Astrid Doris Figger

Autorisasjon (2001)

Astrid Doris Figger er en av 16 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Astrid Doris Figger

Beste legen!

Jeg har hatt henne som fastlege i ca 20år, siden jeg var barn, og er så lei for å måtte bytte nå pga flytting. Har alltid vært fornøyd med henne. Hun lytter, er kunnskapsrik, gjør alt hun kan, henviser om nødvendig, er nøye, følger opp i ettertid, tar seg tid og er punktlig. Hun er hyggelig og jeg føler meg godt ivaretatt.
Anbefales på det sterkeste!

Hjerte på riktig sted.

Imgen tvil Astrid er langt beste legen jeg har sett på Bjørkelangen i alle årene. Men har du smerte kan ikke du forventer raskt hjelp. Dagens regler ser ur til å bli at legene får ikke lov å behandler smerte. Hatt sove problemer, hum kom på det var pga smerte. Valhte å undersøke skulderen før mage, tilslutt tykktarmen var fjernet og har fortsatt ikke fått noe svar på smerte. Hun klager hvis man sender beskjed på helse norge og avlyser når man prøver å bestille time på helsenorge. Hvorfor betaler vi for helsenorge.no hvis ikke den kan brukes ril tome bestilling? For min skyld litt mindre tid som pille politi og litt mer på smerte hadde vært en klar 6 da hin er eneste av 3 leger på Bjørkelangen som tenkte å dinner årsaken ril problemer.

Trygg, lyttende og profesjonell

Bedre lege får du ikke! Hun lytter og er meget profesjonell og trygg i sin rolle. Hun er kunnskapsrik, og jeg føler meg alltid sett og ivaretatt.

En fastlege man føler seg trygg hos

Vært min fastlege i maaaange år og er like fornøyd hver gang. Jeg føler meg sett og hørt, får alltid hjelp.

Meget dyktig lege.

Dr.Figger er ikke min fastlege, men fikk allikevel rask og effektiv hjelp av henne. Hun tok symptomer på alvor og satte i gang et stort apparat for å finne en diagnose.
Takket være henne kom jeg tidsnok i behandling. Jeg er veldig takknemlig og fornøyd.