Bjørkelangen Medisinske Senter

Haldenveien 34 1940 Bjørkelangen

Siste vurderinger av behandlere ved Bjørkelangen Medisinske Senter

Trygg åpen omsårfull

Lege: Stein Lasse Christensen Skrevet

Snill, morsom, forståesfull, alt i alt en beste fastlegen jeg har hatt han er åpen om alt og ærlig:)

Sur og utolmodig

Lege: Astrid Doris Figger Skrevet

Du føler deg som en kriminell når du kommer til Figger.
Selv om du kjenner egen kropp og har slitt med de samme plagene i 30-40 år, overprøver hun det du sier og forklarer på en lite hyggelig måte.
Hun ender så og si alltid opp med å si at i følge boka har du en annen sykdom, men gir tilslutt ut medisinen du vet du skal ha (det er snakk om ufarlige medisiner som ikke er avhengighetsskapende).
Små barn har hun ingen peiling på og henviser heller ikke til barnelege. Blå resept til barn med astma gir hun ikke...Da må du selv sørge for å få time til barnelege først, for så å be om henvisning fra Figger.

Flink, men..

Lege: Ambroise Eloundou Omgba Skrevet

Han er flink til å henvise videre og hjelpe deg med å forklare godt om diagnoser. Men hos meg funker det ikke om legen ikke har forståelse for psykisk helse. Ellers flink.

Kunnskapsrik

Lege: Ambroise Eloundou Omgba Skrevet

Bryr seg om pasienten. Stiller nøyaktige diagnoser. Tar deg alvorlig og sender deg videre når det er nødvendig. Godt humør og tar seg tid til pasienten!

Hyggelig og flink lege.

Lege: Ambroise Eloundou Omgba Skrevet

Gikk dit med min datter som er autist. En svært god opplevelse - noe helt annet enn jeg/vi har hatt til nå. Veldig takknemlig for hvordan hun og jeg ble møtt og tatt imot, og det praktiske tilbudet og hjelpen hun fikk.