Trine Haug

Jeløy Legesenter
Ole Vigs gate 13 1517 Moss
Trine Haug er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Trine Haug

Veldig snill og dyktig i sin jobb.

Dr. Haug. Tar seg alltid god og lytter på ens problemer og sykdom. Veldig flink til å følge opp og gi beskjed videre. Bryr seg og spør alltid om noe hun kan gjøre videre. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege. Får alltid snille kommentarer, og blir behandlet hyggelig. Veldig effektivt og greit når jeg har time. Har aldri gått mer enn 25 minutter over-tid for meg til fastlagt time hos min fastlege. Anbefaler legen på det sterkeste og tenk på legene har mer enn nok å sette seg inn i både psykisk og fysisk. Så ikke minst det er veldig renslig på jeløy-legesenter og man blir i varetatt.

Går derfra som et stort spørsmålstegn!

Alltid forsinket. Dårlig kommunikasjon. Ved en konsultasjon med praktikant tilstede falt hun helt ut. Føler hun ikke oppfatter hva jeg sier. Vil si jeg følte det som Venus og Mars. Har skiftet lege til en som virkelig tok affære. Utrolig glad for det. Anbefaler ikke denne legen. Det virker som om legen ikke liker å sende pasienter til spesialist(er).

Vil bytte

Leter etter ny fastlege. Denne er ikke spesielt god. Hun bryr seg ikke om meg og mine plager. Undersøker/behandler ikke mine plager. Kanskje andre liker henne?

Vurdering

Stiller uforberedt, møter ikke til timer og har ingen dybde og fungerer mest som en vanskelig tilgjengelig bomstasjon for behandling av spesialister

Ikke flink

Har absolutt ingen forståelse for dine plager og venter så lenge som mulig med å henvise deg videre. Har ofte ingen løsninger til hva du kan gjøre for å få bedre helse selv om du selv er motivert til å gjøre det som trengs for å bli kvitt helseplager. Anbefaler ikke denne legen.