Abdul-Razzak Naser Hussain

Mysen legesenter

2004

Mysen legesenter Telefonnummer69 84 64 2069 84 64 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbanegata 11B 1850 Mysen
Abdul-Razzak Naser Hussain er en av 7 fastleger i Eidsberg

Siste vurderinger av Abdul-Razzak Naser Hussain

Lytter og følger opp

Jeg er fornøyd med denne legen, han virker vennlig uten å virke falsk, jeg føler han vil mitt beste. Hatt to leger som ikke har tatt mine psykiske helseplager på alvor, noe som førte til att jeg ble alvorlig syk tilslutt. Jeg er yrkesaktiv og er avhengig av at lege lytter til mine symptomer og drøfter med meg når han/hun synes jeg bør sykmeldes, da jeg har sett på sykmelding som et nederlag og ikke etterspør dette selv.
Føler legen viser meg respekt til tross for at min problematikk hovedsakelig er psykisk, dette har vært en sjeldenhet for meg.
Legen tar også selv initiativ til å sette opp oppfølgingstime hvis han ser dette som behov.

Ikke og anbefale

Dette er en lege som ikke tenker på pasientens beste. Tar seg ikke tid og høre på deg . Vanskelig lege som ikke tar deg på alvor!! Vil bytte så fort jeg kan eller heller gå til privat lege.

Dyktig lege!

Hatt litt forskjellige leger igjennom åra, og dette er en lege som virkelig hører etter. Aldri vært mer fornøyd. Det er noe ventetid i venteværelset, men det er bare å forvente på ett legekontor.

He is very accomodating.

He is on time, I didn't wait very long for my appointment. I'm new in Norway and don't speak very good norsk yet. He is very understanding, took his time to listen to my ailments and explained things to me properly in english. I am very satisfied with him as my GP.

Suverän

Tar sig tid,god lyssnare enormt duktig läkare,god humor,sänder vidare till specialister m.m,alltid ett smil på läpparna.Vill inte byta fastläkare.