Christian Frøysaa

Christian Frøysaa er psykolog i Oslo

Siste vurderinger av Christian Frøysaa

En helt unik psykolog!

Klinikk: Psykolog Christian Frøysaa Skrevet

Da jeg kom til Christian hadde jeg egentlig gitt opp livet. Etter å ha gått til et antall psykologer av og på gjennom de siste 20 årene, trodde jeg ikke lengre på at det var mulig å skape seg et meningsfullt og givende liv, når man har en bagasje full av traumer. Jeg trodde at jeg var ødelagt, umulig å "fikse". Men allerede i første time så Christian noe i meg som jeg ikke hadde sett, og som ingen andre hadde sett. Med Christians hjelp har jeg bearbeidet historien min slik at det smertefulle er mulig å bære, samtidig som det skapes plass til alt det gode som finnes i livet. Til å håndtere angsten slik at den ikke blir invalidiserende. Til å etablere dypere relasjoner, til å ha økt tillit til andre. Til å ikke forakte meg selv og gå løs på meg selv, og i stedet behandle meg selv som noe verdifullt.
Christian har et helt eget blikk, der han ser det jeg ikke ser selv. Og han har en unik evne til å vite når jeg trenger å "pakkes inn", trygges, og når jeg trenger å utfordres.
Foruten å være faglig kompetent, kunnskapsrik, klok, profesjonell, tillitsverdig og smart, er han også varm, empatisk, morsom og tålmodig. Det finnes ingen som har fått meg til å føle meg så inderlig sett, forstått og akseptert, akkurat slik jeg er, i all min elendighet - men som samtidig børster støv av alle mine glemte styrker!
Christian er en usedvanlig dyktig psykolog, som tar jobben (dvs deg!) på høyeste alvor. Du finner ikke en bedre psykolog.

Oppmerksom

Klinikk: Psykolog Christian Frøysaa Skrevet

Jeg har gått til Christian i en kort periode og har nytt massiv fremgang i hvordan jeg tenker om meg selv og verden. Han hadde masse medfølelse, men var også kritisk der det gjelder. Han er nemlig ikke redd for å fortelle deg ting som er viktige å høre, og han er på ingen måte en passiv tilskuer. Han er også en smart fyr med god humor, og han er lett å stole på. Noen få ganger kunne det hende at samtalen tok en vending som jeg ikke følte traff riktig, litt fordi han trakk en rask konklusjon, men kursen ble riktig igjen så fort jeg sa ifra om dette.

Direkte og pålitelig

Klinikk: Psykolog Christian Frøysaa Skrevet

Jeg verken ønsker eller klarer å gi noen helhetlig stjernevurdering, men jeg er veldig fornøyd med Christian.

Jeg har gått hos Christian i flere år til sammen.
Han er i mine øyne en terapeut som lytter, men ikke nøler lenge med å utfordre meg tilbake. Jeg synes terapien er verdifull fordi han gir et genuint inntrykk av å ville se meg lykkes, og det gjør at jeg kan få mer tro på meg selv og mine ønsker for livet. Han er også god på å gjøre det tydelig at alle forandringer jeg ønsker å se skje, må komme fra meg i utgangspunktet. Han kan bare være der for å støtte meg i prosessen.
I tillegg er han lett å være sårbar overfor. Kanskje fordi han viser sårbarhet selv i kroppsspråket og hvordan han reagerer på meg generelt.

Tålmodig og lyttende

Klinikk: Psykolog Christian Frøysaa Skrevet

Trygg behandler for deg med plager som er vanskelig å prate om og sette ord på. Han er pålitelig og genuint interessert i hva du har å si. Etter en lengre tid med behandling ser jeg resultater jeg ikke ville vært foruten. Anbefaler denne behandleren på det varmeste.

Empatisk

Klinikk: Psykolog Christian Frøysaa Skrevet

Jeg har gått til psykolog Christian Frøysaa i flere omganger og har fått hjelp til å komme igjennom vanskelige ting. Han er en empatisk, positiv og analytisk person som tar en på alvor og jeg kan gjerne anbefale han til andre.