Bjørkelangen Medisinske Senter

Haldenveien 34 1940 Bjørkelangen

Siste vurderinger av Bjørkelangen Medisinske Senter

Fornøyd pasient

Lege: Ambroise Eloundou Omgba Skrevet

Det skrives mye rart! Denne legen er absolutt en jeg kan anbefale. Har både vært alvorlig syk og også slitt med mer dagligdagse helseproblemer, og Ambroise har behandlet alt like seriøst. Han er bild og hyggelig, ser ikke på klokka, men behandler deg ferdig. Har også møtt ham i legevaktsituasjoner (heldigvis). Han har til nå tatt riktig avgjørelser. Håper bare han blir her slik at jeg slipper å skifte fastlege!

Tar deg på alvor

Lege: Ambroise Eloundou Omgba Skrevet

Tar seg tid til å lytte, tar deg på alvor og foreslår behandling deretter. Svært fornøyd. Sympatisk og tydelig lege.

Anbefales ikke.

Lege: Ambroise Eloundou Omgba Skrevet

Denne legen lytter ikke til pasient eller pårørende. Han ser ned på pasienten og pårørende og nekter å hjelpe s3lv om det er nødvendig. Uhøflig er han også.
Vil ikke anbefale han selv om han er den eneste fastlegen på det kontoret som er ledig. Bruk heller legevakten enn han.

Skuffende

Lege: Ambroise Eloundou Omgba Skrevet

Hadde time for noen mnd siden med datteren min som da var 8mnd. Etter en lang periode med mye magetrøbbel ville vi sjekke ut allergier.
Han ville henvise oss videre for utredning av allergier, men ettersom tiden gikk viste det seg at han aldri sendte henvisningen..
selve konsultasjonen gikk fint, men kjente på hele meg at jeg ikke vil gå til han om jeg får plager selv en gang.
Står på venteliste hos annen lege nå.

Fantastisk!

Lege: Ambroise Eloundou Omgba Skrevet

Trygg og god fastlege å komme til. Han tar deg seriøst og er ærlig og rett frem i svarene sine. Har du spørsmål svarer han på en forståelig måte og ikke på "legespråk". Han henviser raskt videre om man trenger det, og dersom han er usikker på sykdomsbildet eller behandling, sjekker han nøye i oppslaget eller databasen for fastlege. Det er betryggende å vite at han faktisk sjekker om han er usikker selv og ikke bare buser frem med bessevissersvar. Det beste jeg vil trekke frem hos ambriose, er at han er dønn ærlig med deg, du vil ikke kunne "lure" deg til en sykemelding av denne mannen - og det er BRA! Det gir meg tilit til han og hans vurdering. I tillegg er han utrolig morsom å snakke med og det er underholdene å være hos han.