Amund Holand

Laboratoriegaten 100 1632 Gamle Fredrikstad
Amund Holand er en av 73 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Amund Holand

God lege

Har hatt Dr Holand som lege i 10 år og jeg er veldig fornøyd. Han virker tillitsfull og kunnskapsrik. Har henvist videre til spesialist når det har vært nødvendig. Anbefales.

Hyggelig og kunnskapsrik

Han er hyggelig og man føler seg trygg. Trengte spesialist og det fikk jeg etter kort tid. Time får man og med kort ventetid. Ingenting å klage på

Arrogant, anbefales ikke

Uinteressert, arrogant og lite forståelsesfull. Føler seg litt til bry når man har time. Dårlig hjelp og forståelse. Hører ikke på hva man har og si!

Anbefales ikke

Ikke så mye annet å si enn at jeg er meget missfornøyd med denne legen. Oppfatter han som lite interessert og lyttende. Har evig nok med å klappre på tastaturet. Føler meg ikke hørt eller sett. Virker som om han har null interesse i å sette seg inn i hva man har og si. For første gang mister jeg ordene mine i møte med en lege.

Tapt seg

Da jeg begynte hos Amund Holand følte jeg at jeg fikk verdens beste lege. Men etter et par år er alt det jeg syntes var flott borte vekk. Han virker stresset, er overlegen og lite sympatisk. I noen tilfeller har jeg opplevd han som spydig og arrogant. De andre legene på kontoret hilser hyggelig på pasientene sine på venterommet. Holand løper forbi uten å se hvem som sitter der en gang.

Nei.. dessverre blir det legebytte på meg. Håper han kommer ned på jorda igjen og finner frem den gode legen han en gang var!