Astrid Doris Figger

Autorisasjon (2001)

Astrid Doris Figger er en av 17 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Astrid Doris Figger

Meget dyktig lege.

Dr.Figger er ikke min fastlege, men fikk allikevel rask og effektiv hjelp av henne. Hun tok symptomer på alvor og satte i gang et stort apparat for å finne en diagnose.
Takket være henne kom jeg tidsnok i behandling. Jeg er veldig takknemlig og fornøyd.

Presis

Astrid er en punktlig og flink lege som holder tider til punkt og prikke! Det eneste negative er at hun er en veldig etterlengtet lege, og har en litt lang venteliste. Men heller det, enn en lege som ikke har så mange kunder pga dårlig rykte.
Hun er alltid hyggelig og opptrer profesjonelt! Det jeg også liker med Astrid er at hun ikke er redd for å sjekke fakta. Mange leger tørr ikke vise at de ikke er sikre, og setter derfor en konklusjon som da ikke er riktig. Astrid hører med andre leger, og slår opp i bøker for å sjekke fakta.

Dyktig

Hatt henne som fastlege og er veldig fornøyd. Hun er lyttende og forståelsefull. Hun er ikke den som er letthendt med reseptblokka, og prøver å finne alternative metoder. Litt dårlig til henvisninger. I det siste har jeg vært veldig fornøyd med henne, men tidligere har jeg verre erfaringer. Før var hun mindre forståelsesfull, og mer opptatt av det formelle. Følte ikke at jeg hverken ble forstått eller hørt. Så samlet blir karakteren lavere.

Bedre lege finnes ikke!!

Meget medmenneskelig lege som alltid gjør sitt ytterste. Hun er lyttende og veldig behagelig. Meget dyktig både som somatisk og psykisk behandler.