Amund Holand

Laboratoriegaten 100 1632 Gamle Fredrikstad
Amund Holand er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Amund Holand

Alt annet enn imponert.

For dårlig tid, ser mer ned på tastaturet enn å snu seg mot pasienten og lytte, lite interesse til å høre på pasientens misstanker om hva som kan være galt. bagatelliserer alvorlige lidelser ved ikke å sette i gang brede utredninger. Jeg mener han har for lett for å skrive ut resepter i stedet for å hjelpe til med å formidle/henvise pasient til spesialister.

Stresset mann

Ikke fornøyd med denne legen. Hadde tydelig ikke kompetanse på min sykdom som gjorde at det tok et halvt år før jeg kom meg til spesialist. På kontoret hamrer han løs på tastaturet og gir et inntrykk av at målet er å få deg raskest mulig ut igjen så han kan fortsette med neste pasient. Er sikkert faglig dyktig på sine områder, men virker lite interessert i å høre på hva pasienten selv har å si og foreslå. Har byttet.

Grundig, flink og hyggelig

Jeg opplever at Holand tar pasientene, både voksne og barn, på alvor. Han undersøker grundig, forklarer godt og henviser videre når det er nødvendig.
Han er effektiv og forklarer hva han gjør når han undersøker, og sier hva han skriver i journalen slik at pasienten vet hva som foregår.

Svært sympatisk lege

Svært sympatisk lege. Lytter og tar meg på alvor. Hører på det jeg har å si. Kan anbefale ham.

Meget dyktig.

Tar seg god tid til forstå problemer,blid å hyggelig trass i en stressende hverdag. Stiller opp der jeg trenger han.