Amalia Carli

Psykolog

Autorisasjon (1986)

Amalia Carli Telefonnummer932 61 112932 61 1 ...
Terapeutene Majorstuvn 36 0367 Oslo
Amalia Carli er psykolog i Oslo

Siste vurderinger av Amalia Carli

Mest interessert i å snakke om seg selv

Klinikk: Amalia Carli Skrevet

Jeg opplevde at psykologen ikke tok mine problemer på alvor og sammenlignet mine problemer med andre og brukte veldig mye tid på å gi tilsnakk om f.eks søvn, mat og relasjoner. Psykologen brukte store deler av timen til å snakke selv og jeg følte ikke det var så mye interesse for å snakke om det jeg kom dit for. Endte opp med å føle meg mye dårligere enn da jeg oppsøkte henne.

Dreven og dyktig samtalepartner

Klinikk: Amalia Carli Skrevet

Min befatning med psykolog Amalia Carli strekker seg over en treårsperiode, litt fra og til.
Hun er en gnistrende god og litt alternativ terapeut, som ikke har vært redd for å konfrontere mine vante forestillinger om meg selv og omgivelsene.
Som en "vanlig gubbe" i slutten 50-åra har jeg satt pris på at Carli har vært empatisk i møte med mitt elende. Men aldri på en irriterende trøstemåte - og alltid med blikket framoverrettet.
Når en betaler en drøy tusenlapp i timen for mental ryddehjelp, setter jeg pris på at i hvert fall én av oss holder turtallet oppe.
Anbefales!

Veldig fornøyd

Klinikk: Amalia Carli Skrevet

Opplever at jeg blir tatt på alvor, at det er rom for å diskutere og finne løsninger sammen. Ble anbefalt henne fra en kollega, og er jevnt over meget fornøyd med hjelpen jeg har fått.

Elendig psykolog

Klinikk: Amalia Carli Skrevet

Amalia tar ikke pasienter på alvor hvis du er ikke enig med henne. Har vært pasienten hos Amalia i forrige sommer og følte meg enda verre etterpå. Hun virker uprofesjonell med dårligere kommentarer om medisin og vaksiner og kjefter på deg hvis det er noe som du vil ikke snakke om. Værste opplevd

Fraværende og uinteressert

Klinikk: Amalia Carli Skrevet

Virker fraværende og uinteressert under samtalene. Er mest opptatt av seg selv. Dårlig kommunikasjon og lite villighet til å snakke om det. Vondt å oppleve å ikke bli tatt på alvor.