Astrid Doris Figger

Autorisasjon (2001)

Astrid Doris Figger er en av 17 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Astrid Doris Figger

Sur og utolmodig

Du føler deg som en kriminell når du kommer til Figger.
Selv om du kjenner egen kropp og har slitt med de samme plagene i 30-40 år, overprøver hun det du sier og forklarer på en lite hyggelig måte.
Hun ender så og si alltid opp med å si at i følge boka har du en annen sykdom, men gir tilslutt ut medisinen du vet du skal ha (det er snakk om ufarlige medisiner som ikke er avhengighetsskapende).
Små barn har hun ingen peiling på og henviser heller ikke til barnelege. Blå resept til barn med astma gir hun ikke...Da må du selv sørge for å få time til barnelege først, for så å be om henvisning fra Figger.

Beste legen!

Jeg har hatt henne som fastlege i ca 20år, siden jeg var barn, og er så lei for å måtte bytte nå pga flytting. Har alltid vært fornøyd med henne. Hun lytter, er kunnskapsrik, gjør alt hun kan, henviser om nødvendig, er nøye, følger opp i ettertid, tar seg tid og er punktlig. Hun er hyggelig og jeg føler meg godt ivaretatt.
Anbefales på det sterkeste!

Hjerte på riktig sted.

Imgen tvil Astrid er langt beste legen jeg har sett på Bjørkelangen i alle årene. Men har du smerte kan ikke du forventer raskt hjelp. Dagens regler ser ur til å bli at legene får ikke lov å behandler smerte. Hatt sove problemer, hum kom på det var pga smerte. Valhte å undersøke skulderen før mage, tilslutt tykktarmen var fjernet og har fortsatt ikke fått noe svar på smerte. Hun klager hvis man sender beskjed på helse norge og avlyser når man prøver å bestille time på helsenorge. Hvorfor betaler vi for helsenorge.no hvis ikke den kan brukes ril tome bestilling? For min skyld litt mindre tid som pille politi og litt mer på smerte hadde vært en klar 6 da hin er eneste av 3 leger på Bjørkelangen som tenkte å dinner årsaken ril problemer.

Trygg, lyttende og profesjonell

Bedre lege får du ikke! Hun lytter og er meget profesjonell og trygg i sin rolle. Hun er kunnskapsrik, og jeg føler meg alltid sett og ivaretatt.

En fastlege man føler seg trygg hos

Vært min fastlege i maaaange år og er like fornøyd hver gang. Jeg føler meg sett og hørt, får alltid hjelp.