har skiftet lege til en som virkelig tok affære. Utrolig glad for det. Anbefaler ikke denne legen. Det virker som om legen ikke liker å sende pasienter til spesialist(er).

Vil bytte

Leter etter ny fastlege. Denne er ikke spesielt god. Hun bryr seg ikke om meg og mine plager. Undersøker/behandler ikke mine plager. Kanskje andre liker henne?

Vurdering

Stiller uforberedt, møter ikke til timer og har ingen dybde og fungerer mest som en vanskelig tilgjengelig bomstasjon for behandling av spesialister

Ikke flink

Har absolutt ingen forståelse for dine plager og venter så lenge som mulig med å henvise deg videre. Har ofte ingen løsninger til hva du kan gjøre for å få bedre helse selv om du selv er motivert til å gjøre det som trengs for å bli kvitt helseplager. Anbefaler ikke denne legen.

11 år som pasient hos trine haug

Etter 11 år som pasient har jeg ikke mye positivt å si om Trine Haug.

jeg ble hele tiden oppfordret til å komme på samtaler. men trine haug lukket bare ørene helt for alt jeg har sakt/sa.

trine haug gir så og si aldrig ut henvisninger.

når en lege tror at den kan mer enn den kan, så kommer man ingen vei.

det beste jeg har gjort i mitt liv er å bytte fastlege.