Trine Haug

Tlf: 69 91 03 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trine Haug er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Trine Haug

Bytter fastlege

Har hatt Trine Haug som fastlege noen år, burde ha byttet for lenge siden. Hun er ikke forberedt til din time, du må spørre om resultater av prøver og røntgen etc. Ikke en fastlege jeg vil anbefale til andre.

Merkelig system og lite oppdatert lege

Jeg hadde Trine Haug som vikar for min fastlege. Kom dit med et ganske vanlig problem, og symptomene var helt typiske.
Likevel var hun usikker og måtte overtales til å gi meg medisin.
Men verre var det at jeg først ble vurdert av dem på kontoret. De ga meg råd pr sms, og først da det var prøvd og ikke virket, fikk jeg time.

Veldig snill og dyktig i sin jobb.

Dr. Haug. Tar seg alltid god og lytter på ens problemer og sykdom. Veldig flink til å følge opp og gi beskjed videre. Bryr seg og spør alltid om noe hun kan gjøre videre. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege. Får alltid snille kommentarer, og blir behandlet hyggelig. Veldig effektivt og greit når jeg har time. Har aldri gått mer enn 25 minutter over-tid for meg til fastlagt time hos min fastlege. Anbefaler legen på det sterkeste og tenk på legene har mer enn nok å sette seg inn i både psykisk og fysisk. Så ikke minst det er veldig renslig på jeløy-legesenter og man blir i varetatt.

Går derfra som et stort spørsmålstegn!

Alltid forsinket. Dårlig kommunikasjon. Ved en konsultasjon med praktikant tilstede falt hun helt ut. Føler hun ikke oppfatter hva jeg sier. Vil si jeg følte det som Venus og Mars. Har skiftet lege til en som virkelig tok affære. Utrolig glad for det. Anbefaler ikke denne legen. Det virker som om legen ikke liker å sende pasienter til spesialist(er).

Vil bytte

Leter etter ny fastlege. Denne er ikke spesielt god. Hun bryr seg ikke om meg og mine plager. Undersøker/behandler ikke mine plager. Kanskje andre liker henne?

Vurdering

Stiller uforberedt, møter ikke til timer og har ingen dybde og fungerer mest som en vanskelig tilgjengelig bomstasjon for behandling av spesialister

Ikke flink

Har absolutt ingen forståelse for dine plager og venter så lenge som mulig med å henvise deg videre. Har ofte ingen løsninger til hva du kan gjøre for å få bedre helse selv om du selv er motivert til å gjøre det som trengs for å bli kvitt helseplager. Anbefaler ikke denne legen.

11 år som pasient hos trine haug

Etter 11 år som pasient har jeg ikke mye positivt å si om Trine Haug.

jeg ble hele tiden oppfordret til å komme på samtaler. men trine haug lukket bare ørene helt for alt jeg har sakt/sa.

trine haug gir så og si aldrig ut henvisninger.

når en lege tror at den kan mer enn den kan, så kommer man ingen vei.

det beste jeg har gjort i mitt liv er å bytte fastlege.

Beste fastlegen

Nå har jeg byttet 4 fastleger de siste årene, og Dr Haug er den beste legen hittill. hun er tålmodig, forståelsesfull, sender raskt hendvisninger, og følger opp.

Jeg liker ikke denne legen

Hun hadde null forståelse for min sykdomshistorie og den oppfølging jeg trenger. Bytter så snart jeg kan.

Kjempeflink lege

Trine Haug er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun har sendt noen henvisninger for meg til diverse ting og hun er flink til å formulere disse så det er lett å komme videre i de prosessene man skal gjennom.
bruker god tid til pasientene sine og forstår pasientene godt.

Samvittighetsfull

Hun er god til å lytte til pasientens egen vurdering av plagene sine. Flink til å finne løsninger i samarbeid med pasienten. Hun er også god til å følge opp med å henvise videre til spesialister der dette er nødvendig.

Tålmodig lege

Trine Haug er en lege som tar seg god tid, og som tar deg på alvor med de helsespørsmålene du kommer med. Hun etter min mening en dyktig og profesjonell, men medmenneskelig lege.
Man må stort sett vente på timen sin, men det er verdt det da hun tar seg tid til å lytte og hjelpe pasientene sine, og er tilstedeværende og ikke bare bak en pc-skjerm.
Kan til tider virke noe usikker på enkelte områder, men henter seg inn på andre områder.