Bjørkelangen Medisinske Senter

Haldenveien 34 1940 Bjørkelangen

Siste vurderinger av behandlere ved Bjørkelangen Medisinske Senter

Fantastisk flink.

Lege: Eivind Holmedahl Hermstad Skrevet

Eivind vil jeg gi 10 stjerner. Han ser hele mennesket og så dyktig. Han tar ikke lett på ting.Vi trenger mange som Dr Eivind.

Grundig og dyktig

Lege: Eivind Holmedahl Hermstad Skrevet

Grundig og dyktig lege. Tar seg tid til å faktisk forstå det man prøver å fortelle, og man sitter igjen med følelsen av at han tar deg på alvor. Svært forståelsesfull, effektiv og behagelig lege. Flink på oppfølging.

Trygg åpen omsårfull

Lege: Stein Lasse Christensen Skrevet

Snill, morsom, forståesfull, alt i alt en beste fastlegen jeg har hatt han er åpen om alt og ærlig:)

Sur og utolmodig

Lege: Astrid Doris Figger Skrevet

Du føler deg som en kriminell når du kommer til Figger.
Selv om du kjenner egen kropp og har slitt med de samme plagene i 30-40 år, overprøver hun det du sier og forklarer på en lite hyggelig måte.
Hun ender så og si alltid opp med å si at i følge boka har du en annen sykdom, men gir tilslutt ut medisinen du vet du skal ha (det er snakk om ufarlige medisiner som ikke er avhengighetsskapende).
Små barn har hun ingen peiling på og henviser heller ikke til barnelege. Blå resept til barn med astma gir hun ikke...Da må du selv sørge for å få time til barnelege først, for så å be om henvisning fra Figger.

Flink, men..

Lege: Ambroise Eloundou Omgba Skrevet

Han er flink til å henvise videre og hjelpe deg med å forklare godt om diagnoser. Men hos meg funker det ikke om legen ikke har forståelse for psykisk helse. Ellers flink.