Trine Haug

Ole Vigs gate 13 1517 Moss
Trine Haug er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Trine Haug

Bytter fastlege

Har hatt Trine Haug som fastlege noen år, burde ha byttet for lenge siden. Hun er ikke forberedt til din time, du må spørre om resultater av prøver og røntgen etc. Ikke en fastlege jeg vil anbefale til andre.

Merkelig system og lite oppdatert lege

Jeg hadde Trine Haug som vikar for min fastlege. Kom dit med et ganske vanlig problem, og symptomene var helt typiske.
Likevel var hun usikker og måtte overtales til å gi meg medisin.
Men verre var det at jeg først ble vurdert av dem på kontoret. De ga meg råd pr sms, og først da det var prøvd og ikke virket, fikk jeg time.

Veldig snill og dyktig i sin jobb.

Dr. Haug. Tar seg alltid god og lytter på ens problemer og sykdom. Veldig flink til å følge opp og gi beskjed videre. Bryr seg og spør alltid om noe hun kan gjøre videre. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege. Får alltid snille kommentarer, og blir behandlet hyggelig. Veldig effektivt og greit når jeg har time. Har aldri gått mer enn 25 minutter over-tid for meg til fastlagt time hos min fastlege. Anbefaler legen på det sterkeste og tenk på legene har mer enn nok å sette seg inn i både psykisk og fysisk. Så ikke minst det er veldig renslig på jeløy-legesenter og man blir i varetatt.

Går derfra som et stort spørsmålstegn!

Alltid forsinket. Dårlig kommunikasjon. Ved en konsultasjon med praktikant tilstede falt hun helt ut. Føler hun ikke oppfatter hva jeg sier. Vil si jeg følte det som Venus og Mars. Har skiftet lege til en som virkelig tok affære. Utrolig glad for det. Anbefaler ikke denne legen. Det virker som om legen ikke liker å sende pasienter til spesialist(er).

Vil bytte

Leter etter ny fastlege. Denne er ikke spesielt god. Hun bryr seg ikke om meg og mine plager. Undersøker/behandler ikke mine plager. Kanskje andre liker henne?