Abdul-Razzak Naser Hussain

Tlf: 69 84 64 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Abdul-Razzak Naser Hussain er en av 7 fastleger i Eidsberg

Siste vurderinger av Abdul-Razzak Naser Hussain

Ikke og anbefale

Dette er en lege som ikke tenker på pasientens beste. Tar seg ikke tid og høre på deg . Vanskelig lege som ikke tar deg på alvor!! Vil bytte så fort jeg kan eller heller gå til privat lege.

Dyktig lege!

Hatt litt forskjellige leger igjennom åra, og dette er en lege som virkelig hører etter. Aldri vært mer fornøyd. Det er noe ventetid i venteværelset, men det er bare å forvente på ett legekontor.

He is very accomodating.

He is on time, I didn't wait very long for my appointment. I'm new in Norway and don't speak very good norsk yet. He is very understanding, took his time to listen to my ailments and explained things to me properly in english. I am very satisfied with him as my GP.

Suverän

Tar sig tid,god lyssnare enormt duktig läkare,god humor,sänder vidare till specialister m.m,alltid ett smil på läpparna.Vill inte byta fastläkare.

Dyktig lege!

Han er en veldig dyktig lege! Flink til å høre og hjelper med å finne en løsning. Henviser videre med en gang han vet det er utenfor hans praksis. Veldig flink med barn også, da min sønn har vært der noen ganger nå. Forklarer og viser til barnet, er rolig og behersket, og veldig oppmuntrende. Kanskje ikke spesialist innen svangerskap men prøver godt der også. Stresser heller ikke med å forte seg og "kaste" noen ut.

Den beste legen jeg har hatt! Anbefales!

Dr.Hussain har vært min fastlege siden 2005. Han er flink til å forsøke å finne løsninger, henviser videre når det er riktig. Han følger deg opp etterpå! Ikke minst, så har han "tid" til deg. Han lytter til alt du har å si og tar deg alvorlig. Han kan være litt forsinket, men det synes jeg er greit fordi han har mange pasienter og det er ikke til å unngå å bli litt sen når han er så pasientbevisst og virkelig vil ta seg tid til hver enkelt. Det er aldri snakk om store forsinkelser, så ikke bli skremt av dette.

Jeg løper ikke akkurat ned dørene hos legen, men jeg har flyttet fra Østfold for noen år siden, men ville ikke bytte fastlege siden jeg er så fornøyd med behandlingen hans og ham som person/lege. Nå er jeg imidlertid helt nødt grunnet tidspress på jobben, så det er ikke tid til å reise ut til Mysen og så tilbake på jobb igjen. Men jeg ville virkelig ikke bytte ham bort uten å legge igjen de aller beste anbefalinger!

Det kan ta tid å komme gjennom på telefonen til legesenteret, så jeg anbefaler bruk av sms tjenesten hvis du har mulighet for det.

Flink lege

Hussain er en veldig flink lege som er en god lytter og lar deg forklare i stede for å overkjøre deg, han er også ikke redd for å prøve ting selv i stede for å dytte deg videre over til lange vente tider i spesialisthelsetjenesten

Kjempefornøyd.

Jeg har brukt Hussain i over 6 år og er veldig fornøyd. Han tar deg på alvor og har alltid tid til deg!

seriøs og dyktig

Han var min lege i tre år til jeg flyttet.
Han er flink til å følge deg opp, tar deg seriøst.
Følger også med på hva du har snakket med han om ved tidligere besøk.

Topp lege

Tar god hensyn til pasientene sine, han lytter aktivt og prøver altid å hjelpe og man ser RESULTAT.

Systematisk oppfølging; han hjelper deg helt til du finner hva som er feil og gi deg den behandlingen som passer perfekt.

Han er den første legen som virkelig hjalp meg med å få kontroll på blodsukkeret og kanskje t.o.m SPART noen år av mitt LIV.

Alt it alt jeg har full TILLIT til den legen

topp

den beste fastlegen du kan få.altid tiljengelig,tar alt på alvor.meget god til og lytte på pasienten.

Hverken eller

Ikke den mest pratsomme legen du kan komme over. Lite pluss at han kirurgisk fjerner mindre utvekster på legesenteret, så sparer du deg en tur. Er du redd for stygge arr, gå til en plastisk kirurg. Har erfart at han med fordel må bli "flinkere" til å videresende sine pasienter til spesialisthelsetjenesten. Han har selvfølgelig alt for mange pasienter og har ikke tid til deg mer en det absolutte nødvendige, slik tilfelle er med stort sett 98% av alle fastlegene.