Amund Holand

Autorisasjon (2003)

Amund Holand er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Amund Holand

Eksepsjonell lege

Jeg har hatt gleden av å bli behandlet av Dr. Holand for min krystallsyke, og jeg kan ærlig si at han er en eksepsjonell lege. Han tok seg tid til å forklare årsakene bak tilstanden og behandlingsalternativene på en måte som var lett å forstå. Jeg har også lest andre anmeldelser på dette nettstedet og forstår ikke hvorfor noen har gitt negative tilbakemeldinger. Kanskje de hadde urealistiske forventninger, eller så må det være misforståelser. Min erfaring med Dr. Holand har vært utelukkende positiv.

Ok lege

Veldig stresset fyr. Virker som han vil bli fortest mulig ferdig med deg. Har et inntrykk av at han ikke prøver å hjelpe deg med det du trenger, men bare bli ferdig med deg fortest mulig. Henviser deg enten til spesialist, eller gir deg beskjed om at «det er helt normalt».. Avbryter deg konstant.

Skuffende

Dessverre var opplevelsene med denne legen ikke så bra som jeg hadde håpet på. Jeg følte han kunne vært mer hjelpsom og imøtekommende, og jeg ble litt skuffet over mangelen på løsninger som ble foreslått på mine utfordringer. Selv om jeg forstår at det kan være utfordrende å håndtere mange pasienter, ville jeg ha satt pris på en mer saklig og høflig tone. Alt i alt var det ikke en veldig positiv opplevelse for meg.

Veldig fornøyd!

Veldig trivelig lege som hører på det jeg forteller, svarer på det jeg spør om. Veldig rask til å sende meg til videre indersøkelse andre steder! Tar pasienten(meg) seriøst!

Styr unna!

Må si jeg er meget skuffet over denne legen. Virker unødvendig stresset og hverken hilser på venterommet eller ser deg i øynene når man snakker sammen. Det er urovekkende og beklagelig at man blir avbrutt gang på gang når man snakker. Dette er på grensen til frekt. Når kommunikasjonen blir ‘stykket opp’ og gjort ufullstendig så har det selvsagt en konsekvens. Kommunikasjon er som kjent, meget viktig. Hver og en får gjøre opp sin egen mening, jeg har gjort opp min. Styr unna..